Citat:
Ursprungligen postat av Besvärjaren
Wow, jag är mycket I&I-kritisk men besökte varken PI eller nu AP, men jag blir glad att se på Alexa att AP är rankat 72, långt högre än Sydsvenskan tex.
Bra jobbat AP, fortsätt utvecklas och om 3 år är ni stabilt på top 50.
Jag hade dock funderat på ett mer neutralt namn, det går aldrig att bli en etablerat sida med ett namn som detta.
Bli Sveriges FOX News, men håll er till sanningen alltid.
Jag tror det kommer att gå betydligt snabbare än tre år att nå en stabil plats på Topp 50 om Avpixlat fortsätter i samma stil.
Det var en dålig början med några lågvattenmärken och fortfarande kan jag tycka att vissa artiklar inte håller riktigt i kvalitet, men kan Avpixlat knyta ytterligare några duktiga skribenter till sig tror jag de kan nå Topp 50 inom några månader.
Sen gäller det givetvis att behålla läsarna och Politiskt Inkorrekt låg väl mellan 50 och 60 som bäst innan "Gustafs" tragiska bortgång för att sedan sjunka ned till under hundrastrecket.
Hade det funnits möjlighet skulle de givetvis behållt "politisktinkorrekt.info" men då det var omöjligt så tycker jag ändå "avpixlat.info" är ett bra alternativ.
Ja, det är väl det viktigaste att hålla sig till sanningen i artiklarna och inte överdriva på motsatt håll mot gammelmediernas förvanskninger, vinklingar och ibland rena lögner!
Berätta bara om sanningen så kommer nya läsare att strömma till för att läsa ocensurerade nyheter!