2015-05-20, 22:42
Medlem
Tja!

Vill minnas att någon användare någon gång länkade en sammanställning eller något liknande över vilka politiker som blivit straffade för vilka brott.
Någon som känner igen det?
Citera
2015-05-20, 22:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Aastsvet
Tja!

Vill minnas att någon användare någon gång länkade en sammanställning eller något liknande över vilka politiker som blivit straffade för vilka brott.
Någon som känner igen det?

Here u go: https://docs.google.com/document/d/1...FJVz84zL8/edit
Citera
2015-05-20, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Njor
Here u go: https://docs.google.com/document/d/1...FJVz84zL8/edit

Tack så hjärtligt!
Citera
2015-05-20, 23:06
Medlem
eireanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Njor
Tänker du på denna incident eller är det vid ett senare tillfälle? http://www.aftonbladet.se/nyheter/article12698804.ab

Isf är tråden här: (FB) Lärare tog tag i elevens arm - sparkas
Tack men nej, man kunde läsa om det i aftonbladet igår eller förrgår. Det hände i Höör och föräldrarna krävde skadestånd men kommunen valde att ta det till tingsrätten och läraren blev friad. Det var en sjätteklass. Förlåt men jag hittar inte aftonbladets link.
Citera
2015-05-30, 20:54
Medlem
Jag vill minnas att jag för några år sedan snubblade in på en tråd som hette något i stil med "Är muslimerna de nya judarna?", i vilken trådskaparen ställde frågeställningen om muslimerna numera var det största hotet mot vårt samhälle snarare än judarna. Därefter vill jag minnas att en annan kommentar lydde något i stil med: "Nej, det är ju judarna som äger massmedierna. Men självklart förespråkar vi att Sverige ska vara helt fritt från främmande folkslag, vilket en övergripande majoritet av muslimerna är."

I sökningen hittar jag ett par trådar med liknande namn, men ingen av dem är den jag söker. Jag misstänker att den hamnade i papperskorgen. Är det i sådana fall hopplöst att hitta den? Jag vill iallafall minnas att den låg i NS/F/N-forumet.
Citera
2015-05-31, 22:40
Medlem
.ZoeJane.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anders-Lundgren
Jag vill minnas att jag för några år sedan snubblade in på en tråd som hette något i stil med "Är muslimerna de nya judarna?", i vilken trådskaparen ställde frågeställningen om muslimerna numera var det största hotet mot vårt samhälle snarare än judarna. Därefter vill jag minnas att en annan kommentar lydde något i stil med: "Nej, det är ju judarna som äger massmedierna. Men självklart förespråkar vi att Sverige ska vara helt fritt från främmande folkslag, vilket en övergripande majoritet av muslimerna är."

I sökningen hittar jag ett par trådar med liknande namn, men ingen av dem är den jag söker. Jag misstänker att den hamnade i papperskorgen. Är det i sådana fall hopplöst att hitta den? Jag vill iallafall minnas att den låg i NS/F/N-forumet.

Chansar lite men tänkte du på denna? (FB) Dags för oss att inse att muslimerna nu är det största hotet, inte judarna.
Citera
2015-06-01, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .ZoeJane.
Chansar lite men tänkte du på denna? (FB) Dags för oss att inse att muslimerna nu är det största hotet, inte judarna.
Den var det. Tackar!
Som jag misstänkte låg den i papperskorgen, vilket förklarar varför den inte dök upp i sökfunktionen.
Citera
2015-07-03, 22:32
Medlem
Jag söker nu en annan tråd där en video kallad 'White Race Suicide' diskuterades, med berättarröst av William Pierce. Jag vill minnas att den skapades sommaren 2013, då det var då videon lades ut på Youtube för första gången. Jag misstänker att även den hamnade i papperskorgen.
Citera
2015-07-03, 22:37
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anders-Lundgren
Jag söker nu en annan tråd där en video kallad 'White Race Suicide' diskuterades, med berättarröst av William Pierce. Jag vill minnas att den skapades sommaren 2013, då det var då videon lades ut på Youtube för första gången. Jag misstänker att även den hamnade i papperskorgen.
Det är inte den här tråden du menar:

(FB) Tråden om filmer och klipp som effektivt gör folk till nationalister
Citera
2015-07-03, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Det är inte den här tråden du menar:

(FB) Tråden om filmer och klipp som effektivt gör folk till nationalister
Nej, tråden jag eftersöker handlar specifikt om videon jag nämnde tidigare.

Det är dock inte följande tråd.
(FB) Race Suicide by Dr William Pierce
Citera
2015-07-05, 00:15
Medlem
st0ckiss avatar
Söker en tråd som handlade om nån kille vid namn Kevin, tror jag.
Snubben var långt ifrån frisk, han hade mordhotat sin soc.-handläggare, eller nåt liknande, men han kunde inte förstå varför han blev anmäld. Tråden blev stor och diskussionerna om personen gick heta. Nån som vet vad jag pratar om?
Citera
2015-07-05, 18:24
Medlem
.ZoeJane.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st0ckis
Söker en tråd som handlade om nån kille vid namn Kevin, tror jag.
Snubben var långt ifrån frisk, han hade mordhotat sin soc.-handläggare, eller nåt liknande, men han kunde inte förstå varför han blev anmäld. Tråden blev stor och diskussionerna om personen gick heta. Nån som vet vad jag pratar om?

Inte någon Kevin men tänker du kanske på Daddys, Slutstriden har börjat....?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in