Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2009-02-13, 18:14
Medlem
Tag_Mans avatar
Vet inte om huruvida detta har tagits upp tidigare, men om man vill ha en snabbare effekt vid oralt intag, borde det väll vara till stor fördel att krossa tabletten/tabletterna med mortel och sedan bomba. Självklart blir väll då ruset kortare, men mer intensivt?

Någon som har någon större erfarenhet av att vid ett tillfälle tex. svälja en okrossad, bomba en halv och sedan dra den andra halvan i snoken? Känns som att det skulle vara ett väldigt bra sätt om man vill ha snabb SAMT långvarig effekt?
Citera
2009-02-17, 23:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tag_Man
Vet inte om huruvida detta har tagits upp tidigare, men om man vill ha en snabbare effekt vid oralt intag, borde det väll vara till stor fördel att krossa tabletten/tabletterna med mortel och sedan bomba. Självklart blir väll då ruset kortare, men mer intensivt?

Någon som har någon större erfarenhet av att vid ett tillfälle tex. svälja en okrossad, bomba en halv och sedan dra den andra halvan i snoken? Känns som att det skulle vara ett väldigt bra sätt om man vill ha snabb SAMT långvarig effekt?

Jag skulle föreslå en såkallad rövpanna.
Citera
2009-02-19, 15:30
Bannlyst
Är gröna äpplen bra eller anus ?
Citera
2009-02-19, 20:49
Medlem
Nymils avatar
Skiljer sig biotillgängligheten mellan nasalt och oralt intag? Om jag kommer över tre knappar, hur ska jag inta dom för bästa rus (utan att behöva stoppa knapparna i arslet eller skjuta IV) ?
Citera
2009-02-20, 11:30
Medlem
sinder15s avatar
Ecstasy när man e sjuk?

kan man ta Ecstasy när man är sjuk?
Eller vill det bara bli en dårlig rus då?
Citera
2009-02-20, 12:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sinder15
kan man ta Ecstasy när man är sjuk?
Eller vill det bara bli en dårlig rus då?

Ingen bra risk..
Min sambo hade feber och tog E. Han mådde riktigt dåligt. Temperaturen går ju upp om man tar E och har man då feber kan du ju tänka själv hur bra det
är? En stor risk för överhettning..
Citera
2009-02-20, 12:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nymil
Skiljer sig biotillgängligheten mellan nasalt och oralt intag? Om jag kommer över tre knappar, hur ska jag inta dom för bästa rus (utan att behöva stoppa knapparna i arslet eller skjuta IV) ?
Släng i dig alla 3 ORALT.

Inte nasalt. Värdelöst (eller värdelöst är det inte men effekten varar inte lika länge alls.)
Citera
2009-02-20, 15:31
Medlem
Nymils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rib0t
Släng i dig alla 3 ORALT.

Inte nasalt. Värdelöst (eller värdelöst är det inte men effekten varar inte lika länge alls.)

Men blir ruset intensivare vid nasalt?
Citera
2009-02-20, 15:35
Medlem
Frittframs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nymil
Men blir ruset intensivare vid nasalt?

Nej, inte alls säkert.
Efter som det mesta av pillret består av bindemedel så är det lika bra att svälja.
Citera
2009-02-20, 15:37
Medlem
Nymils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frittfram
Nej, inte alls säkert.
Efter som det mesta av pillret består av bindemedel så är det lika bra att svälja.

Då får det bli att kasta alla tre samtidigt :D.
Citera
2009-02-21, 20:54
Medlem
Sorry, inte orkat läsa igenom allt o hittta inte min fråga i faq.

Hur e d me o somna efter e? kan man sova 5-6 timmar efter?
Citera
2009-02-21, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av extraextra
Sorry, inte orkat läsa igenom allt o hittta inte min fråga i faq.

Hur e d me o somna efter e? kan man sova 5-6 timmar efter?
räknar du 5-6 timmar efter man tagit elelr 5-6 timmar efter effekten försvunnit?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in