2012-07-26, 08:57
Moderator
NewDeers avatar
Jag letar efter tråden där en kille blev dumpad genom sms, och tjejen tog hunden och toapappret. Vet ni vilken jag menar?
Citera
2012-07-26, 18:54
Medlem
.ZoeJane.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NewDeer
Jag letar efter tråden där en kille blev dumpad genom sms, och tjejen tog hunden och toapappret. Vet ni vilken jag menar?

Du tänker kanske på nhult och göra slut genom sms

Citat:
Ursprungligen postat av BrainDisorder
Finns det ingen compilationtråd utav Flashback's roligaste/bästa trådar?
Den enda jag hittar är denna, som är 4 sidor lång och dessutom låst.
https://www.flashback.org/t87209

Får man inte skapa dylika trådar eller vad är problemet? Nuförtiden tjafsas det endast om MENA-blattar och det är en allmänt tråkig stämning på dom flesta delforum här på Flashback, då är det guld att gå tillbaka i tiden och hitta alla underbara trådar som finns och har funnits.

Problemet är nog att en del får för sig att skapa dessa i forumet om flashback och på andra platser och där hör de definitivt inte hemma.
Sök/kolla i laidback så borde du finna ett par stycken.

Edit; tex Roligaste och bästa trådarna på Flashback! eller andra äldre.
Senast redigerad av .ZoeJane. 2012-07-26 kl. 19:06.
Citera
2012-07-26, 20:53
Medlem
Fallmans avatar
Fel tråd kanske, men ni brukar vara duktiga på att hitta saker..

Hade ett program förut till datorn,

om jag flyttade typ 100 bilder från en mapp till en annan, så visades ett program om hur snabbt det går, hur många filer som har flyttats, vilka filer som inte gick att flytta osv.

Var inget jätte speciellt program, men skulle vilja ha det. Någon som känner till detta program eller kan hjälpa mig söka, står helt still på vad jag ska söka på )
Citera
2012-07-26, 23:46
Moderator
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .ZoeJane.
Du tänker kanske på nhult och göra slut genom sms
Ja, precis - tack så mycket! Underbar tråd
Citera
2012-07-28, 23:05
Medlem
Söker en tråd som behandlar kameran "GoPro", måste ju finnas en sådan?
Citera
2012-07-29, 11:36
Medlem
Är det bara jag som inte ser kärlekstrådarna någonstans?
EDIT: Hittade, flyttat till familj.
Citera
2012-07-29, 14:18
Medlem
bratemos avatar
Letar efter hemsidor som Rum21, med inredning och dyl.
Har varit inne på de flesta såsom ovannämnda, Lagershop, Lager157, (ikea och deras likar).
Citera
2012-07-30, 21:12
Medlem
Flyttat till sökakuten:
Var finns tråden om "Hur laddar jag ned idag så inte polisen tar mig"
Alt: "Kan jag ladda ned idag utan att polisen tar mig"
Finns tråden överhuvudtaget?
Jag vill se filmer igen!!
Citera
2012-08-02, 20:00
Moderator
fredrik686s avatar
Spoiler från House M.D.

Finns det något vetenskapligt bevis för att det här faktiskt fungerar i verkligheten eller är det något som man bara har hittat på för att få en bra story i serien?
Är intresserad av både vetenskaplig fakta som bekräftar och som dementerar det här.
Söker framförallt trovärdiga uppgifter från extern sida men inlägg här på forumet går också bra.
Citera
2012-08-05, 20:51
Medlem
Melicia-Nars avatar
Hej!
är ny på flashback så ni få ursäkta mig om jag inte verkar ha kåll på ngt här inne
Men finns det en tråd om hur tar man bort inlägg på flashback? eller kan man inte göra det?
Citera
2012-08-05, 21:22
Medlem
Letar efter en tråd där jag vill folk hjälper mig hitta en musikdvd! Om det är till underlättnad så är artisten "Nordman".
Citera
2012-08-06, 23:42
Medlem
.ZoeJane.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melicia-Nar
Hej!
är ny på flashback så ni få ursäkta mig om jag inte verkar ha kåll på ngt här inne
Men finns det en tråd om hur tar man bort inlägg på flashback? eller kan man inte göra det?

Nej man kan inte själv ta bort sina inlägg här.Man har en timme på sig att editera det men efter den tiden är det bara en mod/admin som kan mjukradera det.
Denna information finns även i Flashback Forum FAQ och då under delen Inlägg och trådar (2010-10-21)

Citat:
Ursprungligen postat av niklas78
Letar efter en tråd där jag vill folk hjälper mig hitta en musikdvd! Om det är till underlättnad så är artisten "Nordman".

Ville du veta var man kan ladda ner den?
Då finns det en klistrad req-tråd i fildelningsforumet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in