Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-02-13, 16:03
Medlem
Stressoraklets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elgecy
Tack för tipset, får prova på *** imorrn
Well...?
Citera
2011-02-13, 17:37
Medlem
elgecys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stressoraklet
Well...?

yuuuiiiisch, gick verkligen inte smakmässigt (är inget fan av lakrits)! Men fick konstigt nog effekt först av alla igår, den började kicka in efter 20 minuter... och försvinna efter typ 1,5-2 timmar... blev sjukt jävla trött under ruset också. En av grabbarna som tog samma drog nästintill precis efter vi kommit också för att han blev så sjukt trött. En tredje var tvungen att ta nycklarna till en kompis lägenhet precis bredvid för att gå dit och ta en "powernap". Helt sjukt vilka sömnpiller.
Senast redigerad av elgecy 2011-02-13 kl. 17:40.
Citera
2011-02-13, 18:30
Bannlyst
Om man skulle få tag på kristaller, hur mycket behövs för en kväll? Om man har 200mg, kommer man långt på 100 i näsan och 100 senare när det börjar dala eller ska jag ta allt på en gång?
Senast redigerad av LordAllMighty 2011-02-13 kl. 18:45.
Citera
2011-02-14, 01:37
Medlem
Eftersom MDMA påverkar serotonin och alla säger att första gången var oslagbar, bäst osv.
Blir första MDMA omgången sämre om man tagit dvs RC som också påverkar serotoninet?
Citera
2011-02-14, 01:47
Medlem
Ta mdma:t i magen! Näsan var ett jävla waste of drugs enligt mig. Drog en 120-130mg bomb i fredags och fyllde på under kvällen med kanske 100-150mg till utspritt på snokar. Efter att bomben slår så kommer du inte högre rusmässigt så sikta i så fall på en högre initial dosering.

Nästa gång jag tar kommer jag ta 150-200mg i bomb initialt i stället och ev helt skita i snokarna. Skulle vara någon enstaka då bara för att det är så mysigt och dammsuga lite pulver.
Citera
2011-02-14, 11:30
Medlem
hur stor skillnad är det på mdma och e och är de stor prisskillnad i sthlm?
Citera
2011-02-14, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Texx
hur stor skillnad är det på mdma och e och är de stor prisskillnad i sthlm?
Mdma är ämnet som ska vara i en ecstacytablett så det är ingen skillnad alls om det bara är mdma i knapparna som en del på sistone har varit tex rosa nonames och vita v. Väderkvarna ska ju tydligen innehålla metamfetamin också och jag har för mig att de gröna recycle innehöll amfetamin. Men som sagt så ectascy oftast istort sätt samma sak som kristallerna.

Priset i sthlm brukar vara 100-150kr/e beroende på kvalite och mängd. Kristallerna brukar gå på 800-1000kr/g. Men vid större mängder brukar man ju få mängdrabbat som regel.
Citera
2011-02-14, 11:44
Medlem
okey men är mdma typ dunder E eller :P ? tänkte mest på priset. provade e när jag var i holland min nya favorit efter smok så känns som man måste nästan prova mdma eller hur :P?
Citera
2011-02-14, 11:55
Medlem
Citat:
okey men är mdma typ dunder E eller :P ? tänkte mest på priset. provade e när jag var i holland min nya favorit efter smok så känns som man måste nästan prova mdma eller hur :P?
Haha nej så är det verkligen inte. Det är mdma som e innehåller det är alltså samma sak. Men sen kan ecstacytabletterna inne hålla lite annan skit ibland eller inget mdma alls.

I grund och botten är mdma och e samma sak.
Citera
2011-02-14, 12:26
Medlem
okey men de får mig att undra hur de kan vara så mycket dyrare :S
nån sa att de räckte med max en 0.2
men alla vet hur de går när man har nå bra då tar man för sig men ifall man ska chilla en tjej vilket rekomenderar du e eller md
Citera
2011-02-14, 12:33
Medlem
Citat:
men alla vet hur de går när man har nå bra då tar man för sig men ifall man ska chilla en tjej vilket rekomenderar du e eller md
Men det är ju inte dyrare kostar ju typ lika mycket. Är väl lite mer än 100mg mdma i en bra tablett.

Om du kollar upp så att de är bra e innan så kan du ta e lika gärna som mdma eftersom det är samma sak.

Haha känns som jag har skrivit samma sak i 3 inlägg i rad.

MDMA=MDMA

Du bör ta mindre än 0.2g mdma speciellt om det är första gången.
Citera
2011-02-14, 12:45
Medlem
Citat:
MDMA är the main ingredient i Ecstasy. Det är det som megakaka försöker förklara för dig. Det spelar således ingen roll vilket du tar av de två så länge du tar likvärdiga doser MDMA.

Skillnaden är att en Ecstasy-tablett kan vara fyllt med annat skit också. Tjack och andra billigare substanser som påverkar själva upplevelsen, men det folk vill åt är själva MDMA:t. Fattar du?

Drömscenariot vore således om du hade en hög MDMA-kristaller och en hög tjack. Sedan kan du blanda dessa hur du vill för att få ut önskad effekt.

* Ett speedigare rus - blanda 50/50 MDMA/Tjack.

* bara själva MDMA-softish-upplevelsen, enbart MDMA-kristaller i önskad mängd.

Nu kan du inte missuppfitta detta!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in