Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-03-28, 18:54
Medlem
Ja, det räcker och är t.o.m kanske lite mycket. Ska du vara bland folk och dessutom är lite ovan med hur man faktiskt ser ut när man är på MDMA, är det bättre att ta det säkra före det osäkra.

För mig går det någon slags maxgräns vid 500mg totalt på en kväll. Allt över det ger väldigt liten effekt och har för stora biverkningar för att det ska vara värt det. Men det har för den sakens skull ändå blivit väldigt många "en sista liten en", efter att de 500 är slut... Hög vill-ha-mer-känsla på den där drogen. Sådana doser ska tas i hemmet eller hos någon som du litar på. Räkna också med att hjärnan tar en del stryk, det är inte en vitamin.

Jag har blandat med tjack ett par gånger och det är precis som vad det låter som. Speedat. Många gillar den blandningen men jag tycker att den är sådär. Blanda dock inte med kåla, de tar ut varandra på något vis och saker blir bara sämre när man blandar dem...

Lycka till och ta vara på dig!
Citera
2013-03-28, 22:31
Medlem
abccbas avatar
Har fått tag på ecstasy som ligger på 250mg/piller. Jag tänkte ta en sådan samtidigt som jag dricker sprit och det känns som att 250mg kanske är en aning för stor dos när man är ute bland folk. Därför tänkte jag skära bort en liten bit och istället försöka förlänga ruset med istället för att ta hela på en gång.

Blir det bra att skära bort en uppskattad bit på kanske 50-60mg och fylla på med? Eller ska jag ha mer/mindre till påfyllningen?

Hur länge ska jag vänta med att ta den lilla biten för att förlänga ruset så länge som möjligt? Blir det bättre ifall jag snortar det sista istället för att svälja?
Citera
2013-03-28, 22:47
Moderator
kvm3s avatar
Tråden Rent MDMA, räcker det hela kvällen? infogad.

/Mod
Citera
2013-03-29, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menaren
1. Säg för fan inte "stamp" offentligt.
2. Låter bra.
3. Blanda INTE MDMA och tjack.

Att dödsrave-knarka på ravefester är nog ta mig fan det mest tattiga och dummaste du kan göra. Det gjorde man på 90-talet och tidigt 2000-tal. Snutarna kryllar och kan komma och göra en razzia vilken sekund som helst. Har varit med om det sjukt många gånger och har haft lika stor tur varje gång medans polare fått åka med in för pisseprov.

Ett tips kan då vara att i så fall hålla dig till bärs, röka eller tjack. LSD, MDMA och E t.ex. tar du på festivalerna eller skogsfesterna i sommar.

Jag vet var jag snackar om. Är även en fd arrangör av fester. Det är många arrangörer idag som samarbetar med snuten för att just få bort drogerna på festerna. Det är musiken som ska stå i fokus, inte drogerna.

Kan ju säga till dig, att "dödsrave-knarka" pågår fortfarande. I rätt stor utsträckning också. Givetvis beror detta på vart du bor. Men i skåneland är det jävligt öppet om du vet vilka ställen du ska gå till.
Självklart skall alltid musiken stå i fokus, men den står bäst i fokus med lite droger i blodet.
Citera
2013-03-29, 12:11
Medlem
Lukasohais avatar
En fråga: Hur länge syns MDMA i urinet nuförtiden? Var nämligen en kompis till mig som torskade igår (long story short, så hittade de MDMA i hans urin fast det var c.a 3 veckor sen han intog substansen)? jag har läst att det går ut inom bara några dagar...
Citera
2013-03-29, 13:53
Bannlyst
Tog tjack igår 250mg sammanlagt (var potent som fan)
Sista påfyllningen vid 11 i gårkväll. Inte sovit än.

Kan jag ta en resonabel dos mdma?
Citera
2013-03-29, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abccba
Har fått tag på ecstasy som ligger på 250mg/piller. Jag tänkte ta en sådan samtidigt som jag dricker sprit och det känns som att 250mg kanske är en aning för stor dos när man är ute bland folk. Därför tänkte jag skära bort en liten bit och istället försöka förlänga ruset med istället för att ta hela på en gång.

Blir det bra att skära bort en uppskattad bit på kanske 50-60mg och fylla på med? Eller ska jag ha mer/mindre till påfyllningen?

Hur länge ska jag vänta med att ta den lilla biten för att förlänga ruset så länge som möjligt? Blir det bättre ifall jag snortar det sista istället för att svälja?

90minuter in i ruset borde du ta den lilla biten. Att dricka alkohol på MDMA fungerar inte så bra enligt min erfarenhet, det blev ett sämre rus. Googla runt lite på internet och du hittar delade meningar, men de flesta verkar enade om att det bidrar till sämre rus.
Citera
2013-03-29, 14:34
Medlem
TrolliverTwists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lukasohai
En fråga: Hur länge syns MDMA i urinet nuförtiden? Var nämligen en kompis till mig som torskade igår (long story short, så hittade de MDMA i hans urin fast det var c.a 3 veckor sen han intog substansen)? jag har läst att det går ut inom bara några dagar...
vid pissprov syns det mellan 1-5 dagar, beroende på hur mycket han har tagit. 3 veckor är alltså lugnt.
Citera
2013-03-29, 14:37
Medlem
Lukasohais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrolliverTwist
vid pissprov syns det mellan 1-5 dagar, beroende på hur mycket han har tagit. 3 veckor är alltså lugnt.
Ja fast grejen är att det inte var lugnt, eftersom det visade positivt iallafall
Citera
2013-03-29, 21:29
Medlem
BilboBus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abccba

Läst att det ska vara rekommenderat att peta i sig lite till efter 60-90min efter att det börjat värka. Så gör det.

Helt värdelöst att dricka alkohol man känner inget och blir bara uttorkad, håll dig till vatten och läsk
Citera
2013-03-29, 23:48
Medlem
adamfans avatar
Hej jag har ett halvt Ectasy piller och undrar om jag kommer få någon effekt av så lite, Jag väger mellan
55-65 om det är viktigt o veta (är jävligt smal).
Mvh
Citera
2013-03-30, 02:00
Medlem
Lukasohais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adamfan
Hej jag har ett halvt Ectasy piller och undrar om jag kommer få någon effekt av så lite, Jag väger mellan
55-65 om det är viktigt o veta (är jävligt smal).
Mvh
Beror på hur mycket MDMA det innehåller, om du vet det? annars kan man kanske identifiera pillret om du beskriver eller lägger ut en bild på det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in