Citat:
Ursprungligen postat av Speerskinka
Kan finnas någon liknande tråd men detta fenomen förtjänar mer uppmärksamhet.
En kompis till mina kompisar, är väll även min kompis men vi står inte varandra allt för nära. Hans far har iallafall för något år sedan importerat hem en thailändare, nu har hon varit gravid ett tag och barnet borde inte vara allt för långt borta. Hennes dotter har även hon flyttat hit och bor hos dom. Detta är helt underbart då killen är väldigt emot invandring (precis som jag) och har kommit med många uttalanden genom åren, man kan reta honom för det väldigt mycket. Min kompis som var där har berättat om hur de har pågått höga samtal på thailändska i köket mellan mamman o ungen.
Dottern till mamman är 10 år och ska bo där tills hon är 18 och kan inte ens ett ord svenska, kompisen som bor där har inte ens hälsat på henne ännu!!
Fast han har sagt ärligt att han starkt ogillar att asiaterna flyttat dit till sin far, detta är verkligen beundransvärt. "varför ska alla asiater komma hit till sverige och hålla på" eller något i den stilen sa han bla.
Han har även berättat hur han har kallat den thailändska kungen för diktator och liknande för att jävlas med mamman, som blir väldigt arg när någon förolämpar hennes kung.
Har även sett många andra ofta lite smått misslyckade (ur allmän synvinkel) svenska män som även de har importerat asiater som knappt kan prata svenska. Har väldigt många olika exempel och det rör sig inte direkt om populära framgångsrika män med ett bra utseende.
Mina teorier:
Sexfantasier, de vill höra de tajta orakade thailändarnas skrik.
De gillar flickor som ser ut som 16 åringar.
De kan inte få vackra svenska kvinnor.
Asiater är tysta och lydiga och säger inte emot och de behöver inte anstränga sig lika mycket som de hade måstat göra för en svensk kvinna.
Det är tydligt att detta inte rör sig om kärlek i de flesta fallen, då de ofta säkert har vissa problem med att kommunicera via språket. Det har garanterat inte samma värderingar, humor, kultur, intressen osv.
Om orsaken inte är kärlek så är det patetiskt enligt min åsikt, detsamma gäller väll all form av ytliga realationer men detta är något speciellt, åka till thailand bara för ta hem en tjej bara för att få sätta på hon regelbundet, utan att ha någon som helst kärlek till henne.
Jag pratar i tråden endast om de som hämtar hem en asiat bara för att ha någon brevid sig i sängen, så ni som inte har gjort det av den anledningen har ingen anledning att ta illa upp.
Hejhej hallå Flashback!
Nu ska ni få höra min synvinkel ur det hela.
Jag är halvthai och min käre far importerade min mamma och producerade mig. Jag tar sjukt illa upp när du lägger upp den här tråden.....
Haha nej jag skojar bara.

Jag håller faktist med. Jäkla sätt att importera hit en massa gulingar. När min mor blev gammal (50) och det visade sig att hon var ett psykfall så skilde sig mina föräldrar. Tror ni inte min far åker till Thailand för att hämta hit ännu en guling(uppdatera produkten, haha

). Hon kommer hit med sina barn och låtsas som om hon aldrig har varit en barhora. Jag äcklas av de flesta thailändare här i Sverige och undviker dem för att jag vet att de är gamla barhoror och deras attityd är åt helvete. Fittan är ett mjölkredskap som man mjölkar de rika männens snoppar på pengar på.
Det är mycket skitsnack bland thailändarna här i Sverige och de vettiga gulingarna ser till att hålla sig undan.
Nu kanske ni undrar hur det är för mig som har sett båda sidor?
Min mor är snäll innerst inne och en bra människa men hennes syn på sex är åt helvete och hon hatar alla män. Tror allt knullande har gjort henne sån. Det har även påverkat min egen kvinnosyn. Jag tror.. eller jag vet! att de flesta thailändska kvinnor här i Sverige hatar män och bara låtsas ge männen kärlek för att få pengar. Ibland går snacket.
Guling1: "Min Åke har så och så mycket pengar."
Guling2: "Min Sven tjänar mer än din Åke! ha!!"
Allt handlar bara om vem som har mest pengar. Utseendet skiter de fullständigt i. Det är därför ni kan se små söta thailändare gå bredvid de fulaste av de fula.
Men trots allt detta så tror jag ändå att jag kommer importera en egen.
Jag fungerar ingen bra med svenska tjejer som ska rättigheter. Vilket trams
Det är trevligt när de går med på allt i sängen utan att bråka.
De lagar mat och tvättar åt dig när du jobbar.
Sen vet jag hur de fungerar och skulle nog ha lättare att hantera dem än en vanlig svensson.