2010-09-30, 17:32
Bannlyst
Jag söker tråden där en användare på Flashback hette någonting i stil med "Bävern" och som använde sig utav en bäverfråga i sitt första inlägg. Någon som vet vilken tråd jag menar?
Citera
2010-09-30, 17:34
Medlem
ABBORREs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pungskydd
Jag söker tråden där en användare på Flashback hette någonting i stil med "Bävern" och som använde sig utav en bäverfråga i sitt första inlägg. Någon som vet vilken tråd jag menar?
Lite lättare om du vet vad tråden handlar om
Citera
2010-10-02, 01:04
Medlem
Combots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viscaelbarca
Hej, letar efter tråden där någon flashback medlem har slut på pengar så skickar ett gäng personer pengar till honom och han köper mat för pengarna!

Vilket år är tråden ifrån tror du? Jag vet en tråd för många år sedan, där folk skänkte pengar till en användare.
Citera
2010-10-02, 01:05
Medlem
Combots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 23838
Letar efter en tråd om möte med personer med drowns syndrom. Är säker på att jag sett den men sökfunktionen hittar inget.

Vet vilken tråd du letar efter. Men jag undrar en allmän fråga. Om en tråd kastas i pk, syns den tråden
i sökresultatet då eller inte?
Citera
2010-10-02, 12:22
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Combot
Vet vilken tråd du letar efter. Men jag undrar en allmän fråga. Om en tråd kastas i pk, syns den tråden
i sökresultatet då eller inte?

Trådar som ligger i papperskorgen indexeras inte.

Så nej de syns inte på sökresultat.
Citera
2010-10-02, 13:41
Medlem
Zwerchstands avatar
Mjo, den syns i sökresultatet för användares skapade trådar.
Citera
2010-10-02, 13:47
Medlem
epost72s avatar
Jo det är iofs sant men det förutsätter att man vet vem som skapade tråden.

När det gäller just drowns syndrom så blir det lättare om man söker på downs syndrom eftersom det stavas så.
Jag hittar dock inte den tråd som eftersöks.
Citera
2010-10-02, 20:33
Medlem
MRs avatar
Ska finnas en tråd där man fick tips och stöd eller liknande inom att bygga upp sin sociala förmåga.
Stod en massa intressant, folk som hade vågat frågat saker som bryter mot normerna (eller vad det heter). T.ex någon som frågade en i kassan om hon ville gå på fika med henne, och så fick han hennes telefon nummer, osv.
Citera
2010-10-03, 23:19
Medlem
Isnatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viscaelbarca
Hej, letar efter tråden där någon flashback medlem har slut på pengar så skickar ett gäng personer pengar till honom och han köper mat för pengarna!
https://www.flashback.org/t132464 ?
Citera
2010-10-04, 00:00
Medlem
Carlsberg-s avatar
Har letat efter tråden där man lägger upp bilder där nästan brösten syns, sen gör dom något på något porgram så dom syns. typ. vad heter tråden?
Citera
2010-10-04, 00:02
Medlem
radiolukes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlsberg-
Har letat efter tråden där man lägger upp bilder där nästan brösten syns, sen gör dom något på något porgram så dom syns. typ. vad heter tråden?
https://www.flashback.org/t377944
Citera
2010-10-04, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt
https://www.flashback.org/t132464 ?

Nej, var inte den traden jag sokte. Traden jag talar om ar relativt ny, och jag tror att personen i fraga vill ha tips pa hur han kan ata gratis, eller vad han kan laga for mat med det han har i koket... sorry for uteblivna prickar over mina bokstaver...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in