• 1
  • 2
2011-02-08, 21:25
Medlem
Keyzs avatar
Tjenare alla hobbyläkare

vart nyss jävla skitnödig och tänkte det skulle va skönt o lägga en kabel..

har varit sjuk ett antal dagar, halsinfektion. har knappt varken ätit eller druckit något.. vätskebrist.,
käkade en kebab igår och idag jävlar i det!
Det sitter en Torr jävla klump avföring i ändtarmen. Smärtan är total och blodet färgade wc-stolen röd samt jag kände med fingret då ringmuskeln är något utspänd. kan konstatera att den aldrig kommer ut som det är nu...

hittade en påse halstabletter som jag nyss hetsåt i jakt på laxerande verkan., ska börja på min juice snart..

vad mer kan man göra?? kommer den jävla saken lösas upp automatiskt? vill skita ut den IKVÄLL!!!
Kan jag försöka dela den medans den ligger i ändtarmen? alltså tänker om man kör upp en chop stick o försöker dela den.. nån med erfarenhet??
2011-02-08, 21:27
Medlem
MisterDeluXes avatar
O-M-G ! Känner verkligen smärtan i röven när jag tänker på det.

OnT: Du kan testa att köra upp en slang av något slag och ty, lösa upp den lite..?
2011-02-08, 21:27
Medlem
Lägg dig i badkaret, har hört att det ska funka för gravida. Annars låter en chopstick bra!
2011-02-08, 21:28
Medlem
mixxxers avatar
Sätt dig i ett badkar och tryck, den kanske löses upp då.

Enda bra förslaget jag kommer på. Men måste säga att de verkar vara ett intressant fall.
Medlem
soendermobbads avatar
Bada eller duscha, tror det hjälper.
Medlem
danneohs avatar
I "har du blivit lurad av din egen röv" (eller vad den nu heter) tråden så var det någon med samma bekymmer, han tog en tandborste och liksom, gröpte ut skiten tills det släppte, kanske kan vara något för dig?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Keyz
Tjenare alla hobbyläkare

vart nyss jävla skitnödig och tänkte det skulle va skönt o lägga en kabel..

har varit sjuk ett antal dagar, halsinfektion. har knappt varken ätit eller druckit något.. vätskebrist.,
käkade en kebab igår och idag jävlar i det!
Det sitter en Torr jävla klump avföring i ändtarmen. Smärtan är total och blodet färgade wc-stolen röd samt jag kände med fingret då ringmuskeln är något utspänd. kan konstatera att den aldrig kommer ut som det är nu...

hittade en påse halstabletter som jag nyss hetsåt i jakt på laxerande verkan., ska börja på min juice snart..

vad mer kan man göra?? kommer den jävla saken lösas upp automatiskt? vill skita ut den IKVÄLL!!!
Kan jag försöka dela den medans den ligger i ändtarmen? alltså tänker om man kör upp en chop stick o försöker dela den.. nån med erfarenhet??

Ajdå! Har erfarenheter av detta från mitt jobb (äldreboende). Ut kommer det förr eller senare dock tror jag att halstabletter är fel lösning eftersom det inte påverkar det som redan sitter fast =(
Det jag tror är att du får "plocka" dig. Har du inga plasthandskar hemma så går det bra med plastpåsar sen får du försöka plocka bit för bit tills det passerar av sig själv :/

Har du regelbundet hård avföring så kan du köpa duphalac eller laktulos receptfritt på apoteket, detta ska hjälpa mot hårda magar.

Lycka till!
2011-02-08, 21:29
Bannlyst
Den enkla vägen som möjligtvis kan funka:

Ta en 2 liter pet-flaska och fyll den med varmt vatten (koka vatten om flaskan klarar av det) när du har vatten i flaskan och du skruvat på korken trycker du flaskan mot magen (där bajset sitter) håll den där ett bra tag tills du känner att det börjar lätta lite.

Den lite mer komplicerade vägen:

Köp laxermedel i närmsta apotek eller affär (som kan ha det)

Alternativ 1 funkar för mig när jag har ont i magen.

Alternativ 2 funkade också för mig när jag inte kunnat skita på två dagar (hade någon form av förstoppning)

Edit: Det ska även finnas tabletter med någon form av laxermedel i. En tablett jag kan komma på nu är "Extra Drops", dock behöver du nog minst två paket för att det ska göra underverk.

Jag vet hur det känns, det är inte roligt, men avkalkningsmedlet som jag fick spruta upp i min röv funkade för mig, det var dock inte lika kul att kolla på den lösa blaffan av avföring som kom ut i toaletten efteråt.
Senast redigerad av ToMuchBrandy 2011-02-08 kl. 22:14.
2011-02-08, 21:29
Medlem
Lägg dig i badkaret och byt stråle till en hårdare ifall du har möjligheten till, eller så tar du bort handtaget och har slagen bara och försöker spruta loss så mycket som möjligt..
2011-02-08, 21:30
Medlem
Muppers avatar
Ta en tesked xD Vi har teskedar med riktigt långt skaft. :3
2011-02-08, 21:34
Medlem
Telwins avatar
Ta inte i för hårt bara, spräcker man ringmuskeln läker den väl aldrig ordentligt igen vilken kan resultera i att du i framtiden utan förvarning skiter ner dig.
2011-02-08, 21:34
Medlem
TheEnters avatar
Så här ska du göra.

1.Lägg dig i badkaret och skruva loss duschmunstycket

2. vrid igång kranarna så att vattnet får en behaglig temperatur(inte för hårdstråle)

3. kör upp slangen i röven

du kan smörja in analen med någon hudkräm, hjälper när du ska föra in den
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in