Tjena vänner.
Satt härom dagen och funderade på om man inte skulle söka sig till östeuropa eller Asien (Läs Thailand, Kambodja, Japan, Filippinerna etc.) och söka sig en fru. Någon som har erfarenheter av detta? Några bra siter på nätet för dating i dessa länder?
Hur ser samhället på män som åker till liknande länder och skaffar sig en fru?
Jag har blivit intresserad pga att några i bekantskapskretsen har gift sig med en filippinska, en thailändska och en tjeckiska och det verkar enbart positivt på båda håll. Tjejerna är söta, sociala, trevliga och smälter bra in i gemenskapen.
Observera att jag INTE är ute efter några prostituerade eller något sånt skit. Ej heller vill jag ha en sexslav eller en kvinna att passa upp mig, utan en livskamrat. Hur kan man ta reda på om de bara är ute efter ens pengar? Kan man det överhuvudtaget?
Ämnet har aldrig varit aktuellt för mig tidigare då jag alltid varit inne på svenska tjejer men efter att ha rest runt lite och träffat folk och på så sett kunnat jämföra (dessutom tycker jag att asiatiskor är tilldragande) så tilltalar det mig mera att träffa en utländsk tjej.
Tacksam för seriösa svar här eller via PM