2022-05-05, 09:14
Medlem
SunshineUnits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av victoria92
Tycker hennes kläder ser så fruktansvärt opraktiska ut. Gigantiska puffärmar som gör det omöjligt att ha en vanlig kofta över. Den vita wrap-klänningen ser ut att vara sydd av ett urtvättat lakan. Hade aldrig tagit på mig en sån helvit klänning till vardags.

Jag har också tänkt på det, för en själv skulle det aldrig funka. Men kanske det inte är några problem när man inte har ett vanligt jobb?
Citera
2022-05-05, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av victoria92
Tycker hennes kläder ser så fruktansvärt opraktiska ut. Gigantiska puffärmar som gör det omöjligt att ha en vanlig kofta över. Den vita wrap-klänningen ser ut att vara sydd av ett urtvättat lakan. Hade aldrig tagit på mig en sån helvit klänning till vardags.

Det är precis vad det ser ut som, den kommer inte hålla så länge med så tunt tyg.

Tycker det är märkligt att hon skriver bäckelböljabomull när det är mer polyester än bomull i klänningen. Men polyester passar väl inte in i Elsas värld.
Citera
2022-05-05, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SunshineUnit
Jag har också tänkt på det, för en själv skulle det aldrig funka. Men kanske det inte är några problem när man inte har ett vanligt jobb?

Haha ja det är sant. Jag som också har ett litet barn tänker bara på hur opraktiskt att ha en klänning jag inte kan dra en kofta över utomhus eller ha en vit klänning som begränsar mig i hur jag skulle leka med mitt barn. Poppe får kanske agera lekfarbror ensam.
Citera
2022-05-07, 14:23
Medlem
I dag är det "bröllop"! Jävla otur de har med vädret får man säga. Iskallt och regnigt i Stockholm i dag.
Citera
2022-05-07, 15:18
Medlem
farlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loriglory
I dag är det "bröllop"! Jävla otur de har med vädret får man säga. Iskallt och regnigt i Stockholm i dag.

Blev orimligt skadeglad över detta, ha!
Citera
2022-05-07, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loriglory

nästan sugen på att skaffa instagram så jag får se hur det ser ut.
Citera
2022-05-07, 16:07
Medlem
farlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av overlock
nästan sugen på att skaffa instagram så jag får se hur det ser ut.

Har du inte bråttom kan jag lova dig att du kommer att få se bilder från "bröllopet" till leda på bloggen för all framtid.
Citera
2022-05-07, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farling
Har du inte bråttom kan jag lova dig att du kommer att få se bilder från "bröllopet" till leda på bloggen för all framtid.

Haha ja, och fortsätter hon med den här traditionen kan hon ju köra återblickar på bröllop genom tiderna likt det om alla outfits från Ellegalan!

Jag har kollat alla tänkbara konton på insta men inte hittat något kort på brudparet än!
Citera
2022-05-07, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farling

Precis. Undrar om hon kommer betygsätta gästernas outfits 🤔
Citera
2022-05-07, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rocky.horror
Haha ja, och fortsätter hon med den här traditionen kan hon ju köra återblickar på bröllop genom tiderna likt det om alla outfits från Ellegalan!

Jag har kollat alla tänkbara konton på insta men inte hittat något kort på brudparet än!

Gustav Broström har bilder på brudparet på sin story (gustavbrostrom)
Citera
2022-05-07, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crappie
Gustav Broström har bilder på brudparet på sin story (gustavbrostrom)

Men såklart, tack! Klänningen blev alltså en Bahnsen fast uppsydd av ett quiltat täcke?
Citera
2022-05-07, 20:15
Medlem
Skönt det klarnade upp framåt kvällen för brudparet! Noterade precis att Sandra Beijer inte är med, kvar i Frankrike?! Hon kanske inte vill fara och flänga i onödan med bebis men blev ändå förvånad. Är dom inte ngt slags bästisar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in