Citat:
Ursprungligen postat av moderatswing
Citat:
Ursprungligen postat av DAKF
Tuttar och rumpa är ju jäkligt bra mått för att beskriva hur feminin en person är. Skaffa dig nya killkompisar.
+1
Personer som menar att kvinnor blir mer maskulina syftar knappast på att de helt plötsligt förlorat sina tuttar och rumpa.
Och då tycker hon att sillikonbröst är fel, samtidigt som hon säger att kvinnans femininitet sitter i bröst och arslet.
Många kvinnor tror sig veta vad en attraktiv feminin kvinna är, dessutom låter dom sig luras av sina killkompisars fyllesnack.
Visst, dom kan tycka och tänka en massa, men när det kommer till det som väcker den riktiga passionen i mannen så vet dom knappt själva.
Det är knappast den självupptagna Svenska kvinnan med röv och pattar, som får dem att stanna livet ut.
Sen hör det till saken att Svenskar är väldigt
fördomsfulla.
Dom drar alla över en kam, "alla asiatiska kvinnor saknar bröst" bla bla bla, trotts att långt ifrån 1% av alla "snackare" har haft en asiatisk flickvän.
Men om jag nu ska vara så enkelspårig som er, och enbart snacka om kropp så:
Fakta: Var tredje Svensk kvinna är överviktig.
Klä av en asiatisk tjej så hittar du inte fettvalkar.
Hon har en liten kropp (ca 150 cm) och hennes röv och bröst är i
perfekta proportioner till hennes kropp.
Dock vill jag inte vara som ni och dra alla över en kam, så självklart håller jag med om att det finns fula och
maskulina asiatiska kvinnor också - dock i avsevärt lägre procentsats i befolkningen i jämförelse med Sverige.
Känns jävligt lågt av mig nu dock att snacka om rövar och pattar, men jag försvarar mig mot era fördomar genom att ta till fakta.
Sanningen är den att kroppen är bara
en pusselbit i det som skapar
attraktionen.
Citat:
Ursprungligen postat av moderatswing
Man är lika mycket kvinna även om man saknar bröst eller rumpa. De kan till och med vara mer kvinnliga då de är säkra i sig själva och inte behöver en jätteröv eller stora bomber för att vara kvinnliga.
Huvudet på spiken!
Det kroppsliga är en väldigt smal sak när det gäller att väcka enorm passion och glädje i förhållandet.
De som är trötta på
ytliga Svenska attentionwhores (för att dra alla över en kam haha) har mycket att hämta i asiens feminina självsäkra kvinnor, som inte enbart knullar för att skaffa sig självförtroende, och vet vad omtanke och respekt betyder.
Jag upplever det som att dom har ett oerhört starkt psyke, och en komplett personlighet som inte baserar sig på andras tyckande - i lika hög grad som den svenska genomsnittskvinnan.
Dom står mycket starkare på egna ben än den vilsna "jämställda" Svenska kvinnan, och det har inget att göra med jämställdhet.
En annan sak som jag noterat, är att fler människor där nere känner sig "kompletta" inombords, och är således inte benägna till samma höga grad att luta sig mot andra.
De kan då visa större omtanke eftersom dom har alltid lite kvar att ge, och lyfta varandra.
Fakta: Psykiska ohälsan bland unga Svenska kvinnor skenar i en brant kurva uppåt.
Vissa Svenska män missbrukar den asiatiska kulturen såklart, och det är ytterst beklagligt.