Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-01-03, 10:55
Medlem
POMJUP53s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D-LA
Jag antar att man tar MDMA frågor i denna tråden, jag frågar åt en polare nu.

Han undrar,
Är det direkt skadligt att ha tagit mdma ca en dos på nyår(31:a) och sedan en nu det vill säga natt mot torsdag (3),

Jag säger att det nog kan vara det med tanke på att han bara väntat 2 dar, men vad tror ni?

tack

Så farligt är det inte, dock kommer han antagligen få märkbart sämre rus.
Citera
2013-01-03, 18:13
Medlem
Buutchlols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D-LA
Jag antar att man tar MDMA frågor i denna tråden, jag frågar åt en polare nu.

Han undrar,
Är det direkt skadligt att ha tagit mdma ca en dos på nyår(31:a) och sedan en nu det vill säga natt mot torsdag (3),

Jag säger att det nog kan vara det med tanke på att han bara väntat 2 dar, men vad tror ni?

tack

Skadligt tror jag inte det är. För såfall ligger jag riktigt illa till 0.o haha. Men som de andra sagt, inte alls lika kraftigt rus.
Citera
2013-01-03, 18:30
Medlem
Presentpappers avatar
Speciellt skadligt behöver det inte vara att ta MDMA flera gånger under en kort period. Men det är inte så värst smart att göra detta i det långa loppet, då ökar givetvis risken för skador. Men samtidigt är det rätt individuellt, som allt annat.
Men jag skulle inte rekommendera att bruka för ofta, dels för hjärnans skull och även då ruset tappar sin magi tillslut.
Senast redigerad av Presentpapper 2013-01-03 kl. 18:35.
Citera
2013-01-03, 19:52
Medlem
zaaph1s avatar
Går det bra att ta lite E på ett event, säg 90mg och kunna dölja det för vakter och dylikt?
Jag har ingen erfarenhet av doser under 400mg och jag vet att jag skulle torska direkt om jag tog en sån dos i Sverige. Får man bara en liten kick av små doser, så man kan festa på med alkohol men ändå få lite av myskänslan?
Citera
2013-01-03, 20:32
Bannlyst
Hur känns en väldigt låg dos MDMA?
Har själv bara tagit ca 200mg och då har det slagit på rejält så jag knappt vet vad jag heter.

Läste någonstans att tröskeldosen är 30mg för att känna något.
Vad händer om man t.ex skulle ta 30-50mg?
Man skulle antagligen känna av det men ändå ha kontroll över situationen?
Citera
2013-01-03, 21:18
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snedskjutenanka
Hur känns en väldigt låg dos MDMA?
Har själv bara tagit ca 200mg och då har det slagit på rejält så jag knappt vet vad jag heter.

Läste någonstans att tröskeldosen är 30mg för att känna något.
Vad händer om man t.ex skulle ta 30-50mg?
Man skulle antagligen känna av det men ändå ha kontroll över situationen?
Doser kring tröskelnivå är i min mening endast slöseri med godsaker när det gäller MDMA.
Citera
2013-01-03, 21:41
Medlem
zaaph1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Doser kring tröskelnivå är i min mening endast slöseri med godsaker när det gäller MDMA.
Så om man skulle köra 60-90 mg kan man lika gärna supa istället?
Citera
2013-01-03, 21:54
Medlem
CB_smokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zaaph1
Så om man skulle köra 60-90 mg kan man lika gärna supa istället?

Ja!!!!!
Citera
2013-01-03, 22:16
Medlem
zaaph1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CB_smoker
Ja!!!!!
Tack
Citera
2013-01-04, 06:57
Medlem
timetoendits avatar
Vad är det som gäller när det handlar om e i pillerform och hållbarhet? MDMA i kristallform ska ju hålla ett bra tag, men är det någon skillnad?
Citera
2013-01-04, 12:16
Medlem
POMJUP53s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timetoendit
Vad är det som gäller när det handlar om e i pillerform och hållbarhet? MDMA i kristallform ska ju hålla ett bra tag, men är det någon skillnad?
Förvara det mörkt och svalt så håller det en evighet. En mycket stabil substans...
Citera
2013-01-06, 21:05
Medlem
Magitimmen MDMA

Hej på er

Lite nyförälskad i MDMA, men euforin är för kortvarig!?

Jag och min tjej får 1,5- max 2 maagiska timmar som följs av ett rus av annan karaktär: slött välmående som är helt ok, men inte mer

Är det så ni andra upplever det?

Vi har skippat bombandet- blandat i vatten bara i vacker grimas vid intaget.... Sen mindre påfyllning efter drygt en timme...men ack nej.. Påfyllningen återupptar/ förlänger inte det magiska fönstret, trots ganska höga doser ( runt 0,3 för mig sammanlagt )

Kram på er!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in