Jag har ett jobbigt problem, det är att det fastnar bajs i rövhåret när man har skitit.
Om det är en såndär fin och len bajskorv som bara slinker ut ur rumpan så går det hur bra som helst då man inte behöver torka sig efteråt, men är det en (för mig) vanlig bajskorv, alltså ganska fast men ändå lite kletig, så fastnar det massa skit i rövhåret när jag har torkat mig.
Hur i helvete ska man lösa detta utan att raka sig?!
Jag har ett jobbigt problem, det är att det fastnar bajs i rövhåret när man har skitit.
Om det är en såndär fin och len bajskorv som bara slinker ut ur rumpan så går det hur bra som helst då man inte behöver torka sig efteråt, men är det en (för mig) vanlig bajskorv, alltså ganska fast men ändå lite kletig, så fastnar det massa skit i rövhåret när jag har torkat mig.
Hur i helvete ska man lösa detta utan att raka sig?!
Men du har väl en dusch eller badkar eller nåt? Bara att tvätta sig med tvål och vatten efter att man skitit så blir det rent och luktar som en blomsteräng i stjärten.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!