Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-10, 14:30
  #10297
Medlem
Rebiselles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smurfen22
Hej!

Tar kokain ibland när jag dricker. I helgen ska jag på date med en tjej som vill att vi ska ta E tillsammans.

Problemet är att vi isf tar E sent på kvällen, altså efter att jag har druckit en del och förmodligen tagit några linor.

Vad tänker ni om detta? Har testat E ett par gångere tidigare, men då helt utan andra substanser.

Någon med tips?

Tack!

Låter kanon! Men skippa alkoholen.
Citera
2024-04-10, 21:23
  #10298
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smurfen22
Hej!

Tar kokain ibland när jag dricker. I helgen ska jag på date med en tjej som vill att vi ska ta E tillsammans.

Problemet är att vi isf tar E sent på kvällen, altså efter att jag har druckit en del och förmodligen tagit några linor.

Vad tänker ni om detta? Har testat E ett par gångere tidigare, men då helt utan andra substanser.

Någon med tips?

Tack!

Om du med linor menar kokain så kommer dessa göra att effekten från Ecstasyn kommer att minska avsevärt, kanske utebli helt tom. Om du inte vill bli besviken så bör du definitivt skippa laddet och helst också alkoholen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback