2012-02-27, 21:49
Medlem
Kingen_kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motarbetar
tycker det är väldigt bra att Avpixlat tar upp en sån sak. Det visar ju vilka stora hycklare media är?

eller tycker du det är rätt gjort utav expressen?

Media lyckas kanske lura Greta 83, men en vanlig funtad svensk lurar dom inte.
Det är samma nivå sem med Herr gåman och fru gåman.

Har man inget viktigare för sej så är man väl inte större människa än så...

Jag tycker varken det är rätt eller fel. Det är en ickefråga av stora mått. Men det bevisar väl ganska mycket nivån på både avpixlat och tråden. Lite bilder och knappt nån text så ökar trafiken i den här tråden med hyllningar...
Citera
2012-02-28, 00:39
Medlem
0Thor0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kingen_king

Jag tycker varken det är rätt eller fel. Det är en ickefråga av stora mått. Men det bevisar väl ganska mycket nivån på både avpixlat och tråden. Lite bilder och knappt nån text så ökar trafiken i den här tråden med hyllningar...

Jag tycker att det på ett alldeles utmärkt sätt lyfte fram de förvirrade, skatteslösande kommunpolitikerna i Uppsala. Håller för övrigt med dig om att det måste vara "små människor" iaf i intellektet.
Avpixlat visar ju oss väljare vilka politiker som håller på med sådana icke-frågor, inte sant?
Citera
2012-02-28, 01:08
Medlem
Ådärkomdenjas avatar
Citat:

Begreppen benämns "Herr Gårman" och "Fru Gårman". Du är uppenbart dyslektiker, utöver dina tidigare avslöjade brister.
Citera
2012-02-28, 01:58
Medlem
.ANDERSs avatar
http://avpixlat.info/2012/02/28/svt-...#disqus_thread

Vad fan håller dem på med? SD satt ju förfan inte i riksdagen 2009.....
Citera
2012-02-28, 07:22
Medlem
Kingen_kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ådärkomdenja
Begreppen benämns "Herr Gårman" och "Fru Gårman". Du är uppenbart dyslektiker, utöver dina tidigare avslöjade brister.
Ja, se där. Ännu ett bevis på vilka små detaljer som man kan hänga upp sej på.

För övrigt så heter det "Här går man" som lite skämtsamt dptes om till "Herr Gårman" (kolla! jag hittade ett "r", vanliga människor förstod ändå!).

Som sagt, du kan inte ha mycket till liv. Men jävlar vad du kan sprida glädje! Jag skrattar varje gång du yttrar dej. Att bli idiotförklarad av dej ser jag som en merit. Jag är gärna din vagel i ögat, det roar mej mycket.

Jag förstår att Avpixlats pekbildsinlägg passade dej.
Citera
2012-02-28, 07:27
Medlem
Kingen_kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .ANDERS
http://avpixlat.info/2012/02/28/svt-...#disqus_thread

Vad fan håller dem på med? SD satt ju förfan inte i riksdagen 2009.....
Avpixlat håller en fruktansvärt låg nivå. Först pekbilderna som skulle "avslöja" Expressen och nu det här... Och sen vill dom bli tagna på allvar... Man häpnar över hur ett av riksdagspartiernas propagandakanal letar fel på andra bara. Kan dom inte lyfta fram sitt egna bara?

Att granska barnprogram visar väl vilken kategori läsare dom förväntas ha...
Citera
2012-02-28, 08:06
Medlem
Ett-Nolls avatar
Citat:
Avpixlat håller en fruktansvärt låg nivå. Först pekbilderna som skulle "avslöja" Expressen och nu det här... Och sen vill dom bli tagna på allvar... Man häpnar över hur ett av riksdagspartiernas propagandakanal letar fel på andra bara. Kan dom inte lyfta fram sitt egna bara?

Du är rolig du. Gång på gång hammrar du på om att det skulle vara SD som ligger bakom AP, vi förstår att du vill ha ut den informationen, det räckte med ett inlägg om det.
Ingen har någonsin motsatt sig tanken att bloggen är jävligt pro-SD, jävligt antimuslimsk, jävligt pro-judisk osv. Inte heller förnekas det någonstans att Ekerötterna har hjälpt till med att låna ut sitt bank-giro nummer åt bloggen. Vi vet redan, vi ifrågasätter inte detta.
Din rabiata önskan att hela världen ska veta att bloggen är en direktkanal från SD gör att man undrar om du har andra bakomliggande motiv med dina anklaganden.

Du säger att det är bra att AP finns, du påstår att du läser den regelbundet, men du tar varje tillfälle att smutskasta allt dom gör. Luktar lite blullen/navelfluff/krimreporter, unket alltså.
Citera
2012-02-28, 18:31
Medlem
.ANDERSs avatar
Citat:

Nja håller ungefär samma standard som AB, det finns ingen bra journalistik i Sverige. Glider mest in på AP och kollar läget. Dock ogillar jag alla idiotiska kommentarer folk spottar ut på artiklarna.

OT: Har du något bra tips på bra media? Engelskt/Svenskt.
Citera
2012-02-28, 18:33
Medlem
Ådärkomdenjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ett-Noll
Du är rolig du. Gång på gång hammrar du på om att det skulle vara SD som ligger bakom AP, vi förstår att du vill ha ut den informationen, det räckte med ett inlägg om det.
Ingen har någonsin motsatt sig tanken att bloggen är jävligt pro-SD, jävligt antimuslimsk, jävligt pro-judisk osv. Inte heller förnekas det någonstans att Ekerötterna har hjälpt till med att låna ut sitt bank-giro nummer åt bloggen. Vi vet redan, vi ifrågasätter inte detta.
Din rabiata önskan att hela världen ska veta att bloggen är en direktkanal från SD gör att man undrar om du har andra bakomliggande motiv med dina anklaganden.

Du säger att det är bra att AP finns, du påstår att du läser den regelbundet, men du tar varje tillfälle att smutskasta allt dom gör. Luktar lite blullen/navelfluff/krimreporter, unket alltså.

Det finns naturligtvis en politisk agenda i bakgrunden, som styr och driver deras kampanj mot PI. Den av dessa figurer påstådda 'låga journalistiska kvaliteten' hos PI, är givetvis bara en täckmantel för deras gammelmediauppdragsgivares skräck för ett avslöjande och frispråkigt alternativ som är så framgångsrikt, och blottlägger förtigandet och censurådran inom fulmedia.
Citera
2012-02-28, 18:58
Medlem
Tidsgests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ådärkomdenja
Det finns naturligtvis en politisk agenda i bakgrunden, som styr och driver deras kampanj mot PI. Den av dessa figurer påstådda 'låga journalistiska kvaliteten' hos PI, är givetvis bara en täckmantel för deras gammelmediauppdragsgivares skräck för ett avslöjande och frispråkigt alternativ som är så framgångsrikt, och blottlägger förtigandet och censurådran inom fulmedia.

Nu får det allt ta och räcka. Det lyser av stark desperation om man hyllar en sajt som avpixlat för dess förmåga att "yttra sanningen" och samtidigt smutskasta övrig media. Avpixlat är en skräpsajt som enbart inriktar sig på att tilltala den puerila delen av befolkningen som anser sig upplyst för att de, p g a uppmuntring från judisk håll, anser muslimer vara det enda hotet mot Sverige. Det är undermålig stavning, bristfällig faktakoll och rena rama komedin då de "sätter expressen på plats". Bara en imbecill kan uppskatta den sortens journalistik oberoende av vilken inställning man har till massinvandringen.
Senast redigerad av Tidsgest 2012-02-28 kl. 19:36.
Citera
2012-02-28, 19:33
Medlem
Ett-Nolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tidsgest
Nu får det all ta ta och räcka. Det lyser av stark desperation om man hyllar en sajt som avpixlat för dess förmåga att "yttra sanningen" och samtidigt smutskasta övrig media. Avpixlat är en skräpsajt som enbart inriktar sig på att tilltala den puerila delen av befolkningen som anser sig upplyst för att de, p g a uppmuntring från judisk håll, anser muslimer vara det enda hotet mot Sverige. Det är undermålig stavning, bristfällig faktakoll och rena rama komedin då de "sätter expressen på plats". Bara en imbecill kan uppskatta den sortens journalistik oberoende av vilken inställning man har till massinvandringen.

Personligen tycker jag att judebloggen i sitt antimuslimska utförande utgör en bra balans mot de svenska judetidningarna och deras pro-muslimska agendor.
Visst har dom ibland riktigt dåliga artiklar men det får man ha överseende med.
Citera
2012-02-28, 19:42
Medlem
Tidsgests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ett-Noll
Personligen tycker jag att judebloggen i sitt antimuslimska utförande utgör en bra balans mot de svenska judetidningarna och deras pro-muslimska agendor.
Visst har dom ibland riktigt dåliga artiklar men det får man ha överseende med.

Jag tycker inte att det är positivt ö h t att det svenska och resterande västliga medialandskapet totalt domineras av judar som utan hinder eller motstånd får styra och ställa hur folket ska tycka. Avpixlat fångar upp många unga vilsna svenskar som då tror sig inse sanningen och även stannar vid att beskylla Islam för västs nuvarande situation när de egentligen borde fortsätta granska och dessutom finna det judiska inflytandet samt dess roll i det hela. För övrigt fördummas de på kuppen eftersom de på daglig basis tvingar sig själva att ta del av sådan smörja som "bloggen" ger uttryck för, både rent stilistiskt och intellektuellt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in