Citat:
Läser du inte vad jag skriver, jag sade ju:
Jag svarar på denna fråga om du först svarar på hur rättsväsendet skulle agera om ena halvan av en siamesisk tvilling dödade en människa. Skulle rättsväsendet skicka tvillingen till fängelse? hur? Eller skulle rättsväsendet slänga in hela den siamesisk tvillingen i fängelset, och den oskyldiga tvillingen blev liksom collateral damage? Eller skulle rättsväsendet försöka skilja på dom genom operation där en garanterat skulle dö, men läkarna vet inte innan vilken av dom?
Din liknelse svarar inte på frågan om vad du skulle göra om ditt barn börjar skjuta in i lägenheter, skulle du bjuda in det barnet till en familjemiddag och du skulle bara rycka på axlarna?
Eller skickar du problemet vidare till ett gruppboende (vad nu det skulle lösa för problem):
Bra lösning, skicka vidare problemet till ett gruppboende
Jag svarar på denna fråga om du först svarar på hur rättsväsendet skulle agera om ena halvan av en siamesisk tvilling dödade en människa. Skulle rättsväsendet skicka tvillingen till fängelse? hur? Eller skulle rättsväsendet slänga in hela den siamesisk tvillingen i fängelset, och den oskyldiga tvillingen blev liksom collateral damage? Eller skulle rättsväsendet försöka skilja på dom genom operation där en garanterat skulle dö, men läkarna vet inte innan vilken av dom?
Din liknelse svarar inte på frågan om vad du skulle göra om ditt barn börjar skjuta in i lägenheter, skulle du bjuda in det barnet till en familjemiddag och du skulle bara rycka på axlarna?
Eller skickar du problemet vidare till ett gruppboende (vad nu det skulle lösa för problem):
Bra lösning, skicka vidare problemet till ett gruppboende

Skulle min unge börja skjuta vilt in i lägenheter så skulle jag se till att ungen blir tagen av polisen och hamnar i fängelse, det har jag skrivit flera gånger nu. Är du blind? Jag skulle inte ha några problem att med att ange mina barn om de begår brott. Men jag skulle fortfarande ha kontakt med dom. Naturligtvis. Eftersom jag har naturlig tillgivenhet, vilket du saknar. Kanske därför som poletten aldrig trillar ner för dig?
Nej, du svarar först om siamesen. Jag sen.
Hur skulle du göra om du själv var en JV-siames och din andra JV-halva blev utesluten? Hur skulle det gå till när ni ska äta, eftersom du inte skulle få äta ihop med en avfälling? Vi säger att ni delar samma magsäck. Då blir ju du också en avfälling per automatik.
Hur skulle du göra om din siamesbrorsa börjar porrsurfa, eller ännu värre, börjar läsa högt ur ARC dokumenten?