Flashback bygger pepparkakshus!
2012-04-26, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kingen_king
Jag är varken intresserad av att publicera nåt på EXPO eller Avpixlat. Samma skit med olika namn. Jag har svårt med organisationer som bygger på att vara emot.

Jag såg inget om donationer i länken. Gissar du bara? Jag säger inte att IF metall inte ger pengar till EXPO, men din länk sa inget om det.

LO/SAP är EXPOs största finansiärer. LO betalar tex EXPOs hyra fem år i stöten och har skapat en massa stiftelser som ger EXPO skattefria "stipendier" systematiskt år efter år. Det är kartlagt i EXPO tråden. LO anlitar EXPO per automatik för 10 000 kr/timme föreläsningar.

Jag blev närmast chockad då jag såg detta. Jag visste inte att Löfven var en så inbiten EXPOit precis som Mona. - Aschberg har skaffat sig en enorm makt. Juholt fick han bort snabbt.

https://www.flashback.org/sp35338972

------------------------------------------------------------------------------------------

Avpixlat, Friatider och Migileaks är polisanmälda av Datainspektionen. Kulturmarxisterna radikaliseras och de gör gemensam hatattack mot oliktänkarna.

http://www.friatider.se/domformedlare-infor-ratta
Senast redigerad av Kulturmarxist 2012-04-26 kl. 21:23.
Citera
2012-04-28, 16:22
Medlem
SiSeniors avatar
Expo skriver mer om polisanmälan emot Avpixlat, Migileaks och Fria Nyheter:
Citat:
Sverigedemokraternas riksdagsledamot Kent Ekeroth har hela tiden gett Avpixlat sitt stöd. På sin blogg har han under rubriken "Datainspektionen agerar på politiska bevekelsegrunder" lagt ut en text från Avpixlat. Kent Ekeroth säger till Expo.se att han stödjer Avpixlats analys. Han menar även att det är rätt att hänga ut enskilda individer eftersom domarna är offentliga. Han beklagar att människor har drabbats av hot efter att ha hängts ut, men tillägger att han inte ser några moraliska problem med publiceringarna.
http://expo.se/2012/brottsutredning-har-inletts-mot-flera-sajter_4968.html
Citera
2012-04-28, 17:51
Medlem
bernankes avatar
Noterar att Avpixlat saknar en sida på wikipedia. Hur fan kommer det sig?
Citera
2012-04-29, 14:33
Medlem
MKultra72s avatar
Finns det NÅGON vänstersida (liknande Avpixlat) som tillåter kommentarer till artiklarna? Kollade Expo men som väntat så förvägras deras besökare att kommentera. Tycker det säger en hel del om vänstern och hur medvetna dom måste vara att deras argument inte är hållbara alls.

Tycker det är tråkigt att vänstern aldrig vågar sig till avpixlat heller, blir ingen debatt, bara massa ryggdunkningar.
Citera
2012-04-29, 14:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MKultra72
Finns det NÅGON vänstersida (liknande Avpixlat) som tillåter kommentarer till artiklarna? Kollade Expo men som väntat så förvägras deras besökare att kommentera. Tycker det säger en hel del om vänstern och hur medvetna dom måste vara att deras argument inte är hållbara alls.

Tycker det är tråkigt att vänstern aldrig vågar sig till avpixlat heller, blir ingen debatt, bara massa ryggdunkningar.
Avpixlat raderar alla avvikande åsikter samt bannar skribenten. De tillåter inga åsikter utanför deras counterjihadistiska ramverk.
Citera
2012-04-29, 14:48
Medlem
MKultra72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viracocha
Avpixlat raderar alla avvikande åsikter samt bannar skribenten. De tillåter inga åsikter utanför deras counterjihadistiska ramverk.

Det tror jag inte ett dugg på. Jag har sett vänstermänniskor där, men det är extremt sällsynt. Jag har även skrivit kritiska inlägg ibland, dom har inte blivit raderade.
Citera
2012-04-29, 14:54
Medlem
Vindhlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MKultra72
Det tror jag inte ett dugg på. Jag har sett vänstermänniskor där, men det är extremt sällsynt. Jag har även skrivit kritiska inlägg ibland, dom har inte blivit raderade.

Jag har blivit bannad från att kommentera då jag påpekade det sinnessjuka judehyckleriet hos Paulina Neuding i en kommentar till en artikel där avpixlat lyfte fram hennes som någon jävla hjältinna.
Senast redigerad av Vindhler 2012-04-29 kl. 14:56.
Citera
2012-04-29, 14:58
Medlem
MKultra72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vindhler
Jag har blivit bannad från att kommentera då jag påpekade det sinnessjuka judehyckleriet hos Paulina Neuding i en kommentar till en artikel där avpixlat lyfte fram hennes som någon jävla hjältinna.

Beror nog på hur du uttryckte dig i så fall. Har sett ett antal personer som uttryckt sig klantigt/rasistiskt och de har blivit bannade omgående.
Citera
2012-04-29, 15:18
Medlem
rehyptols avatar
Hmm jag blev bannad från att kommentera där eftersom jag påpekade att Robert Spencer har massa faktafel i sina böcker och att det inte skulle förvåna mig om det skulle finnas ännu mer faktafel i den senaste boken han har skrivit.

Bajssida.
Citera
2012-04-29, 15:30
Medlem
Under en period på ett par månader, strax efter att Avpixlat bildades, såg det ut som om de var på väg att släppa på den närmast stalinistiska censur av allt som kritiserade Israel eller judar som tillämpades på Politiskt Inkorrekt. Nu står det dock klart att Avpixlat har slagit in på det gamla censurspåret igen. Kommentarer som t.ex. tar upp den judiska agendan bakom massinvandringen eller den judiska rasismen mot ickejudar raderas systematiskt, alldeles oavsett om de är välskrivna eller inte.
Citera
2012-04-29, 16:33
Medlem
Vindhlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aftontankar
Under en period på ett par månader, strax efter att Avpixlat bildades, såg det ut som om de var på väg att släppa på den närmast stalinistiska censur av allt som kritiserade Israel eller judar som tillämpades på Politiskt Inkorrekt. Nu står det dock klart att Avpixlat har slagit in på det gamla censurspåret igen. Kommentarer som t.ex. tar upp den judiska agendan bakom massinvandringen eller den judiska rasismen mot ickejudar raderas systematiskt, alldeles oavsett om de är välskrivna eller inte.

Ja, jag har för mig att det till och med skrevs om och länkades till William Linds genomgång av kulturmarxismen och dess tongivande ideologer. Idag är det Robert Spencer som lyfts fram som något av en chefsideolog för avpixlat.
Citera
2012-04-29, 22:51
Medlem
Torontors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bernanke
Noterar att Avpixlat saknar en sida på wikipedia. Hur fan kommer det sig?
Svenska Wikipedia ska betraktas ungefär som ett Stalinistiskt uppslagsverk. Prova att skriva något något kritiskt om invandringen, även om man använder källor som BRÅ eller annan myndighetsstatistik, och du räkna med att bli bannad nästan omedelbart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in