2015-06-10, 23:49
Medlem
Silverstöllens avatar
Jasså det räcker med 30mg? Då kör jag på det
Citera
2015-06-11, 00:01
Medlem
Skulle det vara för lite är det snabbt gjort att fylla på dessutom. Du lär känna en del på 30 mg, så ha tålamod innan du ev. återdoserar.
Citera
2015-06-11, 18:55
Medlem
SDKZs avatar
Har 2st depot Dolcontin 5mg. Hur ska jag gå till väga för att få nån effekt? krossa snorta, äta eller rövpanna?
Senast redigerad av SDKZ 2015-06-11 kl. 19:11.
Citera
2015-06-11, 19:24
Medlem
DenverDinosaur.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SDKZ
Har 2st depot Dolcontin 5mg. Hur ska jag gå till väga för att få nån effekt? krossa snorta, äta eller rövpanna?
Väldigt liten dos blir svårt o få ut nått rus på dom 2 bara, men kör rövpanna eller snorta. Dolcontin tas upp jättedåligt oralt, köp mer dolcontin om du kan så du inte blir besviken
Citera
2015-06-11, 19:33
Medlem
SDKZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenverDinosaur.
Väldigt liten dos blir svårt o få ut nått rus på dom 2 bara, men kör rövpanna eller snorta. Dolcontin tas upp jättedåligt oralt, köp mer dolcontin om du kan så du inte blir besviken

Jo men jag är inte ute efter att bli helväck utan mer bli lite varm och mysig o kunna slappa på soffan, så får prova snorta dem 2 o se vad som händer. Aldrig provad Dolcontin förut
Citera
2015-06-11, 19:37
Medlem
DenverDinosaur.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SDKZ
Jo men jag är inte ute efter att bli helväck utan mer bli lite varm och mysig o kunna slappa på soffan, så får prova snorta dem 2 o se vad som händer. Aldrig provad Dolcontin förut
Okej testa, men tror du behöver minst 30-40mg för att bli lite varm och mysig så hade sparat dom.
Citera
2015-06-12, 16:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 3-Negrer-Med-Kedja
Ta amfetamin istället. Då kan du hålla på i timmar och båda vara och känna dig riktigt äcklig.
Att ha sex på amfetamin och subutex är bland det värsta jag varit med om. Efter >12 timmars sexmaraton hade jag skavsår i en vecka.
Citera
2015-06-13, 08:59
Medlem
SDKZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenverDinosaur.
Okej testa, men tror du behöver minst 30-40mg för att bli lite varm och mysig så hade sparat dom.

Attans då, om man skulle jämföra med Oxy? jag kan bli skön på 10mg Oxy i snoken, samma låga doser tramadol så lågt som 100-200mg kan göra mig skön.

Boosta med benso? fast jag har fått för mig att benson tar bort opaitruset o får mig att känna mig nyktrare även om jag slänger i mig 500mg tramadol som brukar kunna ge mig en härlig kväll i soffan, men slänger jag i 2mg xanor i mixen så blir inte alls tramadol effekten lika stark tycker jag.
Citera
2015-06-14, 01:19
Medlem
Ingen aning om jag kom rätt men kör ändå.
Lätt att få metadon lagligt. För lite drygt ett år sen gick jag till läkare för att jag hade så förbannat ont i ryggen. Då skrev han ut tramadol men som jag inte tyckte hjälpte. Han höjde dosen genast ganska rejält. Jag gick tillbaka för hade ont iallafall. Då blev det magnetröntgen där såg dom att jag jade skada i ryggen. Min familjeläkare skickade mej till ortoped som skrev ut oxicontin och oxinorm. Efter tre månader var jag tillbaka för det hjälpte inte. Då skickade ortopeden mej till smärtkliniken och där gick jag metadon. Allt tog ca 14 månader.
Nu har jag haft metadon i snart ett år och har fått höjt till 100mg per dygn. Det funkar bra på smärta men den har gett mej en skön bieffekt jag mår som en prins. Har lärt mej att minska emellanåt för att trixa med toleransen. Dvs att styra när jag vill ha det extra skönt.
Jag har gått ifrån att inte använda droger alls till metadon missbrukare på lite met än ett år. Jag säger missbrukare för jag tycker resan till laglig brukare gick lite väl fort eller vad säger ni?
Inget annat testades som sjukgymnastik och liknande.
Nu vill jag fan inte bli av med metadonet men livet har blivit anpassat efter metadonet.
Citera
2015-06-16, 17:38
Medlem
kattmuss avatar
Hur länge varar ruset på dolcontin när man tar de rektalt? Hur är skilnaden rusmässigt om man jämför med oxy eller sub?

Snabbt svar uppskattas! Har sökt i tråden men hittar ej svar på dessa frågor.

Edit: En till fråga, 50 mg oxy motsvarar hur många mg dol? (När dom tas rektalt då)
Senast redigerad av kattmus 2015-06-16 kl. 17:40.
Citera
2015-06-17, 00:20
Medlem
RuckaRuckaAlis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattmus
Hur länge varar ruset på dolcontin när man tar de rektalt? Hur är skilnaden rusmässigt om man jämför med oxy eller sub?

Snabbt svar uppskattas! Har sökt i tråden men hittar ej svar på dessa frågor.

Edit: En till fråga, 50 mg oxy motsvarar hur många mg dol? (När dom tas rektalt då)
Undrar samma!!
Citera
2015-06-17, 00:38
Medlem
Zabriskie.Points avatar
50mg oxykodon motsvarar 100mg morfinsulfat
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem