2023-05-09, 13:54
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Fläskfia snyltar oförblommerat på pappas status som kändis Hötorgskonst kan också säljas med mördande reklam och utan sitt efternamn skulle ingen bry sig om vår lilla fröken proppmätt

är inte proppmätt när man slutar äta ?

Ni gillade ju fröken aldrig mätt ?
Citera
2023-05-09, 16:19
Medlem
Varför så himla mycket selfies/toaselfies på bloggen?? inte 17 hade hon så mycket selfies för några års sen? kanske av förklarliga skäl, man vill väl inte gärna se sig själv på bild om man inte är nöjd med sin kropp. Men otroligt ointressant med den mängden selfies.... jag vill hellre se bilder FRÅN hennes blick, än mot den. Tror att någon skrivit liknande synpunkt vid någon "frågestund" tidigare faktiskt.
Citera
2023-05-09, 16:21
Avstängd
WTFSTHLMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
är inte proppmätt när man slutar äta ?

Ni gillade ju fröken aldrig mätt ?

Fläskfian blev ett misslyckat fetto på grund av att farsan är en gubbsjuk hötorgskonstnär med grandios självbild, mamman Helen klarade inte av att servera näringsriktig kost och därför är Elsas fetma kronisk. Trist men sant. Bara för att man råkar ha kända föräldrar behöver inte ungen bli framgångsrik. Jämför fläskfian med tex Bianca Ingrosso som har lyckats alldeles fenomenalt på egen hand - rik, snygg, vårdar sin kropp och motionerar. Elsas enda rörelsemönster består i "Estrella-rycket" när hon öppnar chipspåsarna
Citera
2023-05-09, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fridafogel99
Varför så himla mycket selfies/toaselfies på bloggen?? inte 17 hade hon så mycket selfies för några års sen? kanske av förklarliga skäl, man vill väl inte gärna se sig själv på bild om man inte är nöjd med sin kropp. Men otroligt ointressant med den mängden selfies.... jag vill hellre se bilder FRÅN hennes blick, än mot den. Tror att någon skrivit liknande synpunkt vid någon "frågestund" tidigare faktiskt.
Hon berättade väl någon gång att det var Sandra Beijer som gav henne rådet att mata på med selfies.

Personligen tycker jag hennes selfies är mer intressanta nu när hon genomgår en transformation än de tidigare då hon mest stirrade med galen uppsyn.
Citera
2023-05-09, 21:34
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Fläskfian blev ett misslyckat fetto på grund av att farsan är en gubbsjuk hötorgskonstnär med grandios självbild, mamman Helen klarade inte av att servera näringsriktig kost och därför är Elsas fetma kronisk. Trist men sant. Bara för att man råkar ha kända föräldrar behöver inte ungen bli framgångsrik. Jämför fläskfian med tex Bianca Ingrosso som har lyckats alldeles fenomenalt på egen hand - rik, snygg, vårdar sin kropp och motionerar. Elsas enda rörelsemönster består i "Estrella-rycket" när hon öppnar chipspåsarna

Jasså trodde Bianca ändå har lite draghjälp då hon är från en kändisfamilj där bara EN inte är mer eller mindre kän, har för mig att en av dem har valt vara vad heter de civil eller ja du fattar

Vem är ERnst ihop med nu då? gubbsjuk kan han väl inte vart med mamman iaf
Citera
2023-05-09, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solinvictus86
Hon berättade väl någon gång att det var Sandra Beijer som gav henne rådet att mata på med selfies.

Personligen tycker jag hennes selfies är mer intressanta nu när hon genomgår en transformation än de tidigare då hon mest stirrade med galen uppsyn.

Kan va kul m selfies ibland som inspiration med outfits men det är då otroligt många LIKA selfies, samma från gymmet, från badrummet etc...
Citera
2023-05-11, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moderatkenneth
Antagligen har hon ju använt sig av något hjälpmedel. Typ Ozempic som är populärt nu? Därför vill hon inte berätta för att det inte är riktigt "okej" ännu. Men om något år när det släpps fritt i Sverige kommer hon nog gå ut med det.

Elsa som varit knubbig och inte överhuvudtaget verkat rört på sig har väl varit överviktig de senaste 10 åren?
Tror har absolut hon använt sig av Ozempic/Saxenda. Det är godkänt för personer med ett BMI på 30-27.
Hon är väl runt 170 så om hon vägde 79-85 kg tidigare är det inget problem att få det utskrivet på vilken vårdcentral som helst.
Att Sofia W försöker vara PK på deras podd och förfasar sig över om att kändisar ”lurar till sig diabetes medicin för dyra pengar” är väl taget från någon skvallertidning.
Med hjälp av medicin,kost och rörelse går man ner i vikt.
Förstår att man kanske inte vill berätta det eftersom ”medicin” verkar vara tabubelagt.
Men det är väl ett hjälpmedel för bättre hälsa som all annan medicin.
Citera
2023-05-11, 11:56
Medlem
Tycker att deras nya kollektion var fin men så DYRA plagg. Vem ska ha råd med dem i dessa tider?
Citera
2023-05-11, 13:57
Medlem
farlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fullkastrull
Tycker att deras nya kollektion var fin men så DYRA plagg. Vem ska ha råd med dem i dessa tider?

Tur att vi alla har olika smak för jag tycker att den var fruktansvärt tråkig.
Svart, vitt, beige och babyblått = Snark!
Citera
2023-05-11, 18:01
Medlem
Citat:
Jag gillade ett par tre stycken av klänningarna, den korta vita/svarta och den mönstrade med öppen rygg, för att vara precis. Men den där beige linnekostymen var hemskt svår. Blev inte bättre på den redan beiga Wood heller. Hon såg totalt urtvättad ut i den. Tänker att den burits bättre av en solbränd Elsa? 🤔 Saknade mer färger helt klart.
Citera
2023-05-11, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solinvictus86
Jag gillade ett par tre stycken av klänningarna, den korta vita/svarta och den mönstrade med öppen rygg, för att vara precis. Men den där beige linnekostymen var hemskt svår. Blev inte bättre på den redan beiga Wood heller. Hon såg totalt urtvättad ut i den. Tänker att den burits bättre av en solbränd Elsa? 🤔 Saknade mer färger helt klart.

Sant, lite mer färg hade varit kul..Hade gärna haft linnekostymen om jag var gjord av pengar men har liksom inget tillfälle att bära en sån kostym plus dyr som satan
Citera
2023-05-11, 22:39
Medlem
Citat:
Sant, lite mer färg hade varit kul..Hade gärna haft linnekostymen om jag var gjord av pengar men har liksom inget tillfälle att bära en sån kostym plus dyr som satan

Allt i linne är så fult och opraktiskt. Blir skrynkligt på en sekund. Hela kollektionen hade sjukt omoderna färger och kändes billig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in