Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-06-07, 21:57
Medlem
POMJUP53s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.Stacy
Hmm. Finns möjlighet att beställa online för 650/1g samt 80kr/1knapp(80-100 g mdma). Varför är det så mycket billigare med kristall? Och om det bara är mdma i knappar..hur kan då dom se ut som dom gör? Kristall är ju rent, så då måste dom ju banka det med något för att få det i piller form? Ps inga PMS om att vilja köpa. MVH, skrivet från mobil

Bara för att det är kristaller betyder det inte att det är superren MDMA, det ökar dock chanserna för att det inte är bankat med massa andra kemikalier.
Citera
2012-06-08, 01:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av POMJUP53
Bara för att det är kristaller betyder det inte att det är superren MDMA, det ökar dock chanserna för att det inte är bankat med massa andra kemikalier.
Sant, men i piller så kan man ju inte ens se, om du förstår hur jag menar

Men ok. Låt säga man har lite olika färger att välja mellan, samma pris. Någon e mer brun, ljusbrun, rödbrun, kristallklar, vad är då bäst? Omöjligt att säga? Men jag antar att så nära kristallklar i färg, är bäst, eller har jag fel då?
Citera
2012-06-08, 02:11
Medlem
POMJUP53s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.Stacy
Sant, men i piller så kan man ju inte ens se, om du förstår hur jag menar

Men ok. Låt säga man har lite olika färger att välja mellan, samma pris. Någon e mer brun, ljusbrun, rödbrun, kristallklar, vad är då bäst? Omöjligt att säga? Men jag antar att så nära kristallklar i färg, är bäst, eller har jag fel då?

MDMA kan komma i sjukt mycket olika färger utan att kvalitén skiljer. Men för att vara på den säkra sidan kanske de vit/gråa kristallerna känns säkrast då färgning ibland kan bero på orenheter.
Citera
2012-06-08, 14:17
Medlem
Funderar på om man kanske ska prova detta ikväll för första gången. Är det väldigt viktigt att man håller sig hemma eller? Min polare vill dra på klubb då han fått uppfattningen att det inte verkar finnas mycket att vara orolig över, vad säger ni? Det tycks ju vara ganska liten risk att man skulle freaka ut, man kanske mer bör oroa sig för att kanske ringa folk osv. Kanske borde dra på pub istället?
Citera
2012-06-08, 15:59
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rwoz
Funderar på om man kanske ska prova detta ikväll för första gången. Är det väldigt viktigt att man håller sig hemma eller? Min polare vill dra på klubb då han fått uppfattningen att det inte verkar finnas mycket att vara orolig över, vad säger ni? Det tycks ju vara ganska liten risk att man skulle freaka ut, man kanske mer bör oroa sig för att kanske ringa folk osv. Kanske borde dra på pub istället?
Jag skulle absolut rekommendera er att prova hemma första gången. Det handlar inte om risken att "freaka ut" utan snarare om risken att ni inte kan sköta er normalt nog för att inte väcka misstankar hos personal och andra besökare. Om ni däremot är vana vid att vara bland (ovetande) folk under drogpåverkan kan ni kanske sköta det snyggt nog - det vet ni nog bäst själva. Ge er bara inte in i en onödigt riskfylld situation.

Om valet står mellan klubb och pub skulle jag för övrigt absolut föredra det förstnämnda för ett MDMA-rus.
Citera
2012-06-08, 17:20
Medlem
ADEBiSi1s avatar
Citat:

Jag hade hållt mig hemma. Utomlands fungerar det bra att gå på pub/klubb första gången men svårt att säga hur du blir första gången. Lätt att man inte riktigt kan hantera när bokstaven kickar in och man blir lätt ganska "hypad". Testa hemma och gå senare ut om ni känner för det men fet musik och trevligt sällskap hemma är helt fantastiskt. Allt blir fantastiskt.
Citera
2012-06-08, 19:44
Medlem
endymions avatar
Ungefär hur hög temp får man vid intag av E?
Citera
2012-06-08, 19:57
Medlem
werss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av endymion
Ungefär hur hög temp får man vid intag av E?

Det beror givetvis på om du sitter still eller hoppar runt på ett dansgolv.

Den KAN stiga till 42 grader celcius men då är det illa... Organsvikt & grejer.
Men inte ovanligt att man blir varm, hurså? Orolig?
Citera
2012-06-08, 20:15
Medlem
endymions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wers
Det beror givetvis på om du sitter still eller hoppar runt på ett dansgolv.

Den KAN stiga till 42 grader celcius men då är det illa... Organsvikt & grejer.
Men inte ovanligt att man blir varm, hurså? Orolig?

Bara en liten fundering jag hade. Var hemma hos en vän så blev mest att man gick omkring i rummet eller satt still.

Kastar in två till frågor; Är det vanligt att "frossan" sitter i runt 24h efter också, dvs kallsvettningar. Hur viktigt är det med mat innan man kör och även efter ?
Citera
2012-06-08, 20:25
Medlem
POMJUP53s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av endymion
Bara en liten fundering jag hade. Var hemma hos en vän så blev mest att man gick omkring i rummet eller satt still.

Kastar in två till frågor; Är det vanligt att "frossan" sitter i runt 24h efter också, dvs kallsvettningar. Hur viktigt är det med mat innan man kör och även efter ?

Av mina erfarenheter kan frossan lätt sitta i 24h. Det viktigaste under ruset är sjävklart att dricka vatten och få i dit mat antingen under eller efter ditt rus. En annan bidragande orsak till jävliga avtädningar är ju att du druckit alkohol och antagligen kört stor dos eller fyllt på lite för ofta. En liten påfyllning är optimalt då det oftast inte ger något att försöka flyga högt igen på höga återdoseringar, brukar bara spä på ditt illamående efteråt.

På bra MDMA brukar avtädningen vara mycket mildare eller helt utebli. Tips på bra näring under rus är typ frukt, proteindrinkar och lättsmält mat. Efteråt tycker jag du ska ta och äta ett rejält mål mat.
Citera
2012-06-09, 02:41
Medlem
endymions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av POMJUP53
Av mina erfarenheter kan frossan lätt sitta i 24h. Det viktigaste under ruset är sjävklart att dricka vatten och få i dit mat antingen under eller efter ditt rus. En annan bidragande orsak till jävliga avtädningar är ju att du druckit alkohol och antagligen kört stor dos eller fyllt på lite för ofta. En liten påfyllning är optimalt då det oftast inte ger något att försöka flyga högt igen på höga återdoseringar, brukar bara spä på ditt illamående efteråt.

På bra MDMA brukar avtädningen vara mycket mildare eller helt utebli. Tips på bra näring under rus är typ frukt, proteindrinkar och lättsmält mat. Efteråt tycker jag du ska ta och äta ett rejält mål mat.

Tack för ditt svar. Verkar som jag gjorde allt "fel" senast.

Käkade matlåda 09.30, en kebabtallrik runt 15.00 sen endast en korv runt 21.00. Endast druckit max en halv grogg.
Runt 23.00 så tog jag 2 st knappar. Har ingen aning hur lång tid efter men kasta i mig 1 till som jag efter kanske 10-15min spydde på så jag tog en till efter det för ja tänkte dom ej skulle ta någon effekt. Försökte dricka vatten så gott jag kunde men brukar ha problem att få kväljningar så fort jag stoppar något i munnen när jag spytt osv. (jag gillar ej att spy så försöker gärna undvika det så gott som det går) Tror jag gick och la mig runt 6-8 snåret på morgonen och skulle tippa på att feberfrossan drog av runt 20.00 dagen efter, men känner fortf. av lite än idag.(Tog i Tisdags kväll)

Så nästa gång blir det väl att lagra på med vatten/mat innan och sen köra mycket tidigare så man kommer i säng "lagom" tid.
Citera
2012-06-09, 17:13
Medlem
Citat:
Så otroligt störande. Folk som aldrig testat förut tror dom ska ut på krogen och leka allan.. För fan, läs på ordentligt och dra inte massa egna slutsatser folkens!! Visst, man kan ta det ute, men chansen att bli tagen är väldigt stor när det är din första gång.. Skulle nästan våga säga att det är 100% att man blir tatt (förutsatt du tar en ordentlig dos).

En hemmakväll på MDMA är SJUKT nice
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in