2012-01-25, 19:50
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RutSvensson
Ja snälla gör det! får man fråga hur man kan vara så säker på att han är inblandad?

Som sagt, säker är man inte, men notera följande:

1) killemwithlazers skriver "@AnonOpsSweden Hi, this is someone you know(a dj ) made a more sneaky account for harder anon work "
2) killemwithlazers skriver även "@MeltemArikan Great! got myself a new more annonich account "
3) MeltemArikan följer bara två som titulerar sig DJs, varav endast en tycks vara svensk
4) killemwithlazers är uppenbarligen svensk
5) Djbengan och killemwithlazers tycks ha ungefär samma politiska åsikter

... osv.

Indicier förvisso, men många bäckar små ...

EDIT: Sen är det klart att man inte ska vara elak och hitta på dumheter baserat på lite gissningar, men det skulle vara skoj att se om killemwithlazers blev lite skitnödig av att Djbengan får en verbal pekpinne.
Senast redigerad av Vintergrisen 2012-01-25 kl. 19:53.
Citera
2012-01-25, 19:58
Medlem
RutSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
Indicier förvisso, men många bäckar små ...

EDIT: Sen är det klart att man inte ska vara elak och hitta på dumheter baserat på lite gissningar, men det skulle vara skoj att se om killemwithlazers blev lite skitnödig av att Djbengan får en verbal pekpinne.

Självklart är DJbengan inblandad. Anhängare skall hängas (ut )
Kul att viewer count visar över 800 nu. Tänk vad de ställt till det!
Citera
2012-01-25, 20:03
Medlem
Amadeusss avatar
Om det skulle vara Anynomous (vilket ioförsig är osannoikt) som ligger bakom detta tappar man all respekt för dem. Jag gillar inte avpixlats sionistiska agenda men dom har en hel del vettiga artiklar där.
Citera
2012-01-25, 20:09
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amadeuss
Om det skulle vara Anynomous (vilket ioförsig är osannoikt) som ligger bakom detta tappar man all respekt för dem. Jag gillar inte avpixlats sionistiska agenda men dom har en hel del vettiga artiklar där.

Heh, ja det känns ju i alla fall riktigt vågat och radikalt att ge sig på sidor som är en nagel i ögat på etablissemanget, oavsett vad man nu tycker om just Avpixlat. Man bör väl dock ha i åtanke att Anynomous är löst sammansatt så vad en gör i deras namn behöver ju inte stödjas av resten.
Citera
2012-01-25, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amadeuss

Spelar väl för fan ingen roll om de har vettiga artiklar eller inte. Antingen så tror man på det fria ordet, eller så gör man det inte.

"Jag hatar dina åsikter, men skulle dö för din rätt att uttrycka dem"

Om det nu rör sig om en nykterist är jag inte ett dugg förvånad. Då har han ännu mer gemensamt med Hitler än bara åsiktsfascismen

Citat:
Jag har sätt sjuåriga ensamstående pojkar bli tillbakaskickade för att sedan bli barnsoldater och liknande.

*Asgarv* han har alltså sett pojkar (pluralis) bli tillbakaskickade, har han haft skype- kontakt med dem sedan för att konfirmera deras aktuella uppdrag?

Imponerande av sjuåriga pojkar att ta sig genom hela Europa, alldeles ensamma....vilket jävla stolpskott.
Senast redigerad av Nascor 2012-01-25 kl. 20:19.
Citera
2012-01-25, 20:13
Jonathan Bengtsson sveriges nykterhetsförbund.
Jävla stolpskott!!! Mamma Ingrid ta ditt ansvar !!!!!!
Citera
2012-01-25, 20:19
Medlem
Vintergrisens avatar
Haha, nu blev visst familjen Bengtsson uppringd. Hoppas att ni inte är för elaka mot dem nu!
Notera att det kopplingen mellan Killemwithlazers och Djbengan är spekulativ.
Citera
2012-01-25, 20:19
Medlem
Amadeusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nascor
Spelar väl för fan ingen roll om de har vettiga artiklar eller inte. Antingen så tror man på det fria ordet, eller så gör man det inte.

"Jag hatar dina åsikter, men skulle dö för din rätt att uttrycka dem"

Om det nu rör sig om en nykterist är jag inte ett dugg förvånad. Då har han ännu mer gemensamt med Hitler än bara åsiktsfascismen
Var har jag sagt att de inte får skriva vad de vill? Såklart de får. Det var mer en personlig åsikt om hemsidan än snarare dess existensberättigande.
Citera
2012-01-25, 20:20
Awaiting Email Confirmation
Kan inte få upp sidan, är den nere igen?
Citera
2012-01-25, 20:24
Medlem
Scubbles avatar
Tycker det var roligt att han måste påpeka någon extra gång att han slutat när han ser att folk börjar posta nummer osv på twitter. Alltid kul med personer vars personlighet blir som förbytt när de inser att de kanske inte är så anonyma som de först trott.

Kunde komma in på AP tidigare men nu får jag inte ens upp att sidan är död.
Senast redigerad av Scubble 2012-01-25 kl. 20:28.
Citera
2012-01-25, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scubble
Tycker det var roligt att han måste påpeka någon extra gång att han slutat när han ser att folk börjar posta nummer osv på twitter.

Kunde komma in på AP tidigare men nu får jag inte ens upp att sidan är död.

Är det rätt nummer så ligger han rejält risigt till !

Saknar redan Avpixlat , som trogen läsare måste man bara in varje dag
Citera
2012-01-25, 20:29
Medlem
Folkskyggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Devious666
Kan inte få upp sidan, är den nere igen?

Japp. Har inte kommit åt den alls under kvällen, nu får jag fel 101. Tidigare 234 eller något liknande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in