2008-08-12, 17:57
Medlem
Märkt att det ökat. Inte så ovanligt som man tror. Tar man en runda i stockholms stad så kommer man se nån gammal gubbe med en thai brud/hora. Förr såg jag inget av detta.

Jag tror inte en thai hora kan bli kär i en torsk, utav den simpla anledningen att hela förhållandet startade med att man köpte henne. Folk som dessutom har vart i Thailand kommer förstå direkt när dom ser en gubbe med en ung thai, att det är en import hora. De som inte vart i Thailand kommer väl mer tänka hur fan man fick henne.

EDIT: Ville även också påpeka att den som importerar henne kan väl knappast heller vara kär? Utan mest kåt. Då är det rent ekonomiskt bättre att åka ner ditt 2ggr om året och ha sex. För att ta hit henne kommer ändå i slutändan kosta än mer.
Citera
2008-08-12, 19:40
Medlem
Jägermaisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LonelyWolf
Som rubriken säger, tycker ni att det är konstigt att hämta en fru i Asien? Kan slynan bli kär i mig på riktigt? Är det socialt accepterat?

Aldrig! Alla kommer se dig som en snusk gubbe som knullar henne på alla möjliga sätt och vis 24/7.
Citera
2008-08-12, 20:21
Medlem
Det beror lite på paret om det är accepterat i min krets i alla fall.
Ett ungefär jämngammalt par där de träffats under en längre vistelse i samma land skulle säkerligen accepteras.
Däremot en gubbe som hämtat hem en 10-20-30-40 år yngre tjej skulle absolut inte accepteras på något plan. Har en nära släkting som haft endel tjejer från thailand, gubben är 50+ och den sista han träffade var 21 som jag fy fan, man blir äcklad i hans närhet skämms över att vara släkt med gubben. Inte enns är han en fräsh 50+:are heller Alla i släkten och bekantskapskretsen ser ner på denna man
Citera
2008-08-12, 22:45
Medlem
Mark-Sempais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LonelyWolf
Som rubriken säger, tycker ni att det är konstigt att hämta en fru i Asien? Kan slynan bli kär i mig på riktigt? Är det socialt accepterat?

Nej... nej... NEJ.
Citera
2008-09-05, 02:23
Bannlyst
ni fattar ju ingen ting

man är inte mera man för man är med en svensk tjej

det är en smak sak alla har olika smak

sverige är som en droppe i havet ett litet land varför tro att man är

bättre här?
Citera
2008-09-05, 03:45
Medlem
pretorias avatar
min tjej har en universitetsexamen i ekonomi, numera jobbar hon pa bank med kreditkortshantering!
Citera
2008-09-05, 04:10
Medlem
grissvanss avatar
Det ser jävligt löjligt ut ganska självklart att 99.999% av Thaifruarna gifter sig inte med gubben av kärlek. fast jag skulle hellre gift med en fet gubbe än vara hora i Thailand så egentligen tjänar nog båda på det, gubben får ung thaifitta och thaifrun slipper hora hela dagarna plus så får hon nog en rejäl levnadsstandards uppgradering.
Citera
2008-09-05, 04:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lochviz
man är inte mera man för man är med en svensk tjej

det är en smak sak alla har olika smak

sverige är som en droppe i havet ett litet land varför tro att man är

bättre här?
och din fru är från?
Citera
2008-09-05, 04:32
Medlem
moderatswings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grissvans
Det ser jävligt löjligt ut ganska självklart att 99.999% av Thaifruarna gifter sig inte med gubben av kärlek. fast jag skulle hellre gift med en fet gubbe än vara hora i Thailand så egentligen tjänar nog båda på det, gubben får ung thaifitta och thaifrun slipper hora hela dagarna plus så får hon nog en rejäl levnadsstandards uppgradering.

I de klassiska fallen där det inte är kärlek så är det ju knappast kärlek från karlns sida heller. Det är mer som hemtjänst! En hushållerska typ!
Citera
2008-09-05, 04:45
Medlem
moderatswings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SulFatrykarn
och din fru är från?

Antagligen ett stort land (Kina?). Då har hon åtminstone anledning att tro att hon är bättre.
Citera
2008-09-05, 04:50
Medlem
grissvanss avatar
Hushållerska...hmm kanske skall man åka ner till thailand och skaffa sig en fru, fast jag skulle inte knulla henne utan hon skulle få städa, laga mat osv. Hade varit ganska coolt att ha en egen hushållerska som arbetar gratis
Citera
2008-09-05, 05:02
Medlem
moderatswings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grissvans
Hushållerska...hmm kanske skall man åka ner till thailand och skaffa sig en fru, fast jag skulle inte knulla henne utan hon skulle få städa, laga mat osv. Hade varit ganska coolt att ha en egen hushållerska som arbetar gratis

Varför skulle hon städa åt dig? Visst om ni hade ett förhållande (även om det då går åt lite pengar) men en thailändska som enbart ska städa vill nog ha lite pengar av dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in