Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-07-17, 01:11
  #4261
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Jag söker en tråd om folk som delar med sig utav sina smörgåsar i mat delen

Samt ett klipp som jag såg här på flashback i mondo/gore tråden där flera Ryska? nazister hoppar på en snubbe vid ett järnvägsspår tror jag eller om det bara är en vanlig stig, det är massa snö och det spelas någon vitmakt musik till.

Pussar till dem som kan finna dessa två
Citera
2013-07-17, 15:20
  #4262
Medlem
.ZoeJane.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Jag söker en tråd om folk som delar med sig utav sina smörgåsar i mat delen

Samt ett klipp som jag såg här på flashback i mondo/gore tråden där flera Ryska? nazister hoppar på en snubbe vid ett järnvägsspår tror jag eller om det bara är en vanlig stig, det är massa snö och det spelas någon vitmakt musik till.

Pussar till dem som kan finna dessa två

Är den första Den stora tråden om smörgåsar och mackor [Edra nattmackor och andra kreationer] ?

Klippet kan jag dock inte hjälpa till med men du kan prova efterlysa det i REQUESTTRÅD [Läs första inlägget]
Citera
2013-07-18, 15:25
  #4263
Medlem
Fallmans avatar
Facebook gruppen Censurfritt, verkar ha försvunnit? Finns det någon liknande, eller en "backup" på en exakt likadan?

Eller finns originalet kvar? jag själv hittar den icke när jag söker...
Citera
2013-07-21, 16:58
  #4264
Avstängd
Sprutdiarres avatar
söker tråden där det diskuterades ett så kallat knullmaraton.. 3 brudar och jättemånga män.. tror vinnaren var den som haft flest partners eller orsakat flest utlösningar? minns inte riktigt..


och nej jag ska inte runka jag ville bara ha reda på vilka som deltog
Citera
2013-07-23, 10:55
  #4265
Medlem
Aritzos avatar
Letar efter en tråd där man hjälpte varandra med photoshop. T.ex logo eller andra saker som har med photoshop och göra.
Citera
2013-07-23, 11:29
  #4266
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aritzo
Letar efter en tråd där man hjälpte varandra med photoshop. T.ex logo eller andra saker som har med photoshop och göra.
Vet vilken tråd du menar men hittar den inte. Om du har tid, så bläddra genom https://www.flashback.org/sok/photoshop?f=235
Citera
2013-07-26, 17:46
  #4267
Medlem
Stiftpennas avatar
Ok. Hittar någon detta är jag den personen evigt tacksam och erhåller en plats i min signatur.

Söker ett inlägg i en tråd som handlar om hur män skall vara. Förslagsvis den där tråden som heter "Tjejer, hur skall en man vara" eller något liknande på nära trehundra sidor. Kan dock inte svära på att det är den. Tror att det finns en chans att hitta inlägget någonstans i feminismforat också.

Hursomhelst, en kille skrev ett långt inlägg om hur svårt det är att vara man i dagens samhälle. Han listade alla punkter som tjejer i det närmaste kräver av en partner/livskamrat eller bland det utbud de väljer och vrakar kring. Något i stil med hur man redan från början som liten pojke är tvungen att stänga av alla känslor, vara stark och vältränad men inte gå på gym eftersom man då har luft i musklerna, skall kunna ta hand om sin kvinna och vara emotionell då det behövs fastän man redan från tidig ålder har varit, som en man, tvungen att lära sig att sluta gråta och så vidare. Välskrivet som tog upp många av paradoxerna kring hur en man skall förväntas vara och bete sig idag. Det var även specifikt inriktat på Sverige och svenska tankebanor kring ovan nämnda.

Skulle någon hitta detta åt mig är jag grymt tacksam. Tack på förhand !
Citera
2013-07-29, 11:45
  #4268
Medlem
Forbliranonyms avatar
Söker efter tråden där två feta kvinnor blev nekade att åka en "atraktion på ett badland"
Citera
2013-07-29, 11:50
  #4269
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forbliranonym
Söker efter tråden där två feta kvinnor blev nekade att åka en "atraktion på ett badland"
Det börjar här: https://www.flashback.org/t498007p491
Citera
2013-07-29, 13:39
  #4270
Medlem
Forbliranonyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Det börjar här: https://www.flashback.org/t498007p491

Ja men det fanns ju en specifik tråd i ämnet.
Citera
2013-08-05, 01:40
  #4271
Medlem
Bro-cats avatar
Hejsan!

Jag letar efter en tråd där det var en snubbe som letade efter tjack sällskap för en kväll, den skrevs förra året och TS använde knackig svenska.

Vill minnas att den tråden var rolig så det är därför jag vill hitta den.
Tack på förhand för svar.
Citera
2013-08-05, 18:43
  #4272
Medlem
lehirals avatar
Nån som vet tråden om nån som flyttade till usa, tror det var nyligen? Var titel med något som "flyr hemifrån" eller liknande. Han postade youtube filmer för att bevisa att han var där.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback