2016-01-16, 19:35
Medlem
Manozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masskontroll
Extremt slöseri att ta moffe annat än IV/rektalt tyvärr. Men hellre oralt än nasalt, helt klart. Nasalt har känts i princip verkningslöst när jag testat det den vägen, men oralt har ju iaf funkat. Men jag måste betona detta: KRAFTIGT SLÖSERI att inte ta denna fina substans IV/rektalt istället.

Jag vill inte ta Iv :/ Är redan grov torsk och börjar jag med IV så är det katastrof, punderi nonstop med pumpar och kanyler. Ska jag alltså äta dom istället för nasalt?
Citera
2016-01-16, 19:48
Medlem
Masskontrolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manoz
Jag vill inte ta Iv :/ Är redan grov torsk och börjar jag med IV så är det katastrof, punderi nonstop med pumpar och kanyler. Ska jag alltså äta dom istället för nasalt?
Ja IV är bäst att undvika. Rektalt om det inte känns för skamligt är att rekommendera isf.

Jag har inte ätit eller snortat moffe särskilt mycket i jämförelse med ovanstående metoder, men av det jag har erfarit har det varit mer effektivt att äta dom än att snorta. Massa personer äter ju moffe för smärtlindring dagligen liksom, det är ju beprövat.

Är det dolcar tar det ett tag innan dom slår på, men dom sitter i länge med. Mysiga piller.
Citera
2016-01-16, 20:08
Medlem
Manozs avatar
Kan man blanda med dolcontin? Vad är bäst instag sättt på dolk då? nasalt eller oralt? Om detta är fel tråd så ber jag om ursäkt och mod får gärna flyttta den till sin rätta plats.
Citera
2016-01-16, 20:11
Medlem
Masskontrolls avatar
Citat:
Kan man blanda med dolcontin? Vad är bäst instag sättt på dolk då? nasalt eller oralt? Om detta är fel tråd så ber jag om ursäkt och mod får gärna flyttta den till sin rätta plats.
Dolcar är ju moffe alltså, fast depå-form. Det jag skrivit innan gäller för dom med.
Citera
2016-01-16, 20:22
Medlem
Manozs avatar
Citat:
Dolcar är ju moffe alltså, fast depå-form. Det jag skrivit innan gäller för dom med.

Dryg då måste jag krossa dom.. Tycker sådant är drygt när man har en massa piller att krossa. Börjar bli ganska väck nu när jag rökte en joint med bra brunt.

EDIT: Jag har käkat 5mg xanor idag men har tolerans, tänkte ta mig en eller två xanor till
Citera
2016-01-16, 20:32
Medlem
Masskontrolls avatar
Citat:
Dryg då måste jag krossa dom.. Tycker sådant är drygt när man har en massa piller att krossa. Börjar bli ganska väck nu när jag rökte en joint med bra brunt.

EDIT: Jag har käkat 5mg xanor idag men har tolerans, tänkte ta mig en eller två xanor till
Tror det räcker om du tuggar dom lite men om du har en smidig pillerkrossare eller nåt så kan man ju lika gärna köra på det. Moffe och xanor är ju en fin blandning. Lite lyrica med så är det fulländat tycker jag. Gött att det slår på lite, ta det lugnt bara med blandningen.
Citera
2016-01-16, 20:54
Medlem
Manozs avatar
Citat:
Tror det räcker om du tuggar dom lite men om du har en smidig pillerkrossare eller nåt så kan man ju lika gärna köra på det. Moffe och xanor är ju en fin blandning. Lite lyrica med så är det fulländat tycker jag. Gött att det slår på lite, ta det lugnt bara med blandningen.

Nu när du nämner lyrica så kom jag på att jag har tagit 600mg lyrica idag och hade totalt glömt bort det haha 7 xanor och några morfin meda, Ska snart ta dolk efter en smårgås Jo jag ska ta det lugnt, har hållt på med detta i 14 år så kan det mesta men jag glömmer alltid hur man ska inta skiten för mitt minne är så dåligt
Senast redigerad av Manoz 2016-01-16 kl. 20:57.
Citera
2016-01-17, 13:39
Medlem
Manozs avatar
Hur lång rustid har morfin meda ? Två timmar eller så va?
Citera
2016-01-17, 16:05
Medlem
Manozs avatar
Är det bäst svälja dolcontin eller snorta det? vilket har bäst biotillgänglighet, nasalt eller oralt? Boostar kaffe moffe eller äär det en myt?
Senast redigerad av Manoz 2016-01-17 kl. 16:18.
Citera
2016-01-17, 17:44
Medlem
Manozs avatar
Citat:
Är det bäst svälja dolcontin eller snorta det? vilket har bäst biotillgänglighet, nasalt eller oralt? Boostar kaffe moffe eller äär det en myt?

Svalde dom, Hur lång är rustiden på dolc? Krossade dom. Förstår man moffe rus med kaffe?
Vet att det är nice med sub men vet inte hur det är med moffe.

Gärna snabba svar uppskattas!

Bless
Citera
2016-01-17, 17:53
Medlem
Citat:
Förstör man moffe rus med kaffe?
Vet att det är nice med sub men vet inte hur det är med moffe.

Gärna snabba svar uppskattas!

Bless
Dum fråga får dumt svar 'ALLAHU AKBAR!!!' Skrek han o avfyrade en projektil från Javelin vapensystemet..
Citera
2016-01-17, 18:29
Medlem
Manozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alkaline-AA
Dum fråga får dumt svar 'ALLAHU AKBAR!!!' Skrek han o avfyrade en projektil från Javelin vapensystemet..
Ja men det är ju nice med subutex så tänkte att kanske var likadant men fick höra att det inte var smart. Ska ta sub ikväll tänkte jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in