2012-01-22, 16:20
Citat:
Ursprungligen postat av 0Thor0
Nu är det ~tredje gången jag svarar, att svaren inte passar dig känns ju inte riktigt som något jag behöver ta hänsyn till.
Att du som mångkultur vurmare inte har samma åsikter som ex Avpixlat är ju inte direkt något nytt.
Att du som mångkultur vurmare inte har samma åsikter som ex Avpixlat är ju inte direkt något nytt.
Aj, den där mångkulturvurmar-gliringen visste var den tog. Aldrig hört på maken till originalitet, och speciellt inte på flashback. Och speciellt inte i den här tråden.
Citat:
Ursprungligen postat av 0Thor0
Du försöker hela tiden komma bort från det som diskuterades, för det blir "lättare för dig att argumentera då", dvs du kan få tolka in lite.. med din vinkel och ditt perspektiv
Att du är mentalt oförmögen att ta till dig skriven text, är ditt problem, inte mitt.
Att du vill diskutera hur och på vilket sett och i vilken kontext Avpixlat presenterat dessa svar är ju trevligt, tyvärr känner jag inget behov av det och om jag nu kände att jag behövde en oftast helt verklighetsbefriad vinkel, så kan jag läsa det du antagligen läser, dvs Aftonbladet, Expressen, Sydsvenskan, SvD mm
Att lyssna på dina argument om varför man "inte" ska läsa Avpixlat, är lika upphetsande som att se färg torka.
Jag förstår att du tycker det känns besvärligt att Avpixlat bemöter media mm med samma metoder.
Du och dina likar, tycker det känns jobbigt att någon försvarar sig, det är ju så mycket bättre och enklare när det bara finns en sanning, inte sant.
Det fina med detta är att vi en så länge har rätt att ha olika åsikter, oavsett om du tycker att det är jobbigt och/eller opassande.
Så, fram tills annat råder, kan du ju bida din tid genom att krypa ned i hålet du kröp upp ur!

Att du är mentalt oförmögen att ta till dig skriven text, är ditt problem, inte mitt.
Att du vill diskutera hur och på vilket sett och i vilken kontext Avpixlat presenterat dessa svar är ju trevligt, tyvärr känner jag inget behov av det och om jag nu kände att jag behövde en oftast helt verklighetsbefriad vinkel, så kan jag läsa det du antagligen läser, dvs Aftonbladet, Expressen, Sydsvenskan, SvD mm
Att lyssna på dina argument om varför man "inte" ska läsa Avpixlat, är lika upphetsande som att se färg torka.
Jag förstår att du tycker det känns besvärligt att Avpixlat bemöter media mm med samma metoder.
Du och dina likar, tycker det känns jobbigt att någon försvarar sig, det är ju så mycket bättre och enklare när det bara finns en sanning, inte sant.
Det fina med detta är att vi en så länge har rätt att ha olika åsikter, oavsett om du tycker att det är jobbigt och/eller opassande.
Så, fram tills annat råder, kan du ju bida din tid genom att krypa ned i hålet du kröp upp ur!
Nu tror jag att jag äntligen förstår vad du menar. När du skrev det här inlägget: https://www.flashback.org/sp35203887 , så menade du inte att hela artikeln var sanningsenlig, trots att du i samma inlägg antyder att de övriga meningarna avlöper på samma vis. Det du hävdade var sanningsenligt var alltså de två meningar du själv tog upp. Alla andra meningar i artikeln är irrelevanta, utanför sakfrågan och det spelar således ingen roll för avpixlats trovärdighet hur felaktiga de än är. Faktum är att de hade kunnat lägga till att Fredrik Reinfeldt har legat med Mona Sahlin och att det är därför han inte vill strypa invandringen, för så länge det inte har med det du uppfattar som sakfrågan att göra spelar det ingen roll hur osanna uppgifterna är.
Jag ber ödmjukast om ursäkt. Du har helt rätt i att det finns minst två meningar i avpixlats artikel som är sanningsenliga.