2012-04-22, 20:46
Medlem
Daineas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sockerpappan
Källa?

http://mobil.aftenposten.no/nyheter/uriks/article2693035.ece#.T5RRtzdhic0
Citera
2012-04-22, 22:01
Medlem
Har många svenska tjejkompisar som är/har varit tillsammans med killar med invandrarbakgrund, MEN har bara en tjejkompis som är från Indien som är tillsammans med en svensk! Resten av mina "utländska" tjejkompisar har "utländska" killar.

Iaf, min tjejkompis från Indien har en tendens att få massor med blonda, blåögda killar efter sig, varav en hon har blivit tillsammans med. Hon är dock väldigt försvenskad, pratar bättre svenska än alla jag känner, inkl mig själv :P Killen hon är tillsammans med har varit med en utländsk tjej innan och annars bara svenska brudar.

Men iaf, det roliga är ju som sagt att hon nästan BARA får "ariska" snubbar efter sig, och många också! Alltid några stycken som klänger när man är med henne på krogen och en själv verkar just de blonda blåögda inte så intresserade av. Nu har ju jag pojkvän också så det är inget jag gråter blod över
Citera
2012-08-26, 23:32
Medlem
HugoStieglitzs avatar
För ett tag sen såg jag ett par där mannen såg ut att vara 60 och kvinnan var 30. Tror kvinnan var thai och mannen (gubbjäveln) var svensk.

Det som slog mig var hur sjukt olika de var. Mannen var sur och bitter och snäste åt kvinnan och nämnde inte ens hennes namn, han bara knyckte med huvudet när han ville att hon skulle komma. Hon gick runt och log som en sol och såg så hjärtans lycklig ut när jag tittade på henne.

Hennes man var väl inte lika glad över vår ögonkontakt... dock ska jag säga att jag inte flörtade med henne, jag bara tittade på henne ungefär som man tittar på tavla eller ett konstverk. Hon var vacker men jag skulle aldrig kunna vara tillsammans med henne, av biologiska skäl.

Men på något sätt ser man hur kvinnors materialism ändå är förståelig, de gifter sig med en sjuklig gubbe och använder honom som en dörrmatta till ett bättre liv. Skulle inte förvåna mig om hon skaffar en ung kille så fort hon får PUT. Då måste gubbjäveln importera en ny liten tjänarinna och så fortsätter massimporten av kvinnor. Men jag tror inte det här är bra i längden, familjer splittras och kvinnorna föder barn som blir rotlösa.

En gång såg jag en thaikvinna med ett rasblandat barn. Ungen såg verkligen ledsen ut, han kommer alltid påminnas om att hans pappa var en förlorare så fort han ser i en spegel. Stackars barn, jag tyckte faktiskt synd om pojken.
Citera
2012-08-27, 00:48
Avslutad
Fler än jag som noterat att praktiskt taget alla svenska män som ägnar sig åt import av risrulleluder tenderar att vara jävligt korta till växten? Kan inte påminna mig att jag någonsin sett en reslig man med en asiatisk kvinna.
Citera
2012-10-17, 23:16
Medlem
Tråkigt att moderatorerna lät tråden spåra ur med enormt mkt Off-Topic vilket gör tråden väldigt svårläst. Bra initiativ dock TS.
Citera
2014-11-13, 14:45
Bannlyst
Thailändska eller filippinska?

Vet ej om detta är rätt delforum, men frågan gäller alltså om någon vet hur det är i nuläget beträffande "hustru"-import. Visumregler osv. Från vilket av dessa länder får man lättast och snabbast hem en asiatisk "sängvärmare"?
Citera
2014-11-13, 15:15
Medlem
Lite nervärderande och märkligt inlägg kan jag tycka, det ska gå fort och hon ska värma sängen. Det andra är tydligen sekundärt. Det är en människa av kött och blod och ingen Kn_ll docka.

Testa Martin import det går snabbare eller varför inte en från Syrien eller Somalia då gör du lite nytta som tar hand om någon krigsdrabbad kvinna som slipper bli våldtagen för att överleva. De får även PUT direkt och staten betalar gladeligen ut en månadspeng så slipper du stå för alla fioler. Är kvinnan från Thailand eller flappeland så får du stå för varenda krona i alla lägen.
Citera
2014-11-13, 15:19
Medlem
IKEA har varma täcken. Håller fullständigt med sportfiskaren.
Citera
2014-11-13, 15:25
Medlem
Koljarovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sportfiskarn
Lite nervärderande och märkligt inlägg kan jag tycka, det ska gå fort och hon ska värma sängen. Det andra är tydligen sekundärt. Det är en människa av kött och blod och ingen Kn_ll docka.

Testa Martin import det går snabbare eller varför inte en från Syrien eller Somalia då gör du lite nytta som tar hand om någon krigsdrabbad kvinna som slipper bli våldtagen för att överleva. De får även PUT direkt och staten betalar gladeligen ut en månadspeng så slipper du stå för alla fioler. Är kvinnan från Thailand eller flappeland så får du stå för varenda krona i alla lägen.
Varför skulle man vilja ta hem en kvinna som med stor sannolikhet är omskuren?
Kan vara dumt när TS söker en knulldocka.
Citera
2014-11-13, 15:30
Medlem
Som att välja mellan pest eller kolera. Varken eller
Citera
2014-11-13, 15:36
Medlem
Koljarovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freddythehunter
Vet ej om detta är rätt delforum, men frågan gäller alltså om någon vet hur det är i nuläget beträffande "hustru"-import. Visumregler osv. Från vilket av dessa länder får man lättast och snabbast hem en asiatisk "sängvärmare"?
Hemskt vad många moralnissar det är här med tanke på att delforumet heter Eskortservice och prostitution...

Annars kan jag kanske ge dig några tips då jag är gift med en thailändska, du hade gärna fått gifta dig med hennes yngre söta syster men hon har en 10 årig vistelse på Bangkok Hilton framför sig och så länge vill du nog inte vänta.

Så frågan är egentligen den här: hur gammal är du?
Jobb, inkomst, eget boende, ser du bra ut?

Anledningen till att jag frågar är att det finns vissa män , t.ex en 67 årig fet lastbilschaufför som tvunget skulle importera en hälften så gammal snygging, mycket riktigt stack hon samma dag som hon fick PUT.
Nu har han fattat vitsen och skaffade sig en ur "andra sorteringen" och hon har stannat men hon är ganska ful så hennes utbud på potentiella försörjare är ganska liten.

Man tager vad man haver...
Citera
2014-11-13, 16:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av calcal
IKEA har varma täcken. Håller fullständigt med sportfiskaren.

Jag måste ju bekänna, att min fråga var rent teoretisk, med utgångspunkt från att det finns skrupellösa här som enbart tänker med pitten och som med varierande resultat försöker med både det ena och det andra. Själv har jag mitt på det torra s a s. Utan att behöva skämmas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in