2008-09-05, 09:51
Medlem
Belenuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fantasmatic
Biologiska faktorer? Hur i all världen är det relevant?

LOL. Nu förstår jag inte riktigt hur du menar.
Citera
2008-09-05, 15:42
Medlem
grissvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moderatswing
Varför skulle hon städa åt dig? Visst om ni hade ett förhållande (även om det då går åt lite pengar) men en thailändska som enbart ska städa vill nog ha lite pengar av dig.

Jag hittar en hora och säger till henne "om du följer med till sverige och blir min hushållerska(utan sex) så får du chansen att starta ett nytt liv i sverige och får dessutom bo och äta gratis"
Jag skulle nappat om jag var en thaihora iaf
Citera
2008-09-05, 20:29
Medlem
the barons avatar
För en kvinna är det maskulina drag som är mest attraktivt.

Varför inte samma sak för en man?

Svenska kvinnor har blivit mer maskulina både i beteende och utseende.
Män vill ha femenina kvinnor.

Kan vara en av orsakerna, tror jag.

Edit:
Det har inget med jämnställdhet att göra, jag är en arbetslös 22 åring som rest runt i asien och dejtat jurister mm. med bättre framtidsutsikter än mig.
Och om jag höjt näven eller beordrat dem i hushållsarbete så hade jag dels blivit dumpad jävligt fort, eller hamnat i fängelse (då faktiskt samma lagar existerar där mot kvinnoförtyck).

Dock har jag ingen erfarenhet av glesbyggden där nere och fattigfolk, jag kan tänka mig att en och annan fet pedofilgubbe utnyttjar de fattiga.
Senast redigerad av the baron 2008-09-05 kl. 20:33.
Citera
2008-09-05, 23:50
Medlem
grissvanss avatar
Jag var inte särskilt seriös alltså
Citera
2008-09-06, 00:17
Medlem
Molson Canadians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av the baron
För en kvinna är det maskulina drag som är mest attraktivt.

Varför inte samma sak för en man?

Svenska kvinnor har blivit mer maskulina både i beteende och utseende.
Män vill ha femenina kvinnor.

Kan vara en av orsakerna, tror jag.

Edit:
Det har inget med jämnställdhet att göra, jag är en arbetslös 22 åring som rest runt i asien och dejtat jurister mm. med bättre framtidsutsikter än mig.
Och om jag höjt näven eller beordrat dem i hushållsarbete så hade jag dels blivit dumpad jävligt fort, eller hamnat i fängelse (då faktiskt samma lagar existerar där mot kvinnoförtyck).

Dock har jag ingen erfarenhet av glesbyggden där nere och fattigfolk, jag kan tänka mig att en och annan fet pedofilgubbe utnyttjar de fattiga.

Jag vet inte jag, men jag har helt klart en del killkompisar som inte tycker att asiatiska kvinnor är feminina alls. De brukar säga att de har "pojkkroppar" och saknar tuttar och rumpa.
Citera
2008-09-06, 00:44
Medlem
DAKFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Molson Canadian
Jag vet inte jag, men jag har helt klart en del killkompisar som inte tycker att asiatiska kvinnor är feminina alls. De brukar säga att de har "pojkkroppar" och saknar tuttar och rumpa.

Tuttar och rumpa är ju jäkligt bra mått för att beskriva hur feminin en person är. Skaffa dig nya killkompisar.
Citera
2008-09-06, 01:31
Medlem
moderatswings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grissvans
Jag hittar en hora och säger till henne "om du följer med till sverige och blir min hushållerska(utan sex) så får du chansen att starta ett nytt liv i sverige och får dessutom bo och äta gratis"
Jag skulle nappat om jag var en thaihora iaf

Om du ska förse henne med mat och bostad så blir ju inte hennes tjänster gratis men jag förstår vad du menar.

Citat:
Ursprungligen postat av DAKF
Tuttar och rumpa är ju jäkligt bra mått för att beskriva hur feminin en person är. Skaffa dig nya killkompisar.

+1
Personer som menar att kvinnor blir mer maskulina syftar knappast på att de helt plötsligt förlorat sina tuttar och rumpa.
Citera
2008-09-06, 02:33
Bannlyst
Citat:

Klart det är! kvinnor föds med former, de ska väl inte ha former som killar?

Sedan kan jag inte förstå varför så många svenskamän väljer tailändskor? Kan man inte få något annat? Eller gillar man mer tailändare till sättet? Vilket jag förövrigt inte kan förstå, de verkar så jobbiga i längden
Oftast äldre män som har tailändskor, eller har jag fel där?
Citera
2008-09-06, 03:11
Medlem
moderatswings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deal
Sedan kan jag inte förstå varför så många svenskamän väljer tailändskor? Kan man inte få något annat?

Tror det till viss del har med nationalism att göra att man anser att svensken står högst och därför anses thailändare vara lägre stående. Om inte thailändska kvinnor skulle anses stå lågt i kurs skulle inte sådana uttalanden förekomma.
Väljer man en thailändsk fru så är det just därför och inte för att man hellre velat ha en svensk fru. Svenska tjejer är inga gudar som är omöjliga att få, finns säkert många svenska kvinnor som skulle kunna tänka sig den man som hellre tar sig en thailändsk fru.

Citat:
Klart det är! kvinnor föds med former, de ska väl inte ha former som killar?

Du anser alltså att kvinnor ska värderas efter hur mycket former de har? Man är lika mycket kvinna även om man saknar bröst eller rumpa. De kan till och med vara mer kvinnliga då de är säkra i sig själva och inte behöver en jätteröv eller stora bomber för att vara kvinnliga.
Senast redigerad av moderatswing 2008-09-06 kl. 03:14.
Citera
2008-09-06, 04:10
Medlem
the barons avatar
Citat:
Citat:
+1
Personer som menar att kvinnor blir mer maskulina syftar knappast på att de helt plötsligt förlorat sina tuttar och rumpa.
Och då tycker hon att sillikonbröst är fel, samtidigt som hon säger att kvinnans femininitet sitter i bröst och arslet.

Många kvinnor tror sig veta vad en attraktiv feminin kvinna är, dessutom låter dom sig luras av sina killkompisars fyllesnack.
Visst, dom kan tycka och tänka en massa, men när det kommer till det som väcker den riktiga passionen i mannen så vet dom knappt själva.
Det är knappast den självupptagna Svenska kvinnan med röv och pattar, som får dem att stanna livet ut.

Sen hör det till saken att Svenskar är väldigt fördomsfulla.
Dom drar alla över en kam, "alla asiatiska kvinnor saknar bröst" bla bla bla, trotts att långt ifrån 1% av alla "snackare" har haft en asiatisk flickvän.

Men om jag nu ska vara så enkelspårig som er, och enbart snacka om kropp så:

Fakta: Var tredje Svensk kvinna är överviktig.
Klä av en asiatisk tjej så hittar du inte fettvalkar.
Hon har en liten kropp (ca 150 cm) och hennes röv och bröst är i perfekta proportioner till hennes kropp.

Dock vill jag inte vara som ni och dra alla över en kam, så självklart håller jag med om att det finns fula och
maskulina asiatiska kvinnor också - dock i avsevärt lägre procentsats i befolkningen i jämförelse med Sverige.

Känns jävligt lågt av mig nu dock att snacka om rövar och pattar, men jag försvarar mig mot era fördomar genom att ta till fakta.
Sanningen är den att kroppen är bara en pusselbit i det som skapar attraktionen.
Citat:
Man är lika mycket kvinna även om man saknar bröst eller rumpa. De kan till och med vara mer kvinnliga då de är säkra i sig själva och inte behöver en jätteröv eller stora bomber för att vara kvinnliga.
Huvudet på spiken!

Det kroppsliga är en väldigt smal sak när det gäller att väcka enorm passion och glädje i förhållandet.

De som är trötta på ytliga Svenska attentionwhores (för att dra alla över en kam haha) har mycket att hämta i asiens feminina självsäkra kvinnor, som inte enbart knullar för att skaffa sig självförtroende, och vet vad omtanke och respekt betyder.
Jag upplever det som att dom har ett oerhört starkt psyke, och en komplett personlighet som inte baserar sig på andras tyckande - i lika hög grad som den svenska genomsnittskvinnan.

Dom står mycket starkare på egna ben än den vilsna "jämställda" Svenska kvinnan, och det har inget att göra med jämställdhet.

En annan sak som jag noterat, är att fler människor där nere känner sig "kompletta" inombords, och är således inte benägna till samma höga grad att luta sig mot andra.
De kan då visa större omtanke eftersom dom har alltid lite kvar att ge, och lyfta varandra.

Fakta: Psykiska ohälsan bland unga Svenska kvinnor skenar i en brant kurva uppåt.

Vissa Svenska män missbrukar den asiatiska kulturen såklart, och det är ytterst beklagligt.
Senast redigerad av the baron 2008-09-06 kl. 04:19.
Citera
2008-09-06, 12:34
Medlem
Molson Canadians avatar
Citat:

the baron klagade över utseendet. Det var utseendet jag kommenterade.
Citera
2008-09-06, 12:42
Medlem
Molson Canadians avatar
Citat:
Och då tycker hon att sillikonbröst är fel, samtidigt som hon säger att kvinnans femininitet sitter i bröst och arslet.

Många kvinnor tror sig veta vad en attraktiv feminin kvinna är, dessutom låter dom sig luras av sina killkompisars fyllesnack.
Visst, dom kan tycka och tänka en massa, men när det kommer till det som väcker den riktiga passionen i mannen så vet dom knappt själva.
Det är knappast den självupptagna Svenska kvinnan med röv och pattar, som får dem att stanna livet ut.

Sen hör det till saken att Svenskar är väldigt fördomsfulla.
Dom drar alla över en kam, "alla asiatiska kvinnor saknar bröst" bla bla bla, trotts att långt ifrån 1% av alla "snackare" har haft en asiatisk flickvän.

Men om jag nu ska vara så enkelspårig som er, och enbart snacka om kropp så:

Fakta: Var tredje Svensk kvinna är överviktig.
Klä av en asiatisk tjej så hittar du inte fettvalkar.
Hon har en liten kropp (ca 150 cm) och hennes röv och bröst är i perfekta proportioner till hennes kropp.

Dock vill jag inte vara som ni och dra alla över en kam, så självklart håller jag med om att det finns fula och
maskulina asiatiska kvinnor också - dock i avsevärt lägre procentsats i befolkningen i jämförelse med Sverige.

Känns jävligt lågt av mig nu dock att snacka om rövar och pattar, men jag försvarar mig mot era fördomar genom att ta till fakta.
Sanningen är den att kroppen är bara en pusselbit i det som skapar attraktionen.

Det vore en fördel om du läste vad jag skrev.

Du skrev att män vill ha feminina kvinnor samt att svenska kvinnor "blivit" maskulina till utseendet, och därför vill män ha asiatiska kvinnor. På detta svarade jag frågande, eftersom jag har en hel del killkompisar som inte alls tycker att asiatiska kvinnor är feminina.

Vad jag anser om silikonbröst har ingenting att göra med vad män anser om asiatiska kvinnor.

Citat:
Huvudet på spiken!

Det kroppsliga är en väldigt smal sak när det gäller att väcka enorm passion och glädje i förhållandet.

De som är trötta på ytliga Svenska attentionwhores (för att dra alla över en kam haha) har mycket att hämta i asiens feminina självsäkra kvinnor, som inte enbart knullar för att skaffa sig självförtroende, och vet vad omtanke och respekt betyder.
Jag upplever det som att dom har ett oerhört starkt psyke, och en komplett personlighet som inte baserar sig på andras tyckande - i lika hög grad som den svenska genomsnittskvinnan.

Dom står mycket starkare på egna ben än den vilsna "jämställda" Svenska kvinnan, och det har inget att göra med jämställdhet.

En annan sak som jag noterat, är att fler människor där nere känner sig "kompletta" inombords, och är således inte benägna till samma höga grad att luta sig mot andra.
De kan då visa större omtanke eftersom dom har alltid lite kvar att ge, och lyfta varandra.

Fakta: Psykiska ohälsan bland unga Svenska kvinnor skenar i en brant kurva uppåt.

Vissa Svenska män missbrukar den asiatiska kulturen såklart, och det är ytterst beklagligt.

I Vancouver finns det en markant andel asiatiska kvinnor. Ett av de vanligaste "klagomålen" angående dem är att de knullar för att någon ska betala deras uppehälle. Det gör i och för sig även kanadensiska tjejer, men det kanske inte är läge att upphöja behov av försörjningsstöd som något positivt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in