Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2012-06-09, 17:42
Medlem
POMJUP53s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.Stacy
Så otroligt störande. Folk som aldrig testat förut tror dom ska ut på krogen och leka allan.. För fan, läs på ordentligt och dra inte massa egna slutsatser folkens!! Visst, man kan ta det ute, men chansen att bli tagen är väldigt stor när det är din första gång.. Skulle nästan våga säga att det är 100% att man blir tatt (förutsatt du tar en ordentlig dos).

En hemmakväll på MDMA är SJUKT nice

Haha ja fan MDMA är galet att gå ut på. Själv tycker jag att nojja är svårt på substansen för man skiter i allt sånt för man mår så jävla gött....jag pratade tex extra mycket med vakter och annat löst folk när jag var ute på det en gång, dock så jobbade polarn på stället och även han var mkt ead den kvällen.

Jag skulle dock aldrig få för mig att gå ut på en normal dos på ställen jag inte känner någon, man ser verkligen otroligt påverkad ut i min mening. Sitt hemma och låt ruset kicka igång innan ni bestämmer er för något är mitt tips.
Citera
2012-06-09, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xstatic
Som tidigare talare sa. Bomba + mer mdma. Jag rekommenderar även att vara tom i magen, har av egna erfarenheter alltid blivit bra mycket mer ead när jag inte ätit på 4-5 timmar.

Även att loada upp med 5-htp 1 vecka eller 2 innan är bra.
fast jag kan säga såhär, har du ätit och liksom kompenserar att du har ätit med mer mdma så blir det fetast.
Citera
2012-06-09, 19:59
Medlem
POMJUP53s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yke1
fast jag kan säga såhär, har du ätit och liksom kompenserar att du har ätit med mer mdma så blir det fetast.

Om man tar mycket MDMA på tom mage då? Fetaste?
Citera
2012-06-10, 11:26
Medlem
Det blev utgång igår iaf, men två av oss nådde typ peaken hemma så det var inte så uppenbart att vi var påverkade när vi väl var ute. Fast ja, det måste nog sett ganska cp ut när vi alla tre stod och klappade en svart katt på vägen ned haha... Men att bara stanna hemma skulle ha känts ganska trist, hade vi varit fler så hade det kanske varit mer värt, man ville ju verkligen vara bland folkmassor. Måste vara helt perfekt att vara Ead på nån festival eller liknande.
Citera
2012-06-12, 00:46
Medlem
AN-94s avatar
Testa MDMA, frågor

Tjena, jag har aldrig testat några droger innan och vill helt enkelt testa något. Har läst runt lite på flashback i drogdelen, mestadels på tripp- och rusrapporter. Har bestämt mig att det får bli MDMA, känns som att MDMA är den drogen som ger dom effekterna jag söker.

Nu till mina funderingar:

1. Vad jag har förstått finns MDMA i olika "former" pulver, kristall och tabletter(rätta mig om jag har fel). Hur ska man veta vilket man ska välja och vad är skillnaden mellan de olika formerna?

2. Hur vet man hur mycket man ska ta?

3. Rent allmänt, vad ska man tänka på?

4. Man vill ju inte bli blåst såklart och en oerfaren kille som jag blir det rätt jävla lätt. Så vad är ett rimligt pris för vad som krävs?

5. Hur vet man att det man får är äkta?!

6. Miljö? Blir det olika effekter beroende på var man befinner sig, t.ex är det skillnad på om man sitter hemma o softar eller om man är ute på värsta festen?

7. Jag har vanföreställningar, kan det påverka min upplevelse. Isåfall hur?
Citera
2012-06-12, 01:13
Medlem
Lysergsyredietylamids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AN-94
Tjena, jag har aldrig testat några droger innan och vill helt enkelt testa något. Har läst runt lite på flashback i drogdelen, mestadels på tripp- och rusrapporter. Har bestämt mig att det får bli MDMA, känns som att MDMA är den drogen som ger dom effekterna jag söker.

Nu till mina funderingar:

1. Vad jag har förstått finns MDMA i olika "former" pulver, kristall och tabletter(rätta mig om jag har fel). Hur ska man veta vilket man ska välja och vad är skillnaden mellan de olika formerna?

2. Hur vet man hur mycket man ska ta?

3. Rent allmänt, vad ska man tänka på?

4. Man vill ju inte bli blåst såklart och en oerfaren kille som jag blir det rätt jävla lätt. Så vad är ett rimligt pris för vad som krävs?

5. Hur vet man att det man får är äkta?!

6. Miljö? Blir det olika effekter beroende på var man befinner sig, t.ex är det skillnad på om man sitter hemma o softar eller om man är ute på värsta festen?

7. Jag har vanföreställningar, kan det påverka min upplevelse. Isåfall hur?

1. https://www.flashback.org/t285254

2. 120-160 mg rena kristaller. Är det piller så skulle jag vilja säga en knapp och sen kanske en till efter att den första knappen börjar peaka. KOM IHÅG bara att det kan ta mycket lång tid innan man känner av MDMA... ibland upp till två timmar!

3. Var med kompisar du känner dig trygg med bara och som du kan prata/dela djupa och sentimentala samtal/tankar med! MDMA har en tendens att få folk å säga saker som de egentligen kanske inte skulle vilja säga under nyktert tillstånd men om du har kompisar du kan lita på så ska detta inte vara något problem.
Drick vatten. Sitter du still så kanske 1-2 glas i timmen räcker och dansar du på någon fest eller sådär eller av någon annan anledning gör någon fysisk aktivitet så kanske 1-2 glas i halvtimmen.
Under up-risen (då den börjar kicka in fram tills du peakar) kan du känna dig lite illamående. Vill du spy så spy bara! Det är inget farligt utan en reaktion på att din kropp får mycket serotonin på en gång.
Din kroppstemperatur höjs jävligt mycket så att ta en dusch eller skölja av ansiktet är att föredra då det känns väldigt uppfriskande och skönt!

4. MDMA kristaller får du för 1000-1200kr/gram. En ecstacytablett mellan 100 och 200 kronor. Du ska absolut inte betala mer än 200 kronor för en tablett för då är du blåst. 100 kr för en dålig, 200 för en bra. Resten kan du nog räkna ut själv!
En bra hemsida att kolla ifall din tablett är någonting att hänga i granen vore väl http://www.pillreports.com/

5. Det vet man aldrig! Ecstacy är en cocktaildrog och kan innehålla i princip vad som helst! Vissa innehåller piperiziner, 2-cb, amfetamin, koffein eller någon annan centralstimulant. Men de flesta knapparna har MDMA i sig eller någon av dess släktingar MDA, MDE (eller finns det nåt som heter MDE?) eller MDAE.
Om dina ögon börjar himla och du känner en stark rush av tillfredställelse, mysighetskänslor och en vilja att ta och krama på allt så GRATTIS då har du fått MDMA!

6. Vad som helst funkar, det är därför MDMA är så bra för det är så pass anpassligt att man kan vara hemma med kompisar eller på fest. Första gången jag drog det var på festival och det var hur skönt som helst! Tröttnade man på musiken kunde man bara gå tillbaka till campet och snacka skit och tvärtom. Men om du är i Sverige skulle jag säga att du prövar det hemma först innan du drar ut på äventyr!

7. Jadu, du ska inte ta MDMA om du äter SSRI eller MAO-hämmare bara... annars vet jag inte riktigt hur det kommer påverka dig. Kanske så kommer du kunna släppa loss och prata ut om dina vanföreställningar med dina kompisar eller nåt. Det behöver inte slå negativt på dig om det är det du undrar.
Usch, jag vet faktiskt inte hur du ska göra i det fallet, jag är ingen expert på det här men rent spontant så borde det vara okej. Dock bör du vara beredd på att AT'n kommer att upplevas som väldigt jobbig och du kommer känna dig tom och oengagerad i princip allt som har med din omgivning att göra. Det går över efter några dagar så det är heller inget att oroa dig över tycker jag!

Hoppas du har fått några bra svar iaf!
Citera
2012-06-12, 01:26
Medlem
will84s avatar
Tjenare!

Jag är inget proffs på ämnet, har testat två gånger tidigare bara!
Det jag skriver kan förmodligen variera från person till person osv men men!

1. MDMA är kristaller när de bildas som man sedan kan hacka ned till ett pulver och ta.
Pillerna som finns är oftast sånt pulver som är format och ihop tryckt (Kan vara blandat med något för att hålla det samman också).
Jag har aldrig själv testat pulvret i lös form utan bara kört piller, detta är en fördel då ett piller räcker, gjorde det för mig iaf!

2. Finns säkert olika styrkor på pillerna. Om han du köper av vet vad det är för styrka så kan du ju fråga honom/henne hur mycket du ska ta, fast köper du på gatan så får du nog köpa 1-2 och ta en och sedan avvakta för effekt, märker du ingen effekt så tar du piller nr2.

3.Ha bra miljö att vara på, bra musik, skön soffa eller liknande eller om du är på fest så setill att vara med sköna människor så blir din "tripp" ultimat!

4.Jag köpte för 140Kr pillret, vet inte om jag blev blåst eller om jag fick ett kanon pris men var helt klart värt det!

5.Ingen aning, försök köp av samma kran som någon du känner har köpt utav och som kan garantera att det var bra när han/hon köpte!

6.Tror det kan bli väldigt olika beroende på vart du befinner dig, jag var hemma hos en kompis båda gångerna och det fanns killar och tjejer där, skön musik, grymt väder ute osv!
Det var underbart helt enkelt. Är du däremot hemma själv så vet jag inte hur det kommer att vara.

7.Hade ingen aning vad Vanförställning var så jag googlade och läste lite på Wikipedia, fortfarande lite osäker på vad det är men är det så att man känner sig kontrollerad, styrd eller förföljd av någon/något?
Berätta
Citera
2012-06-12, 08:20
Medlem
AN-94s avatar
Tack för era svar

Angående vanföreställningar, det varierar från person till person hur man upplever det. Jag känner mig jagad, jag ser och hör saker som inte existerar. Detta tycker jag är riktigt jobbigt och obehagligt och därför funderar jag på om detta kan påverka min upplevelse på ett negativt sätt?
Citera
2012-06-12, 12:41
Moderator
kvm3s avatar
Tråden Testa MDMA, frågor infogad.

/Mod
Citera
2012-06-12, 23:14
Medlem
AN-94s avatar
Okej, har kommit över MDMA tabletter nu, hur förvarar man dom, kan dom bli gamla?
Citera
2012-06-13, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AN-94
Okej, har kommit över MDMA tabletter nu, hur förvarar man dom, kan dom bli gamla?
Hmm, är väl inget direkt förvaringstips mer än det vanliga med alla droger.. rumstemp, i mörker

Om det är rent MDMA så ska det hålla riktigt riktigt länge, så nej dom blir inte gamla!
Citera
2012-06-13, 13:24
Medlem
AN-94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vpaz
Hmm, är väl inget direkt förvaringstips mer än det vanliga med alla droger.. rumstemp, i mörker

Om det är rent MDMA så ska det hålla riktigt riktigt länge, så nej dom blir inte gamla!

Okej tack
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in