Citat:
Ursprungligen postat av Kulturmarxist
DN och EXPO har inlett ett "unikt" samarbete just pga av detta. - Men ser man till det stora så är avpixlat ganska ensamma. PK media (de massinvandringspositiva) i det stora sammanslaget ex AB, EXP, SVD, Sydsvenskan, SVT/SR, GBT osv så är avpixlat några procent. - Men det räcker för att den rådande maktordningen skall gå helt i taket. - Vi har på samma sätt 7 partier som har gemensam identisk invandringspolitik som kontrollerar 94-95% och står i orubbat bo. De kan ha svängdörrarna öppna mot MENA bäst de vill. Vi har också en PK media som kontrollerar 95% av nyhetsflödet men de darrar så mycket på underläppen att enbart DN och EXPO producerat 5 artiklar bara på 2 dagar om "hotet" från "extremhögern" och blandar strategiskt in nazism med både SD och avpixlat i samma andetag.
Diagram
http://avpixlat.info/wp-content/uploads/2011/12/alexa-media-nov11.gif
Plus gödselträskgängets besatthet av att besöka AP (även PI, på sin tid), för nervös kontroll av hur sanningen beskrivs på nätet.
Jag känner en f d personalchef på Aftonbladet ('NN'). Som jag hade att göra med, yrkesmässigt, för några år sedan. Av orsaker som jag behåller för mig själv, berättade han att "90%" av alla journalister, var i varierande grad berusade på jobbet. Dag ut och dag in. Till slut fick ledningen nog. Varje supskalle kallades in för personligt samtal, och beskedet: "Nykter på jobbet, fr o m nu. Om ej, sparken." Man skrev överenskommelse om detta, på vitt papper, med var och en av dessa dryckjomsberoende, och självgoda manchestertyper inom den s k "tredje statsmakten, den granskande".
Ett vardagsexempel betr Södermalms- och Tennstopet-'elitens' - sanna jag. "Yrket" journalist är totalt urvattnat i dagens Pk-Sverige. Dom har för mig samma status som DDR:s Stasi-angivare. T o m lägre, faktiskt, Sverige utger sig för att vara en demokrati (falskt), DDR gjorde ingen hemlighet av sin bekännelse till kommunismen, den värsta ideologin genom världshistorien.