2025-03-25, 22:54
Medlem
jewclaws avatar
Skulle säga att det beror helt på hur frekvent och i vilka mängder.. Är det första gången du tar kommer du nog inte få någon vidare AT att tala om, möjligt att du känner dig lite låg och slö, inte långt ifrån en bakfylla på alkohol om än lite mindre snurrig, typ..

Jag minns ingen avtändning första gången jag sula i mig mdma iallafall, tjack också för den delen. Vet att jag hade förbannat svårt att somna bara och det ledde väl i sin tur till en viss nivå av mående, också.

Har även käkat E/mdma mer eller mindre dagligen i någon månads tid, och den avtändningen var Inte rolig. Jag kände mig helt tömd på precis allting, vet inte ens om jag kände något överhuvudtaget, det enda jag lyckades krama ur mig var en ömklig tår för att jag var så jävla slut på precis allt, förutom den tåren då uppenbarligen.
Den känslan är jävligt svår att beskriva, någon form av likgiltighet blandat med en känsla av förtvivlan.
Inget jag rekommenderar!
Citera
2025-03-26, 09:35
Moderator
kvm3s avatar
Tråden känslan under ATn efter MDMA infogad.

/Mod
Citera
2025-03-26, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jewclaw
Skulle säga att det beror helt på hur frekvent och i vilka mängder.. Är det första gången du tar kommer du nog inte få någon vidare AT att tala om, möjligt att du känner dig lite låg och slö, inte långt ifrån en bakfylla på alkohol om än lite mindre snurrig, typ..

Jag minns ingen avtändning första gången jag sula i mig mdma iallafall, tjack också för den delen. Vet att jag hade förbannat svårt att somna bara och det ledde väl i sin tur till en viss nivå av mående, också.

Har även käkat E/mdma mer eller mindre dagligen i någon månads tid, och den avtändningen var Inte rolig. Jag kände mig helt tömd på precis allting, vet inte ens om jag kände något överhuvudtaget, det enda jag lyckades krama ur mig var en ömklig tår för att jag var så jävla slut på precis allt, förutom den tåren då uppenbarligen.
Den känslan är jävligt svår att beskriva, någon form av likgiltighet blandat med en känsla av förtvivlan.
Inget jag rekommenderar!

Man ska nog inte generalisera för mycket. Har en bekant som gick in i en djup depression med svår ångest efter att ha prova MDMA första (och antagligen sista) gången.
Den personen va verkligen inte psykiskt instabil eller hade några som helst röda flaggor som man skulle kunna tänka sig hade kunnat förutspå detta. Inga missbruksproblem, socialt stabil mm.
Blandade inte med några andra droger. Läste på om dosering och tog en dos i det nedre spektrat. Resultatet blev en lång mardröm med långvarig sjukskrivning, möten med psykologer, kuratorer mm. Det tog nästan 2 år att någotsånär komma tillbaka på banan.
Ingen i bekantskapskretsen, som hade, eller trodde oss ha, insikt i hur dom här substanserna fungerar förstod någonting.
Jag är väldigt tacksam för att jag inte va överdrivet positiv till detta experiment, många andra pantsatte sin heder på hur fantastiskt det skulle bli och förlorade stort.
Tänkte bara det skulle kunna vara bra att ha med i beräkningarna om man nu funderar i dom här banorna.
Har man däremot problem som en sådan här substans kan tänkas råda bot på så rekommenderar jag verkligen att man tar kontakt med en välrenommerad terapeut eller doktor som har lång erfarenhet kring sådant arbete.
Har man inga uppenbara problem så kanske man bör fråga sig varför man nu skulle behöva ta medicin…

Vänliga hälsningar.
Senast redigerad av EgonKarman 2025-03-26 kl. 11:33. Anledning: Tillägg
Citera
2025-04-04, 10:27
Medlem
Lyriks avatar
Äter bara 50 mg sertralin och har stark e. Är det någon idé att chansa? Ska på stamp. Less på tjack, blir mest nojig på det nu. Eran expertis tack!
Citera
2025-04-04, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lyrik
Äter bara 50 mg sertralin och har stark e. Är det någon idé att chansa? Ska på stamp. Less på tjack, blir mest nojig på det nu. Eran expertis tack!

Setralin är ju depp tablett.

E kommer ju skicka på din glädje. Men va med på att du kan bli lägre efter då nivåerna av endorfiner ökar på E.
Citera
2025-04-04, 20:22
Medlem
Lyriks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loles
Setralin är ju depp tablett.

E kommer ju skicka på din glädje. Men va med på att du kan bli lägre efter då nivåerna av endorfiner ökar på E.

Jo jag vet.
Men att det går ner efteråt är väl för alla.
Tänkte mer om det hade fungerat med tanke på den låga dosen SSRI och den braiga (bra ord) e jag fått tag I.
Citera
2025-04-08, 23:35
Medlem
NoHoeHanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lyrik
Jo jag vet.
Men att det går ner efteråt är väl för alla.
Tänkte mer om det hade fungerat med tanke på den låga dosen SSRI och den braiga (bra ord) e jag fått tag I.

Vet ej om setra men ssri's fuckar upp skiten helt, 0.8g rent MDMA gör inget. Lätt stimulans fast typ lugnande ändå men that's it.
Citera
2025-04-18, 06:12
Medlem
tequilasunrise123s avatar
Någon som vet hur MDMA:t ser ut idag? Runt 2018-2020 så var det betydligt billigare (400 kr grammet istället för 800/1000) men BETYDLIGT sämre än det som producerades 2014-2017. Kändes som en helt annan drog och köpte flertalet gånger.

Är sugen på att köpa, men bara om det finns riktigt mdma och inte det som floda marknaden för 5-år sen.
Citera
2025-04-24, 15:53
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -carl-
Tjena!

Har funderat på att inom snar framtid prova på Ecstasy för första gången.

Har läst runt lite och det sägs att avtändningen är olika för många.
Mycket har väl ett visst inflytande. Förberedelse, mängd man konsumerar osv.

Frågan jag då ställer mig är, hur man känner sig under ATn efter Ecstasy samt rent MDMA?
Det är nog ganska självklart men skiljer det något mellan dom? Har Tjacket i pillret mycket påverkan?

Vilken typ tycker ni har mildare AT?

Beskriv gärna så tydligt som möjligt
Allt gott!

Nu var det länge sen jag tog det men då minns jag ectacy som ett varmt ombäddande "kramigt" rus, och att det kändes mer som det tonade ut.

Tjack tycker jag mer känns sådär, att man börjar känna "jag inte så glad nu" när det börjar klinga av. Men jag upplevde att mdma tonade ut mer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in