Citat:
Ursprungligen postat av
Ww-m
Känns lite udda att posera med dyra kläder och köpa dyra smycken precis efter man prackat på sina följare en skit bok. Lite - titta här var vi gör med bokvinsten som ni bidrar med!
Dröjer ganska länge innan man får pengar från försäljningen. Eventuellt förskott tror jag (obs, tror, vet ej) betalas ut vid kontraktsskrivningen?
Men nog måste de få bestämma själva vad de gör med sina egna pengar. Håller dock med om att boken inte var så givande, tyvärr. Taffligt skrivna texter och inte särskilt roliga bilder. Förstår inte heller besattheten av Marie-Louise Sjögrens inredning. (Fint kök i sommarhuset visat i boken, dock!) Tycker hennes lgh är en supertråkig Oscar och Clothilde-inredning som inte harmoniserar. Älskar dock Elsas lägenhet! Så vansinnigt mysig! Önskar jag också finge bo så…
Citat:
Ursprungligen postat av
Skrufsuperwhite
Visstnog Frida Lund som tagit initiativ till resan, egentligen bara hon och en kompis som skulle åka men dem bjöd med lite flera personer.
https://fridalund.elle.se/lista/tre-saker-om-manga-saker/
Hehe. Wow. De är ju typ 30 stycken och alla verkar mer eller mindre kända? Man kan lugnt konstatera att folk lever olika liv. Tror inte jag ens skulle kunna få ihop 30 bekanta, ännu mindre 30 vänner som skulle kasta sig på ett flyg (?) till Köpenhamn med mig.