2011-11-14, 17:42
Medlem
Funktionshindrads avatar
Falskt klamydiabrev! :)

Tänkte driva med tjejen lite idag.
Har skickat mess och frågat om jag får öppna hennes brev från ungdomsmottagningen (som inte finns).

-"Ja visst" svarar hon, efter ett tag skriver hon, -"vad stod det?"

varpå jag väntar en låång stund och skriver "Det är slut"

Hon har nu försökt ringa mig ett flertal gånger, har inte svarat

Kommer hem lite senare idag, tänkte se om någon av er flashbackare vill hjälpa till med att ladda upp ett klamydiabrev så jag kan ändra lite och skriva ut, längtar till att få se hennes reaktion

Helst något i stil med att någon kille har angivit henne som sexpartner elr liknande, eller värre.
Citera
2011-11-14, 19:01
Medlem
Donera alt. sälja billiga iPhone 3GS till KTH/STHLM Uni?

Tjenare, visste såklart inte var jag skulle lägga denna.

Jag har snart ett litet lager bestående av ca 15st iPhone 3GS, och jag tänkte att kanske KTH eller Stockholms Universitet är intresserade av att använda detta i experiment eller nåt.
Låter det galet?

Vem pratar man med i så fall?

Tack på förhand!
Citera
2011-11-14, 21:09
Medlem
Vet någon vad sidan heter?

denna sida : http://nyheter24.se/nyheter/utrikes/...na-nakenbilder ?
Citera
2011-11-17, 15:56
Medlem
Chinadoll147s avatar
Hjälp mig att hitta en smiley tack!

Hej!

Jag har precis insett att jag saknar en smiley som jag brukade överanvända på MSN förut och fick en tvångstanke om att skaffa mig den igen.

Smileysen dregglar och drunknar till slut i sitt eget dreggel. Det blir som en blå fyrkant och sen börjar det om igen. Kortkommandot jag hade för den var 7777, minns inte om den var sparad så eller om jag döpte den till det men det kanske kan vara till nån form av hjälp (?)

Har Googlat sönder mig och det enda jag hittar är denna som ser exakt ut som smileysen fast inte riktigt samma då den inte rör sig.

http://www.ibotmodz.net/forum/public...fault/0987.png

Little help please!
Citera
2011-11-17, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lukaash
denna sida : http://nyheter24.se/nyheter/utrikes/...na-nakenbilder ?
http://isanyoneup.com/
Citera
2011-11-17, 19:52
Medlem
Söker manual för ikeas väckarklocka vikis

Söker manual till klockan http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/80154550/ har ringt till deras kundtjänst men dom kunde inte hjälpa mig. Någon som har eller vet var man kan få tag på en.
Citera
2011-11-17, 21:26
Medlem
DJRadiums avatar
Söker efter en tråd där en användare ställer en fråga och som inte får något svar. Ett eller två år senare bumpar han sin tråd för att se om någon kan fråga på hans frågeställning. Jag tror han lyckas bumpa den ytterligare en eller två gånger innan någon uppmärksammar det smått otroliga faktum att han ställt samma fråga över en femårsperiod eller något liknande och inte gett upp. Sjukt skön snubbe, någon som vet vilken tråd jag syftar på?
Citera
2011-11-18, 03:05
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DJRadium
Söker efter en tråd där en användare ställer en fråga och som inte får något svar. Ett eller två år senare bumpar han sin tråd för att se om någon kan fråga på hans frågeställning. Jag tror han lyckas bumpa den ytterligare en eller två gånger innan någon uppmärksammar det smått otroliga faktum att han ställt samma fråga över en femårsperiod eller något liknande och inte gett upp. Sjukt skön snubbe, någon som vet vilken tråd jag syftar på?
Det där känner jag igen. Kommer du ihåg vad frågan handlade om? Jag tror inte att det var angående något tekniskt.
Citera
2011-11-18, 12:02
Medlem
DJRadiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Det där känner jag igen. Kommer du ihåg vad frågan handlade om? Jag tror inte att det var angående något tekniskt.

Kommer inte ihåg exakt, men precis som du säger tror jag inte det gällde något tekniskt, utan att han undrade något om någon person, men här är min minnesbild väldigt suddig.
Citera
2011-11-18, 14:10
Medlem
Cmlhas avatar
Har för mig att det fanns/finns en bildtråd där våra kära Flashbackare lägger in bilder på saker de ollar/ollat?

Är det bara jag som fått för mig att jag sett en sådan tråd, eller är det kanske så att jag måste skapa en själv?

Tacksam för hjälp, jag tycker att jag är rätt så duktig på att söka, men hittar inget.....
Citera
2011-11-18, 17:01
Medlem
Jag skulle vilja hitta någon bra tråd för tips om vad man ska äta för att bli hårdare i magen. Jag har inte diare eller så, men avföringen är lite onödigt lös.
Citera
2011-11-18, 17:57
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av patwotrik
Jag skulle vilja hitta någon bra tråd för tips om vad man ska äta för att bli hårdare i magen. Jag har inte diare eller så, men avföringen är lite onödigt lös.

Om inte annat tror jag att Medicin och hälsa är ett lämpligt ställe för frågan snarare än Träning, kost och kosttillskott.

Jo jag vet att det inte handlar om trådplacering men det kan vara lämpligt att begränsa sig till forumdel vid sökning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in