Citat:
Ursprungligen postat av nygraddad
Trodde vi rörde oss åt någorlunda lika håll men tydligen är det för många viktigare med personlig bekräftelse än att uppnå resultat. Synd och trist att man inte kan skippa prestigen för att gynna det slutgiltiga målet.
Ja, det är faktiskt en tanke som jag funderat en hel del på. Det verkar viktigare att få lite ryggdunkar och just sin sanning spridd än att fler folk få läsa alternativa nyheter. några av de absolut mest kritiska personerna bakom sidor som avpixlat är faktiskt personer som själv vill se minskad invandring. Jag är helt på det klara med att exempelvis avpixlat gör en del övertramp och bör ibland kritiseras. Jag tror det handlar om avundsjuka, man vill helt enkelt få över dessa läsare till sig självt. Vad man inte, tror jag, tänker på är att även dessa grupperingar tjänar på att allt fler läsare läser alternativ media. Det verkar man skita i utan man nöjer sig med att försöka fiska upp den nuvarande läsarskalan.
Sedan finns det givetvis ideologiska orsaker, är du nazist/arab så är det givetvis inte godtagbart att sympatisera med Israel, vilket innebär att parterna förutom den inbördes och lite löjliga tävlan om att kannibalisera på varandras läsarantal, även är ideologiska motståndare.
Citat:
Ursprungligen postat av zingocola
Vad ska man förvänta sig av avpixlats läsare, om de har Ekherot som deras största idol? Judesvinen och deras vilseledande plan för WT-folket i Sverige är en samlingsplats för att ryggdunka varandra. Kommer någon med rätt fakta elller ifrågasätter något så raderas det med omedelbar verkan. Ändå har de mage att kritisera Aftonhoran och deras censur. Idioterna donerar pengar till sidan och Juden håvar in dem på ett typiskt judiskt sätt och runkar på deras bönder till läsare.
Jag misstänkte efter ditt föraktfulla inlägg om WT-folk, idioter och bönder att du var invandrare, och mycket riktigt:
Citat:
Ursprungligen postat av zingocola
Nej aldrig i livet. Vill ej ha snåla,fräkniga och mesar. Fyfan, dessutom håller nästan aldrig ett svenskt förhållande då dem saknar respekt och inte kan ta hand om en kvinna på rätt sätt. Inte konstigt att svenska män sticker till Thailand och hittar sig en hora till fru. De har ingen självrespekt och saknar kuk.

Var gör du i Sverige om du hatar svenskar så mycket? Har du ingen heder, eller är förmånen att få bli livstidsförsörjd så stor att du trots ditt hat stannar kvar? Stick härifrån!