Hej, söker en text som någon bloggare skrivit av egen erfarenhet kring ordet "neger". Han berättade om saker som han varit med om kring sin uppväxt, saker man inte tänker på... han var alltså själv svart.
Minns att jag tyckte det var en bra text, vinklad ur en svart mans perspektiv.
Hej, söker en text som någon bloggare skrivit av egen erfarenhet kring ordet "neger". Han berättade om saker som han varit med om kring sin uppväxt, saker man inte tänker på... han var alltså själv svart.
Minns att jag tyckte det var en bra text, vinklad ur en svart mans perspektiv.
Söker en äldre tråd skriven av en mytoman som påstår sig vara legosoldat.
Mytomanen ogillar en kamrat och dödar honom i en stridssituation. Han undrar sedan om vi andra anser att han bör försörja frun och familjen. Ingenting har fått mig att skratta så intensivt som drt allra första svaret han får i den tråden.
Hej! Jag söker ett inlägg skrivet av användaren Golonka, skrivet i I&I-forumet.
I inlägget beskriver han skämtsamt om hur bönderna drivs ut ur sina gårdar av staten, som menar på att där istället ska bosättas ensamkommande flyktingbarn och asylsökande skäggbarn. Det finns ju så mycket plats ute på den svenska landsbygden och varför ska bönderna gå i första hand, menar han. De svenska bönderna har ingenting att säga till om, utan där skall göras plats för asylpolitiken.
Finns det nån tråd som lyder "Hjälp!-hur-matchar-jag-dessa-plag?"? En slags samlingstråd för snabba frågor om hur man kombinerar kläder borde ju finnas i klädforumet enligt mig!
Finns det nån tråd som lyder "Hjälp!-hur-matchar-jag-dessa-plag?"? En slags samlingstråd för snabba frågor om hur man kombinerar kläder borde ju finnas i klädforumet enligt mig!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!