Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-08-06, 13:35
  #4273
Medlem
lehirals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lehiral
Nån som vet tråden om nån som flyttade till usa, tror det var nyligen? Var titel med något som "flyr hemifrån" eller liknande. Han postade youtube filmer för att bevisa att han var där.
Hitta http://www.travelforum.se/f1976063/r...mifran-till-la
Citera
2013-08-07, 03:24
  #4274
Medlem
TheGamers avatar
Jag söker en tråd där en person skrev med väldigt vackra och "avancerade" ord att han led utav något allvarligt "ord" men egentligen bara var ett finare ord för sömn.

Jag skulle gärna vill läsa den igen men minns varken personen som gjorde den, fina namnet istället för sömn eller vart den är nu.
Citera
2013-08-07, 12:41
  #4275
Medlem
Antingen är jag dålig på att leta eller så finns inte tråden.



Jag vill ha en tråd i juridik som handlar om skyldighet att acceptera kontantbetalning.
Citera
2013-08-07, 13:54
  #4276
Medlem
stilltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av patwotrik
Antingen är jag dålig på att leta eller så finns inte tråden.



Jag vill ha en tråd i juridik som handlar om skyldighet att acceptera kontantbetalning.
hittar bara denna: https://www.flashback.org/t1662178
men antar att det inte är tråden du söker.
Citera
2013-08-08, 10:28
  #4277
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stillton
hittar bara denna: https://www.flashback.org/t1662178
men antar att det inte är tråden du söker.
Jo, den dög utmärkt. Tack ska du ha.
Citera
2013-08-08, 12:08
  #4278
Medlem
.ZoeJane.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheGamer
Jag söker en tråd där en person skrev med väldigt vackra och "avancerade" ord att han led utav något allvarligt "ord" men egentligen bara var ett finare ord för sömn.

Jag skulle gärna vill läsa den igen men minns varken personen som gjorde den, fina namnet istället för sömn eller vart den är nu.

Kan det vara Vad lider jag av för "dolt handikapp"?
Citera
2013-08-08, 23:39
  #4279
Medlem
Minns att jag läste en tråd för ett tag sedan där man skulle ranka olika medlemmar på flashback. Dåligt förklarat av mig men.. exemeplvis:

- flashbacks största rasist
- flashbacks största trollare osvosv..

Någon som vet vilken tråd jag letar efter?
Citera
2013-08-09, 01:32
  #4280
Medlem
TheGamers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .ZoeJane.
Kan det vara Vad lider jag av för "dolt handikapp"?

Stämmer - har inte läst tråden på länge och får tacka så jättemycket!
Citera
2013-08-09, 10:59
  #4281
Medlem
captengroggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akabelieve
Minns att jag läste en tråd för ett tag sedan där man skulle ranka olika medlemmar på flashback. Dåligt förklarat av mig men.. exemeplvis:

- flashbacks största rasist
- flashbacks största trollare osvosv..

Någon som vet vilken tråd jag letar efter?
https://www.flashback.org/t1685352

Kan det vara denna?
Citera
2013-08-09, 19:59
  #4282
Medlem
atrexs avatar
Letar efter en tråd som hette ngt i stil med "fråga dvärgen", en riktig klassiker.

Va tydligen en dvärg som tröttnat på all okunskap och därför bestämde sig för att svara på folks frågor.

vill minnas att första frågan var "kan du dunka", och sen blev det bara bättre efter det.

förmodligen det bästa som någonsin skrivits på fb, men nu är det spårlöst borta!

tacksam för all hjälp!
Citera
2013-08-10, 12:30
  #4283
Medlem
trainngains avatar
Jag letar efter en tråd där det diskuterades om vilka kläder man får bära på gymmet beroende på hur mycket man bänkpressar/väger osv. Någon som vet vilken jag menar?
Citera
2013-08-11, 16:11
  #4284
Medlem
.ZoeJane.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av atrex
Letar efter en tråd som hette ngt i stil med "fråga dvärgen", en riktig klassiker.

Va tydligen en dvärg som tröttnat på all okunskap och därför bestämde sig för att svara på folks frågor.

vill minnas att första frågan var "kan du dunka", och sen blev det bara bättre efter det.

förmodligen det bästa som någonsin skrivits på fb, men nu är det spårlöst borta!

tacksam för all hjälp!

Kan det vara denna som hamnade i korgen, Fråga Dvärgen
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback