För ett tag sen såg jag ett par där mannen såg ut att vara 60 och kvinnan var 30. Tror kvinnan var thai och mannen (gubbjäveln) var svensk.
Det som slog mig var hur sjukt olika de var. Mannen var sur och bitter och snäste åt kvinnan och nämnde inte ens hennes namn, han bara knyckte med huvudet när han ville att hon skulle komma. Hon gick runt och log som en sol och såg så hjärtans lycklig ut när jag tittade på henne.
Hennes man var väl inte lika glad över vår ögonkontakt... dock ska jag säga att jag inte flörtade med henne, jag bara tittade på henne ungefär som man tittar på tavla eller ett konstverk. Hon var vacker men jag skulle aldrig kunna vara tillsammans med henne, av biologiska skäl.
Men på något sätt ser man hur kvinnors materialism ändå är förståelig, de gifter sig med en sjuklig gubbe och använder honom som en dörrmatta till ett bättre liv. Skulle inte förvåna mig om hon skaffar en ung kille så fort hon får PUT. Då måste gubbjäveln importera en ny liten tjänarinna och så fortsätter massimporten av kvinnor. Men jag tror inte det här är bra i längden, familjer splittras och kvinnorna föder barn som blir rotlösa.
En gång såg jag en thaikvinna med ett rasblandat barn. Ungen såg verkligen ledsen ut, han kommer alltid påminnas om att hans pappa var en förlorare så fort han ser i en spegel. Stackars barn, jag tyckte faktiskt synd om pojken.