2013-01-19, 12:07
Medlem
Jag vet inte riktigt om det är just en tråd, eller om det mer är ett subforum jag letar efter, men hur som haver. Läste precis på aftonbladet om lite nya tekniska prylar som är på ingång, Samsungs nya tv som går att rulla ihop b.la. Jag tycker den här typen av saker är absolut skitintressant, då det ger en liten bild av framtiden. Men jag lyckas inte klicka mig in på någon forumdel som faktiskt tar upp nya tekniska prylar som är på väg.

Ser man till 'Datorer, teknik och prylar' forumet så verkar varje delforum innehålla folk som köper prylar de senare behöver hjälp med, och inga som faktiskt skriver "patent taget på blabla, vad tror du om si och så?". Nu kan det självklart vara så att jag är skitdålig på att söka, men finns det en samlad tråd som tar upp alla nya tekniska prylar som är på ingång, eller om det finns ett delforum som jag helt enkelt missat, så länka gärna
Citera
2013-01-24, 01:48
Bannlyst
Hej allihopa hoppas någon kan hjälpa mig att hitta denna tråd.
Ts beskrev en gif/video där två killar fäktades med sina penisar och log nöjt, det var även bakgrundsmusik skrev han. Någon länkade rätt sida och alla tyckte det var så kul.

Har för mig att det låg i länktips delen men hittar den inte nu
Citera
2013-01-26, 18:59
Medlem
Neptunezs avatar
Försöker hitta en tråd som jag läste för några dagar sedan. Har sökt massor men hittar inte den.

Den handlar om en kiille som skulle köpa bröd och vägde skiten, men de va för lite vikt, så han öppnade ett annat paket bröd och la över ett par skivor i brödpaketet han skulle köpa...

Help me?! pliz
Citera
2013-01-28, 00:02
Medlem
Letar efter en tråd där jag kan ställa frågan hur man ser om en bärbar dator kan spela upp 1080p via HDMI kabeln. En bärbar dator med HD5730 grafikkort i sig. Samt var man kan se det.
Citera
2013-01-28, 12:46
Medlem
TerrakottaBills avatar
Söker efter en användares "hemmabygge" där produkten av bygget är någon form av ett vinhjul.
Originalet ser ut att ha varit som en gammaldags symaskin (ett hjul kopplat till en bänk) el. liknande.

Vinhjulet (bygget) syntes på bilden med diverse vinglas på bänksidan, och vinflaskor i själv hjulet!
Någon som sett mina drömmars dröm?
Citera
2013-01-28, 13:21
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neptunez
Försöker hitta en tråd som jag läste för några dagar sedan. Har sökt massor men hittar inte den.

Den handlar om en kiille som skulle köpa bröd och vägde skiten, men de va för lite vikt, så han öppnade ett annat paket bröd och la över ett par skivor i brödpaketet han skulle köpa...

Help me?! pliz
https://www.flashback.org/t2065881
Citera
2013-01-29, 01:49
Medlem
Zcapegoats avatar
Om det finns, så skulle jag gärna vilja ha länk till en motsvarande tråd för killar: https://www.flashback.org/t1615404. Dvs killar som postar bilder på- och diskuterar killar de tycker är heta och sexiga.
Citera
2013-01-31, 15:03
Medlem
Letat jävel efter en tråd som handlar om en som ville ha tips om att bli snygg. TS hade radat upp 8 punkter med saker som tex kläder, hygien osv. Tråden toppade heta ämnen och blev minst 20 sidor, säkert mer. Hittar den inte alls
Citera
2013-01-31, 15:12
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skrotnisseochhansvanner
Letat jävel efter en tråd som handlar om en som ville ha tips om att bli snygg. TS hade radat upp 8 punkter med saker som tex kläder, hygien osv. Tråden toppade heta ämnen och blev minst 20 sidor, säkert mer. Hittar den inte alls
https://www.flashback.org/t2054699
Citera
2013-01-31, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
https://www.flashback.org/t2054699

Tackar. Tack återigen.
Citera
2013-02-06, 13:49
Medlem
Torinlols avatar
Hej!

Jag letar efter en tråd där man kan posta sina reseförslag och få kommentarer på dessa. Har letat en del i reseforat men inte hittat något. Snälla hjälp!
Citera
2013-02-07, 17:37
Medlem
Hallå era jävla knarkare!

Jag hittade en tråd för några år sedan om ett spel som någon användare här hade utvecklat som hette Into the eye.

Laddade ner spelet och det var riktigt jävla grymt. Men sen när jag ville skriva i tråden så hade jag tappat bort den...

Någon som kan hjälpa mig?
Senast redigerad av Haschpundaren 2013-02-07 kl. 17:44.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in