2016-10-21, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrFroberg
Nja, du känner nog lite på 20mg men jag skulle rekommendera att börja med 30mg och ev. fylla på efter hand om det skulle behövas.

Okej, Säg att jag jag börjar på 30 mg men känner bara lite. Hur lång tid ska jag vänta innan jag fyller på igen?

Och även hur länge ska "röv-vätskan" vara inne innan jag kan squirta ut det?
Citera
2016-11-03, 00:34
Medlem
Extrakts avatar
Tjenare!

Jag har just kommit över 5st ampuller 10mg/ml Morfin Abcur. Varje ampull innehåller 1ml.
Hur många måste jag skjuta för effekt? Hittar knappt någon info förutom på dolcar etc.

Måste jag knäcka upp alla amupuller, dra upp i pumpen och skjuta för att känna något? (50mg/5ml)
Citera
2016-11-04, 18:52
Avstängd
Hej! Jag har 50 mg Dolcontin, men grejen är att jag käkade 50 mg oxycontin igår. Lär det bli några problem om jag vill äta Dolcontin i dag? Lär ruset bli svagare pga oxyn?

Tack
Citera
2016-11-04, 19:08
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ADD-jag
Hej! Jag har 50 mg Dolcontin, men grejen är att jag käkade 50 mg oxycontin igår. Lär det bli några problem om jag vill äta Dolcontin i dag? Lär ruset bli svagare pga oxyn?

Tack

Nej det ska inte bli svagare.

Vad jag hört är att Kodein en av de få Opiater som om man tar upprepat efter varandra så får mindre effekt.
Citera
2016-11-04, 19:41
Medlem
Extrakts avatar
Hur länge måste/bör jag vänta innan jag skjuter flytande morfin efter att ha skjutit smack en enstaka gång?
Citera
2016-11-04, 19:48
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Extrakt
Hur länge måste/bör jag vänta innan jag skjuter flytande morfin efter att ha skjutit smack en enstaka gång?

Det spelar ingen roll.
Varför frågar du och varför tror du att du måste vänta ?
De två efter varandra är inte farligt.
Citera
2016-11-04, 22:25
Medlem
Extrakts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85
Det spelar ingen roll.
Varför frågar du och varför tror du att du måste vänta ?
De två efter varandra är inte farligt.
Därför att jag inte har 100% koll på hur och om det blir korstolerans då jag tagit heroin hyfsat nyligen (2 doser, ej kontinuerligt).
Vill bara inte slå i mig en massa flytande morfin om jag inte kommer känna av det.

Jag frågar för att jag tycker det känns säkrare än att inte göra det...
Citera
2016-11-04, 22:30
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Därför att jag inte har 100% koll på hur och om det blir korstolerans då jag tagit heroin hyfsat nyligen (2 doser, ej kontinuerligt).
Vill bara inte slå i mig en massa flytande morfin om jag inte kommer känna av det.

Jag frågar för att jag tycker det känns säkrare än att inte göra det...

Du har knarkat Heroin du borde veta vad riskerna är.
Citera
2016-11-04, 22:38
Medlem
Extrakts avatar
Citat:
Du har knarkat Heroin du borde veta vad riskerna är.
Ja jag har tagit heroin, totalt 3 gånger i mitt liv under vad jag skulle vilja kalla för kontrollerade former, där Naloxon har funnits tillgängligt just in case.

Jag har däremot ingen koll på ifall en heroindos jag tog imorse vid 9 (inget bruk dagarna innan öht) kommer göra att jag inte känner av morfinen jag har då jag bara har 5st 10mg/ml ampuller och inte vill slösa alla dom ifall jag nu har fått någon toleransökning under dagen.
Håller inte på kontinuerligt med horse så vet inte hur fort tolerans byggs.

Men ifall du har koll på läget, tror du jag får ut något nämnbart rus av det? Är inte opiatmissbrukare!
Passar bara på att testa det sista jag har kvar i drogväg på min bucketlist.
Citera
2016-11-04, 22:50
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ja jag har tagit heroin, totalt 3 gånger i mitt liv under vad jag skulle vilja kalla för kontrollerade former, där Naloxon har funnits tillgängligt just in case.

Jag har däremot ingen koll på ifall en heroindos jag tog imorse vid 9 (inget bruk dagarna innan öht) kommer göra att jag inte känner av morfinen jag har då jag bara har 5st 10mg/ml ampuller och inte vill slösa alla dom ifall jag nu har fått någon toleransökning under dagen.
Håller inte på kontinuerligt med horse så vet inte hur fort tolerans byggs.

Men ifall du har koll på läget, tror du jag får ut något nämnbart rus av det? Är inte opiatmissbrukare!
Passar bara på att testa det sista jag har kvar i drogväg på min bucketlist.

Ta du din drog det ska inte vara någon fara.
Citera
2016-11-05, 00:03
Medlem
Extrakts avatar
Citat:
Ta du din drog det ska inte vara någon fara.
Done and done. Fick inte ut så mycket av det, men det misstänkte jag redan från början då det trotsallt bara var 50mg på tot 5ml. Lite mysig och varm blev jag iallafall.

Blev lite väl besviken dock... Undrar om jag ska skita i att vara mysig och börja röka meth resten av kvällen istället..
Citera
2016-11-08, 10:57
Bannlyst
Har aldrig fått ut något av dolcontin men tror jag tog för liten dos 60mg rektalt.. hände inte ett skvatt. Får jag tag på några igen så ska jag skjuta dem IV.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in