Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-06-07, 07:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlackMetal
Ja du vill ha MDMA i din tablett.. Om du vill uppleva ruset.
Blandat med annat eller ren mdma? Japp är en noob...
Citera
2012-06-07, 07:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlackMetal
Ja du vill ha MDMA i din tablett.. Om du vill uppleva ruset.
Förresten vet du om det finns några bra knappar i sthlmsområdet? D.v.s namn på dom osv.
Citera
2012-06-07, 07:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av le7els
Blandat med annat eller ren mdma? Japp är en noob...

Citat:
Ursprungligen postat av le7els
Förresten vet du om det finns några bra knappar i sthlmsområdet? D.v.s namn på dom osv.

Ja, dom ska vara rena, såklart!

Kan svara på din andra fråga också: De som verkar florera mest just nu är Blåa Donken. Sen verkar det fortfarande finnas lite Röda Ferrari kvar. Har du kontakter inom rave-scenen eller liknande så finns Trifocers, Speakers, Defqons och vad du nu kan tänkas vilja ha tillgängligt, men eftersom du behöver fråga tror jag dessa knappar är lite utom räckhåll.

Men som jag sa, Blåa Donken och Röda Ferrari verkar finnas i omlopp bland de flesta "local dealers".

Hoppas du finner det du eftersöker och får en bra kväll.

Peace
Citera
2012-06-07, 12:00
Medlem
Testade MDMA kristaller för första gången i måndags med en polare. Suget att ta igen är ju ganska stort men tänkte vänta tills om cirka en månad när sommarjobbet är över och vi kan få med oss fler. Frågan är då om det räcker med att vänta en månad för att kunna uppleva lika/nästan lika starkt rus som första gången? Är det farligt att ta det totalt kanske 3 ggr denna sommar och sen vänta minst till nästa sommar?
Citera
2012-06-07, 16:23
Medlem
Hello!

Har fått erbjudandet av en dude att köpa MDMA kristaller. Han påstår att dessa kommer direkt via indien och att dom är så starka att man måste passa sig så man inte överdoserar (so far so good). Men, priset är sjukt jävla högt, vilket får mig att tro att det är det gamla vanliga säljarsnacket, å ANDRA sidan, så nekade han en bekant att köpa oxy-nånting, som han ansåg var starkare än heroin, för att han tyckte det kändes moraliskt fel att få honom att börja på något så starkt utan att han testat det förut. Hade det inte varit för det sistnämnda så hade jag med 100% ansett att det var säljarsnack..

Hursom, han sa att om vi köper så skulle han dela upp det åt oss i 10 doser (antar kapslar) så vi inte överdoserar, samt att han sa att en av dessa skulle räcka. Men 100mg, det är ju fan inte mycket? (menar inte att det är lite, men att det är ju långt ifrån överdosering, 2mg/kg säger man ju, vilket skulle få mig o landa på 150mg isf) Träffade denna killen via en bekant, och denna bekanta har tatt upp till 500mg åt gången förr, men han verkade samtidigt köpa det den här killen sa.

Så nu är jag skittvekis. Säljarsnack eller inte? Å andra sidan så tror jag inte han scamar heller när det är ett så högt pris. Det jag är orolig för egentligen, är att han verkligen insisterade på att han skulle dosera upp det, vilket jag då antar är i kapslar, därav min noja att han bankar det med något annat / är något helt annat, såsom MDAI, bk-MDMA eller dyl.

Nå, vad tror ni mer erfarna om det här? Finns det så potenta kristaller att 100mg räcker mer än väl för en kväll? Eller är det säljarsnack, eller en combo kanske?

MVH!
Citera
2012-06-07, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E.Stacy
Hello!

Har fått erbjudandet av en dude att köpa MDMA kristaller. Han påstår att dessa kommer direkt via indien och att dom är så starka att man måste passa sig så man inte överdoserar (so far so good). Men, priset är sjukt jävla högt, vilket får mig att tro att det är det gamla vanliga säljarsnacket, å ANDRA sidan, så nekade han en bekant att köpa oxy-nånting, som han ansåg var starkare än heroin, för att han tyckte det kändes moraliskt fel att få honom att börja på något så starkt utan att han testat det förut. Hade det inte varit för det sistnämnda så hade jag med 100% ansett att det var säljarsnack..

Hursom, han sa att om vi köper så skulle han dela upp det åt oss i 10 doser (antar kapslar) så vi inte överdoserar, samt att han sa att en av dessa skulle räcka. Men 100mg, det är ju fan inte mycket? (menar inte att det är lite, men att det är ju långt ifrån överdosering, 2mg/kg säger man ju, vilket skulle få mig o landa på 150mg isf) Träffade denna killen via en bekant, och denna bekanta har tatt upp till 500mg åt gången förr, men han verkade samtidigt köpa det den här killen sa.

Så nu är jag skittvekis. Säljarsnack eller inte? Å andra sidan så tror jag inte han scamar heller när det är ett så högt pris. Det jag är orolig för egentligen, är att han verkligen insisterade på att han skulle dosera upp det, vilket jag då antar är i kapslar, därav min noja att han bankar det med något annat / är något helt annat, såsom MDAI, bk-MDMA eller dyl.

Nå, vad tror ni mer erfarna om det här? Finns det så potenta kristaller att 100mg räcker mer än väl för en kväll? Eller är det säljarsnack, eller en combo kanske?

MVH!

Tycker du lär dig hur MDMA smakar och luktar, minimerar risken för att bli lurad enormt.

Jag tycker du ska skippa den här snubbens MDMA om ingen du känner redan har testat eller om du känner någon som vet hur MDMA smakar och luktar så ta med h*n och låt den personen avgöra om det är riktigt eller inte.

Känns ju väldigt mycket säljarsnack faktiskt. MDMA är ganska svårt att överdosera och att han vill dela upp doser åt er gör att mina varningsklockor ringer.

Lycka till hur du än gör!
Citera
2012-06-07, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mdmademonftw
Tycker du lär dig hur MDMA smakar och luktar, minimerar risken för att bli lurad enormt.

Jag tycker du ska skippa den här snubbens MDMA om ingen du känner redan har testat eller om du känner någon som vet hur MDMA smakar och luktar så ta med h*n och låt den personen avgöra om det är riktigt eller inte.

Känns ju väldigt mycket säljarsnack faktiskt. MDMA är ganska svårt att överdosera och att han vill dela upp doser åt er gör att mina varningsklockor ringer.

Lycka till hur du än gör!
Det han menade med att överdosera, var pga depression, kanske borde nämnt det. Inte dödsfall. Man märkte dock att han kanske tagit lite för mycket av det goda genom åren, han hade själv tagit det en gång per helg i flera månader.. klart som fan man blir deprimerad då! (no offense, men folk som verkligen *knarkar*.. deras logik är inte alltid den bästa )

Det är inte jag som kommer köpa, utan han jag nämnde som tagit upp till 500mg, han känner honom ganska bra då det är hans tatuerare (och som dessutom tydligen säljer av stora partier av det mesta). Så jag får lita på att han inte blir lurad. Grejen är också, flyttar härifrån om en vecka ungefär, och ska snart på festival och vill verkligen ha med mig MDMA då, och han jag skulle köpa av i Sverige är tydligen utomlands och kommer hem först efter festivalen Så är lite småpanik, men hoppas kunna lösa det iaf.

Tack!
Citera
2012-06-07, 17:49
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Hello!

MVH!
Jag förstår verkligen inte varför det redan måste vara uppdelat i doser. Kanske kan du få vara med när doserna delas upp, för att verifiera såväl kristallerna som används som mängden per kapsel?

Jag hade hur som helst inte köpt under de förhållanden du nämner.
Citera
2012-06-07, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Jag förstår verkligen inte varför det redan måste vara uppdelat i doser. Kanske kan du få vara med när doserna delas upp, för att verifiera såväl kristallerna som används som mängden per kapsel?

Jag hade hur som helst inte köpt under de förhållanden du nämner.
Du har så rätt, mina varningsklockor har egentligen ringt också, men jag vill så gärna ha det här, att jag försöker kringse det..

Ja, det är inte omöjligt. Dock gav den här snubben mig enorma obehaglighetskänslor, han visste vad han höll på med, men en kille som går runt med något som han anser är starkare än heroin, paranoid för att folk ska se honom, dessutom hög på någon okänd substans för stunden, och jag ska göra business med honom.. Men men, man får väl ta och man up, tror han är en "bra kille egentligen", men droger kan fan vara lömska, speciellt i stora mängder.

Nej, det får absolut ta och bli så, om jag nu köper, att det blir i ren form och inte uppdelat. Desto mer jag tänker på det, desto mer absurt låter det. SÅ svårt ska det ju inte vara att dela upp 1g själv..?
Citera
2012-06-07, 18:43
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Du har så rätt, mina varningsklockor har egentligen ringt också, men jag vill så gärna ha det här, att jag försöker kringse det..

Ja, det är inte omöjligt. Dock gav den här snubben mig enorma obehaglighetskänslor, han visste vad han höll på med, men en kille som går runt med något som han anser är starkare än heroin, paranoid för att folk ska se honom, dessutom hög på någon okänd substans för stunden, och jag ska göra business med honom.. Men men, man får väl ta och man up, tror han är en "bra kille egentligen", men droger kan fan vara lömska, speciellt i stora mängder.

Nej, det får absolut ta och bli så, om jag nu köper, att det blir i ren form och inte uppdelat. Desto mer jag tänker på det, desto mer absurt låter det. SÅ svårt ska det ju inte vara att dela upp 1g själv..?
Det låter väldigt märkligt. Vänta med vidare frågor tills kranen har nyktrat till, men köp ingenting om du inte är säker på att du faktiskt får rätt substans. Att dela upp ett gram MDMA på egen hand är inte svårare än att dela upp något annat; möjligen behöver kristallerna krossas lite men det är inte svårt överhuvudtaget.

Har du inte möjlighet att köpa av någon annan?
Citera
2012-06-07, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Det låter väldigt märkligt. Vänta med vidare frågor tills kranen har nyktrat till, men köp ingenting om du inte är säker på att du faktiskt får rätt substans. Att dela upp ett gram MDMA på egen hand är inte svårare än att dela upp något annat; möjligen behöver kristallerna krossas lite men det är inte svårt överhuvudtaget.

Har du inte möjlighet att köpa av någon annan?
Våg med rätt känslighet, är väl mest det. Men ögonmått borde ju funka fint, om man krossar ordentlgit och tar detta "1g" och doserar i 10st högar = 100mg max i varje, då biten most likely inte väger över 1.0.

Hursom, blir antagligen o beställa online iaf, man slipper handskas med ostabila personer (om folk är grönade), MEN, problemet med tullen kommer upp istället, fast tror ändå att jag kör på det.
Citera
2012-06-07, 21:32
Medlem
Hmm. Finns möjlighet att beställa online för 650/1g samt 80kr/1knapp(80-100 g mdma). Varför är det så mycket billigare med kristall? Och om det bara är mdma i knappar..hur kan då dom se ut som dom gör? Kristall är ju rent, så då måste dom ju banka det med något för att få det i piller form? Ps inga PMS om att vilja köpa. MVH, skrivet från mobil
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in