2011-12-30, 19:07
Medlem
-flame4fame-s avatar
Avpixlat behövs för att hindra att folk vaknar upp för mycket och blir riktiga nationalister. På de 1,5 - 2 åren jag läst sidan har jag aldrig sett en Israel-kritisk artikel. Inte EN enda sådan.

Märk väl också att de konsekvent kör samma massmediala vokabulär om "högerextremisterna" som de annars lipar så mycket över när det drabbar SD/dem själva. Missförstå mig inte, jag är glad att sidan existerar öht, men det snuddar som vanligt på kontrollerad opposition när sionister sitter och drar i trådarna.
Citera
2011-12-30, 19:49
Medlem
Torontors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -flame4fame-
Avpixlat behövs för att hindra att folk vaknar upp för mycket och blir riktiga nationalister. På de 1,5 - 2 åren jag läst sidan har jag aldrig sett en Israel-kritisk artikel. Inte EN enda sådan.

Märk väl också att de konsekvent kör samma massmediala vokabulär om "högerextremisterna" som de annars lipar så mycket över när det drabbar SD/dem själva. Missförstå mig inte, jag är glad att sidan existerar öht, men det snuddar som vanligt på kontrollerad opposition när sionister sitter och drar i trådarna.
Har inte läst EN enda kritisk artikel om Venezuela helller...

"Nationalisterna" är så fångade av sin judefixering och konspirationsteorier att man ignorerar de verkliga invandringsproblemen. Det är partier som Dansk Folkeparti, Fremskrittspartiet, Schweizerische Volkspartei, och Partij voor de Vrijheid som förändrar politiken och begränsar invandringen. Inte judekonspirationspartierna.
Citera
2011-12-30, 20:28
Medlem
-flame4fame-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torontor
Har inte läst EN enda kritisk artikel om Venezuela helller...

"Nationalisterna" är så fångade av sin judefixering och konspirationsteorier att man ignorerar de verkliga invandringsproblemen. Det är partier som Dansk Folkeparti, Fremskrittspartiet, Schweizerische Volkspartei, och Partij voor de Vrijheid som förändrar politiken och begränsar invandringen. Inte judekonspirationspartierna.
Men hur jävla efterbliven är du? Bara fräser ur dig halmgubbar. Jag vill minnas att jag läst en och annan artikel om Venezuela och Chaves, men jag förstår vart du vill komma. Israel är ett väldigt politiskt angeläget land till skillnad från många andra länder, speciellt om man tittar på dess storlek. Avpixlat kan leta upp den mest obskyra bloggaren ingen hört talas om som skrivit något ont om SD men "missar" samtidigt att etiopiska judinnor steriliseras, för att ta ett exempel.

Fetstila gärna också var jag förespråkade partier att driva en antisionistiskt linje? Naturligtvis hade det varit politiskt självmord, det har dock inte med saken att göra. Jag vet sen tidigare att du är jude, så jag förstår om det är svårt att vara rationell i dessa frågor. Någon gång måste du dock göra en Finkelstein och erkänna för dig själv att judar och dess medlöpare ligger bakom i princip allt ni naiva kontrajihadister är emot
Citera
2011-12-30, 20:50
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaalZeBub
Men vad i helskotta är det fluffern försöker säga? Han kan väl inte på fullt allvar påstå att orden
politisk, massmedial och censur alla är ovanliga? Han kan väl omöjligt vara så dum att han menar att man inte får använda ett 'och'? Jag förstår att flufferns tankegång är idiotisk, men vilken är den?
Antagligen försöker han ta juridiken till hjälp. I juridisk mening är censur, grovt betraktat, något som av staten regleras genom lagen, eller (för all del) genom diktaturen. "Självcensur", "strutsmentalitet", "tabu" m.fl. liknande begrepp platsar inte i en lagsamling, dels för att de är för vaga för att ringas in, dels för att alla försök därtill skulle resultera i skrattretande löjliga lagtexter. Termerna finns, av goda skäl, men begreppen kan inte definieras tillräckligt entydigt för att termerna ska vara lagligen användbara. (Och förövrigt, efterlevs dessas riktlinjer sorgfälligt och nästan allmänt, finns ingen anledning för lagstiftaren att befatta sig med dem. Kliver någon över gränsen kan alltid den fjärde statsmakten (f.d. tredje) slå ned på vederbörande. Och gränsöverskridare behöver man, för att kunna definiera ondskan.)

Jag tror att det är detta som Navelfluff sätter sitt hopp till. All censur utgår från statsmakten om man vill se censurbegreppet i mycket inskränkt bemärkelse. Allt annat är "påhitt".

Och folk fortsätter att hitta på och hitta på som om det inte funnes några fasta hållpunkter!
Citera
2011-12-30, 20:52
Medlem
Torontors avatar
Citat:
Men hur jävla efterbliven är du? Bara fräser ur dig halmgubbar. Jag vill minnas att jag läst en och annan artikel om Venezuela och Chaves, men jag förstår vart du vill komma. Israel är ett väldigt politiskt angeläget land till skillnad från många andra länder, speciellt om man tittar på dess storlek. Avpixlat kan leta upp den mest obskyra bloggaren ingen hört talas om som skrivit något ont om SD men "missar" samtidigt att etiopiska judinnor steriliseras, för att ta ett exempel.

Fetstila gärna också var jag förespråkade partier att driva en antisionistiskt linje? Naturligtvis hade det varit politiskt självmord, det har dock inte med saken att göra. Jag vet sen tidigare att du är jude, så jag förstår om det är svårt att vara rationell i dessa frågor. Någon gång måste du dock göra en Finkelstein och erkänna för dig själv att judar och dess medlöpare ligger bakom i princip allt ni naiva kontrajihadister är emot
Avpixlat har aldrig påstått att man ägnar sig åt allmän inrikes och utrikes nyhetsrapportering utan man koncentrerar sig i första hand på den svenska invandringsproblematiken.

Många av de "nationalisterna" är så pass fixerade vid "judefrågan" att de nästan är mer intresserade av inrikespolitiken i Israel än situationen i Sverige. Har man den inställningen blir förstås Avpixlat inte tilltalande... Inte heller kommer man att få något inflytande över politiken... Sedan är det förstås en märklig logik när judar anklagas för att både verka för invandringen (den allmänna judekonspirationen) och mot invandringen (SD, Avpixlat)...
Senast redigerad av Torontor 2011-12-30 kl. 21:15.
Citera
2011-12-30, 22:24
Avstängd
volvo 240s avatar
Citat:

Jag har sett två artiklar på avpixlat som bör kunnat betecknas som Israel-kritiska. Samt en där de i negativ dager belyser att en person är jude.
Senast redigerad av volvo 240 2011-12-30 kl. 22:27.
Citera
2011-12-31, 01:53
Medlem
Citat:

Avpixlat är en judisk publikation med feministisk touch. Jag har länge trott att en av huvudskribenterna är en kvinnlig judinna och det tror jag fortfarande. Varför slutade bloggaren bakom "I mitt Sverige" så snabbt att blogga efter PI:s start?

"Könsapartheid" är ett feministiskt begrepp som PI/AP har populariserat. Med det menar man öht "åtskillnad" mellan män och kvinnor. Man använder det givetvis i första hand mot islamistiskt kvinnoförtryck men i själva begreppet ligger PI:/AP:s världsbild: Allt är likställt och allt är samma. Genetiska olikheter mellan könen eller genetiska olikheter mellan raser vill man inte höra talas om eftersom det skulle vända omkull hela den extremkommunistiska världsbilden som faktiskt genomsyrar PI/AP. PI/AP är förmodligen inte "kontrollerad opposition", PI/AP är rakt igenom kulturmarxistisk religion. De är inte "in it" för pengarna utan för att de brinner för frågorna. De tror på allt de säger. PI/AP är ett intressant studieobjekt för oss som är intresserade av masspsykos och religiös fanatism.
Senast redigerad av IvanLendl 2011-12-31 kl. 02:04.
Citera
2011-12-31, 02:37
Medlem
0Thor0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IvanLendl
Avpixlat är en judisk publikation med feministisk touch. Jag har länge trott att en av huvudskribenterna är en kvinnlig judinna och det tror jag fortfarande. Varför slutade bloggaren bakom "I mitt Sverige" så snabbt att blogga efter PI:s start?

"Könsapartheid" är ett feministiskt begrepp som PI/AP har populariserat. Med det menar man öht "åtskillnad" mellan män och kvinnor. Man använder det givetvis i första hand mot islamistiskt kvinnoförtryck men i själva begreppet ligger PI:/AP:s världsbild: Allt är likställt och allt är samma. Genetiska olikheter mellan könen eller genetiska olikheter mellan raser vill man inte höra talas om eftersom det skulle vända omkull hela den extremkommunistiska världsbilden som faktiskt genomsyrar PI/AP. PI/AP är förmodligen inte "kontrollerad opposition", PI/AP är rakt igenom kulturmarxistisk religion. De är inte "in it" för pengarna utan för att de brinner för frågorna. De tror på allt de säger. PI/AP är ett intressant studieobjekt för oss som är intresserade av masspsykos och religiös fanatism.

Jag måste ju säga att det är en intressant tes.
Personligen så trodde jag Erik Ullenhag var ensam i sitt extremt förvirrade tillstånd, jag hade uppenbart fel, han har trots allt minst en själsfrände.

Avpixlat är inte perfekt, men är en bra motvikt till ljugmedia.
Senast redigerad av 0Thor0 2011-12-31 kl. 02:50.
Citera
2011-12-31, 02:41
Medlem
-flame4fame-s avatar
Citat:
Avpixlat har aldrig påstått att man ägnar sig åt allmän inrikes och utrikes nyhetsrapportering utan man koncentrerar sig i första hand på den svenska invandringsproblematiken.
I första hand ja, dock vet du mycket väl om att det är en hel del utrikes också. Fria Tider skrev t ex om de etiopiska judinnorna jag nämnde ovan, men inte AP. Vilket är väldigt märkligt då det var världens rasistscoop

Citat:
Många av de "nationalisterna" är så pass fixerade vid "judefrågan" att de nästan är mer intresserade av inrikespolitiken i Israel än situationen i Sverige. Har man den inställningen blir förstås Avpixlat inte tilltalande...

Argumentationsfelen hopar sig...

För det första stämmer det inte någonstans. För det andra: Utesluter det ena det andra? Nej det gör det inte. Sant är dock att fokus läggs på judefrågan då det är där grundproblemet ligger, och du VET det, du vet att judar är drivande i varenda större företeelse som missgynnar vita folk. Hbtq, feminism, genus, mångkultur, massinvandring osv, idel judar som orkestrerar. Det hela kan liknas vid en våldtäkt där en neger vill bli avsugen. Istället för att som oss hugga av hans kuk så fort han tar fram den så plockar ni ut den gång på gång ur munnen medan ni fäller en tår och muttrar något om antisemitism och allas lika värde, samtidigt som kuken kommer tillbaks i er käft gång på gång på gång och ni har ingen aning om vad som händer eller ni ska göra åt saken.

Citat:
Inte heller kommer man att få något inflytande över politiken...

Nej, så vilken jävla tur då att AP inte är ett parti utan en nyhetssida på nätet Det är ju på nätet man kan diskutera och ta upp saker anonymt, det är nätet som kan påverka politiken. Eller menar du att allt som sägs på AP kan sägas av SD utan konsekvenser? Är du verkligen så här dum?

Citat:
Sedan är det förstås en märklig logik när judar anklagas för att både verka för invandringen (den allmänna judekonspirationen) och mot invandringen (SD, Avpixlat)...
...och inte ens detta grundläggande har du begripit. SD står för en öppen svenskhet, SD är INTE riktiga nationalister. Detsamma gäller AP. Det är, främst, Ekerötterna i SD som ser till att etnonationalistiska strömningar hålls i schack, samtidigt som de håller igång Israel-frågan. Så den logiken är det noll fel på; med SDs politik är det lugnt om vi har 50% araber och somalier, så länge de är "assimilerade"
Citera
2011-12-31, 02:55
Medlem
-flame4fame-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Jag har sett två artiklar på avpixlat som bör kunnat betecknas som Israel-kritiska. Samt en där de i negativ dager belyser att en person är jude.
Om du inte har länk får du gärna beskriva vad det handlade om, om du minns. Stämmer det så har det förmodligen varit en färsk skribent som tabbat sig, som han som la upp posten om "Stoppa Svenskfientligeheten".
Citat:
Ursprungligen postat av IvanLendl

Intressant post. Hade aldrig hört talas om henne men tittar man på bloggen ser det ju rätt glest ut mellan uppdateringarna.

Ang könsapartheid så stämmer det när jag tänker efter. Det passar också in med deras språkbruk mot nationalister, samt deras repetitiva sektioner "Insändare" och "Opinion" där någon nyfrälst fjortonåring får sitta och mässa om PK-ismen!! och Gammelmedia!!!@@, grovt draget. Detta kanske är en fattig liknelse men AP kan vara Sveriges svar på Fox News.

Edit: Likheterna är egentligen slående mellan AP och nationell.nu om vi talar masspsykos. Tittar man bland kommentarerna så ser man allt oftare folk skriva att de dissar all övrig media för respektive sida, för att "den är bäst" o dyl, vilket är rätt oroväckande.
Senast redigerad av -flame4fame- 2011-12-31 kl. 03:05.
Citera
2011-12-31, 03:43
Medlem
Torontors avatar
Citat:
Sant är dock att fokus läggs på judefrågan då det är där grundproblemet ligger, och du VET det, du vet att judar är drivande i varenda större företeelse som missgynnar vita folk. Hbtq, feminism, genus, mångkultur, massinvandring osv, idel judar som orkestrerar. Det hela kan liknas vid en våldtäkt där en neger vill bli avsugen. Istället för att som oss hugga av hans kuk så fort han tar fram den så plockar ni ut den gång på gång ur munnen medan ni fäller en tår och muttrar något om antisemitism och allas lika värde, samtidigt som kuken kommer tillbaks i er käft gång på gång på gång och ni har ingen aning om vad som händer eller ni ska göra åt saken.
Ja, judar har gjort uppfunnit många dåliga saker. De har också uppfinnit många bra saker. Så går det när man som grupp har världens högsta genomsnittliga IQ (utan att gå in på orsaken, genetisk eller inte)... Man är framstående oavsett vad man ägnar sig åt och gör många uppfinningar på gott och ont. Här något om de goda:
http://www.jinfo.org/

Ja, det finns många judar inom media och banker. Det finns många framgångsrika judar inom alla verksamheter inklusive för Nobelpris i medicin (se länk ovan)...

Många judar blev av förståeliga skäl extremt antirasistiska efter WWII men detta är ingen konspiration. Många andra judar verkar mot massinvandringen.

Dessutom håller den biologiska gruppen judar på att mycket snabbt försvinna genom att man själv assimileras och gifter sig med andra grupper vilket är helt oförståeligt för judekonspiratörerna...

Citat:
Nej, så vilken jävla tur då att AP inte är ett parti utan en nyhetssida på nätet Det är ju på nätet man kan diskutera och ta upp saker anonymt, det är nätet som kan påverka politiken. Eller menar du att allt som sägs på AP kan sägas av SD utan konsekvenser? Är du verkligen så här dum?

...och inte ens detta grundläggande har du begripit. SD står för en öppen svenskhet, SD är INTE riktiga nationalister. Detsamma gäller AP. Det är, främst, Ekerötterna i SD som ser till att etnonationalistiska strömningar hålls i schack, samtidigt som de håller igång Israel-frågan. Så den logiken är det noll fel på; med SDs politik är det lugnt om vi har 50% araber och somalier, så länge de är "assimilerade"
Som sagt, alla judekonspirationsteorierpartier är obetydliga utan makt. De invandringskritiska partier som fått inflytande gräver inte ner sig i felaktiga konspirationsteorier utan tittar på och tar itu med de verkliga problemen. Att Ekeroth skulle ha yttersta makten i SD eller Avpixlat är underligt konspiratoriskt tänkande.

SD vill förstås inte tillåta fri invandring även om invandrarna assimileras. Läs partiprogrammet, man vill kraftigt begränsa invandringen.

Lite mer långsiktigt kommer eventuella rasskillnader (och rasister) att bli ointressanta när man kan skräddarsy sina barns egenskaper och alla kommer se ut som grekiska gudar och vara genier... Man får bara undvika att samla på sig alltför mycket problem innan detta inträffar.
Senast redigerad av Torontor 2011-12-31 kl. 03:59.
Citera
2011-12-31, 14:15
Medlem
Citat:
Ja, det finns många judar inom media och banker.

Judar dominerar media och banker i våra länder och i vårt vita Västerland där judarna överhuvudtaget inte hör hemma.

Citat:
Många judar blev av förståeliga skäl extremt antirasistiska efter WWII men detta är ingen konspiration.

Andra världskriget var i mångt och mycket ett tyskt och europeiskt självförsvarskrig mot de onda judarna (bolsjevikerna) som ville förstöra och förslava hela Europa på samma sätt som de hade gjort med det tidigare ryska imperiet.

Citat:
Många andra judar verkar mot massinvandringen.

Nämn fem stycken judar i hela världen som öppet och aktivt arbetar mot icke-vit massinvandring till vita nationer.

Citat:
Dessutom håller den biologiska gruppen judar på att mycket snabbt försvinna genom att man själv assimileras och gifter sig med andra grupper vilket är helt oförståeligt för judekonspiratörerna...

Det är inget problem så länge en judisk kärna består. Det är t.o.m. en fördel för dem att sprida ut judiska gener bland olika värdfolks ledande skikt så att värdfolken på en rent biologisk mental nivå kommer närmare juden och lättare kan ta till sig och acceptera judiska fenomen, påhitt och företeelser, saker som annars ofta är helt väsensfrämmande för vita europeiska människor.

Citat:
Som sagt, alla judekonspirationsteorierpartier är obetydliga utan makt

Vilket beror just på att judarna har makten över media, ekonomin, skolan och mycket annat i Västvärlden.

Citat:
De invandringskritiska partier som fått inflytande gräver inte ner sig i felaktiga konspirationsteorier utan tittar på och tar itu med de verkliga problemen.

Vad har dessa partier åstadkommit i verkligheten och på marken? Är det färre eller fler araber och negrer i Danmark och Nederländerna idag än vad det var för 10 år sedan? Har dessa partier ens gjort några uttalanden om bevarande av det egna folket och avlägsnande av främlingarna från territoriet? Har de på något sätt egentligen angripit det öppet folkfientliga mediala och politiska etablissemanget.

Citat:
Att Ekeroth skulle ha yttersta makten i SD eller Avpixlat är underligt konspiratoriskt tänkande.

Det har han kanske inte men judar arbetar aldrig någonsin medvetet för något som är bra för vita människor. Det har nog aldrig hänt under hela världshistorien. Judar är alltid ute efter att gynna sin egen judiska grupp och att på ett eller annat sätt främja den judiska agendan, som går ut på att judar skall ha total makt över hela jorden och förslava alla icke-judiska människor. Det som är bra för judarna är alltid dåligt för alla andra.

Citat:
SD vill förstås inte tillåta fri invandring även om invandrarna assimileras. Läs partiprogrammet, man vill kraftigt begränsa invandringen.

Redan idag så består nog den i Sverige boende populationen av mer än 25% etniska främlingar. Denna population är mycket yngre och förökar sig mer än svenskarna. Även med ett totalt invandringsstopp så kommer Sverige att förstöras och svenskarna bli en grupp som utgör mindre än 50% av befolkningen i Sverige. Redan idag är svenska städer till stor del befolkade av icke-vita från tredje världen. SD vill inte göra någonting åt denna katastrof och SD förnekar t.o.m. att det ens skulle existera ett svenskt folk. SD är därmed officiellt anti-vita och svenskfientliga.

Citat:
Lite mer långsiktigt kommer eventuella rasskillnader (och rasister) att bli ointressanta när man kan skräddarsy sina barns egenskaper och alla kommer se ut som grekiska gudar och vara genier... Man får bara undvika att samla på sig alltför mycket problem innan detta inträffar.

Så kommer det nog inte att bli. Istället så kommer allt bara bli skit, misär, elände, förtryck, kaos, våld och fasa. Detta är vad som väntar om inte den judiska makten bryts och besegras.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in