Citat:
Ursprungligen postat av Florian
Vad är det för fel på "i synnerhet dem (ska vara DE och inget annat btw *L*) från Sthlm"? Vad är det för generellt fel på svenska tjejer menar ni?
Precis som någon skrev tidigare så kan man inte dra alla öven en kam (Rätt där! Ska vara kam och ingen karm eller kant) och att påstå att det är totalt omöjligt att hitta en svensk "livskamrat" är ju bara nys.
OK, nu har månne ingen påstått att det är totalt ogörligt men icke desto mindre undrar jag vad som ligger bakom...sen finns det saker att fundera över som ngn annan också var inne på. Det betraktas i många fall som i alla fall som en aning suspekt med en asiatisk fru. Du vet precis lika väl som jag vad många tänker... Inte så kul för någon part kan jag tänka mig...
Jag för min del har jättekul åt om någon skulle titta suspekt på mig

I mina ögon
är det stora losers, fördomsfulla och otrevliga typer, som jag ändå aldrig skulle kunna
umgås med socialt.
Visst går det att hitta en svenska som livspartner... men det är inte ett
måste. Men
många svenska tjejer vill gärna ha en viss typ av man. Passar man inte in på den
stereotypen, samt att man inte vill leva ensam i en massa år, om man har tröttnat
på att ragga på krogen osv, då finns det andra alternativ. Som att t.ex. leta sig utanför
ankdammen Sveriges gränser...
Vad är det du tycker är så suspekt med det??
OT: Varför heter det just "dra alla över en
kam"? Var kommer kamen in i bilden??
Att bildligt talat dra x antal saker över en kant och att dom sakerna faller ner, det
kan jag se framför mig. Men inte över en (plast)kam... det ser ju bara konstigt ut...