2011-06-07, 15:41
Medlem
Söker en tråd som handlar om en kille som har stora problem med att få ut sitt hårda bajs. Det slutar iaf med att han sitter på toaletten med knäna uppe vid hakan och får således ut den.
Har för mig att den hette något med "Bajset kommer inte ut" eller nåt sånt.

Följdfråga blir då också en liknande tråd om en kille som, även han, har problem med att få ut bajset och han får ut det genom att "benda" ut skiten med en skruvmejsel, liggandes på golvet.

Tacksam för hjälp
Citera
2011-06-07, 15:57
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erkalinen
Söker en tråd som handlar om en kille som har stora problem med att få ut sitt hårda bajs. Det slutar iaf med att han sitter på toaletten med knäna uppe vid hakan och får således ut den.
Har för mig att den hette något med "Bajset kommer inte ut" eller nåt sånt.

Följdfråga blir då också en liknande tråd om en kille som, även han, har problem med att få ut bajset och han får ut det genom att "benda" ut skiten med en skruvmejsel, liggandes på golvet.

Tacksam för hjälp

skruvmejseln berättas det om i ett inlägg https://www.flashback.org/p556486#p556486
Fastnar bajs i rövhåret när man skiter
har en torr fet jävla tennisboll-size bajs i ändtarmen. Vad göra? är seriöst rädd
Citera
2011-06-10, 01:20
Medlem
Rubarth23s avatar
Vad heter tråden som skapades efter missöden vid onani med exakt samma frågeställning men som spårade ur?
Citera
2011-06-10, 06:45
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubarth23
Vad heter tråden som skapades efter missöden vid onani med exakt samma frågeställning men som spårade ur?

Pinsamma ögonblick vid runk.. [Urspårad tråd/mod]
Citera
2011-06-13, 00:35
Moderator
Arne.Ankas avatar
Finns det nån samlingstråd för frågor som rör chatten eller är det starta ny tråd som gäller? gäller inloggningsproblem.
Senast redigerad av Arne.Anka 2011-06-13 kl. 00:38.
Citera
2011-06-13, 00:44
Medlem
Hej!

Sökt omkring lite efter trådar som kan röra sig om man ska flytta till stockholm och man inte känner en jäkel där, och tips på vad man ska göra? Någon som stött på en tråd som "behandlar" detta, annars äre väl bara att starta en egen såklart.

(Och även om det inte är därför den här tråden är till för så, om jag kunde få två svar i ett och få veta vart jag ska placera den skulle det ju vara toppen)
Senast redigerad av Anonymvafan 2011-06-13 kl. 01:04.
Citera
2011-06-13, 07:07
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Finns det nån samlingstråd för frågor som rör chatten eller är det starta ny tråd som gäller? gäller inloggningsproblem.
FAQ för chatten
Citera
2011-06-13, 07:10
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymvafan
Hej!

Sökt omkring lite efter trådar som kan röra sig om man ska flytta till stockholm och man inte känner en jäkel där, och tips på vad man ska göra? Någon som stött på en tråd som "behandlar" detta, annars äre väl bara att starta en egen såklart.

(Och även om det inte är därför den här tråden är till för så, om jag kunde få två svar i ett och få veta vart jag ska placera den skulle det ju vara toppen)

https://www.flashback.org/sok/stockholm?f=274
https://www.flashback.org/sok/stockholm?f=195
Saker att göra i Stockholm?
Citera
2011-06-13, 21:20
Medlem
Yaelis avatar
Engelsk personupplysning?

Finns det någon motsvarighet till ratsit eller liknande, som gäller i england?

Om inte, finns det något sätt att ta reda på vem en person är om man vet förnamn, födelsedatum och vilken stad personen bor i? Försökte med FB, men där kan man inte filtrera med födelsedatum, vilket underlättar en hel del...

Tack på förhand
Citera
2011-06-13, 21:47
Bannlyst
Letar efter en tråd där det diskuteras om den högsta barnotan.

Delvis om en finansman från Dubai som slösa 1,1 mille i london. Och lite sådant snack. Hittar ej tråden.
Senast redigerad av deWaxx 2011-06-13 kl. 22:23.
Citera
2011-06-14, 01:06
Medlem
Jag söker en tråd som handlade om en Tjocktv som någon skänkte bort det slutade med att man fick följa tvns färd genom någon stad för ingen orkade konka på fanskapet mer än en bit och den bytte ägare ett par gånger på flashback var rätt rolig att läsa faktiskt önskar ja kunde hitta den igen.
Det var allt från att non lämmnat den vid en busshållplats till att inte orka dra den i trappan etc...
Citera
2011-06-14, 13:46
Medlem
Tratexs avatar
Sprang för två-tre dagar på en tråd som jag tror låg under humor som hette "Pervers tjej säljer sina nedbajsade trosor". Den länkande till en extern kontaktannonssida där en tjej från Gotland annonserade ut sina perversiteter.

Jag har sökt på allt möjligt och och även gått igenom humorforumet manuellt en vecka tillbaka samt gjort samma sak med papperskorgen dock utan napp. Undrar vart tråden tog vägen någonstans?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in