2011-06-14, 13:52
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tratex
Sprang för två-tre dagar på en tråd som jag tror låg under humor som hette "Pervers tjej säljer sina nedbajsade trosor". Den länkande till en extern kontaktannonssida där en tjej från Gotland annonserade ut sina perversiteter.

Jag har sökt på allt möjligt och och även gått igenom humorforumet manuellt en vecka tillbaka samt gjort samma sak med papperskorgen dock utan napp. Undrar vart tråden tog vägen någonstans?

Raderad verkar det som Länk
Citera
2011-06-14, 15:40
Medlem
.ZoeJane.s avatar
Visst finns det en större tråd om temafester eller minns jag fel?

Tänker dock inte på denna Tips på klädsel till temafester/maskerad ("vad skall jag klä ut mig till")/Mod utan har för mig att det fanns någon annan där man kunde få tips och råd om vilka teman man kunde ha och inte bara åt klädhållet.

Någon som har en susning?
Citera
2011-06-14, 17:00
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .ZoeJane.
Visst finns det en större tråd om temafester eller minns jag fel?

Tänker dock inte på denna Tips på klädsel till temafester/maskerad ("vad skall jag klä ut mig till")/Mod utan har för mig att det fanns någon annan där man kunde få tips och råd om vilka teman man kunde ha och inte bara åt klädhållet.

Någon som har en susning?

Den där har ja sammanfogats i omgångar, frågan är om de inte blivit sammanslagna.

Jag vill minnas att det funnits ett par tre stycken halvstora.
Citera
2011-06-14, 17:32
Medlem
.ZoeJane.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Den där har ja sammanfogats i omgångar, frågan är om de inte blivit sammanslagna.

Jag vill minnas att det funnits ett par tre stycken halvstora.

Men just ja så kan det också ha gått till.Då är man kanske inte helt dement ännu och kan sluta med att försöka söka.

Tack epost!
Citera
2011-06-14, 23:49
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deWaxx
Letar efter en tråd där det diskuteras om den högsta barnotan.

Delvis om en finansman från Dubai som slösa 1,1 mille i london. Och lite sådant snack. Hittar ej tråden.

Är detta dyraste krognotan någonsin?
http://www.e24.se/lifestyle/kultur/d...sedd_46539.e24
https://www.flashback.org/sp7818872
Citera
2011-06-15, 12:05
Medlem
R.Rs avatar
Letar en tråd där man diskuterar godis shots och vilka smaker som passar att blanda med. Torde finnas i Alkoholforumet och jag har för mig att rubriken var något i stil med "shots man gör i diskmaskin" men hittar inget via varken FB eller google trots att jag söker på diverse nyckelord. Det var en riktigt lång tråd och startad för ett antal år sedan.
Citera
2011-06-15, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R.R
Letar en tråd där man diskuterar godis shots och vilka smaker som passar att blanda med. Torde finnas i Alkoholforumet och jag har för mig att rubriken var något i stil med "shots man gör i diskmaskin" men hittar inget via varken FB eller google trots att jag söker på diverse nyckelord. Det var en riktigt lång tråd och startad för ett antal år sedan.

https://www.flashback.org/t169890 ?
Citera
2011-06-15, 12:10
Medlem
R.Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Messer
https://www.flashback.org/t169890 ?

Ja den är det, tack! Var en sammanfogning som ställde till det, den tråd jag läste för något tag sen har slagits ihop med den du länkar till varpå rubriken ändrades.
Citera
2011-06-16, 13:42
Medlem
Hej,

Jag letar efter en tråd som behandlar var det är alkoholförbud på allmän plats i Sthlms stad. Det måste ha funnits fler som har haft samma funderingar tänker jag... Sthlms stads information om alkoholförbud är nämligen inte så lättförståelig och föreskrifterna ändras varje år.
Jag tror att en sådan tråd borde ligga i alkohol&dryck men hittade ej iaf.
Tack på förhand.
Citera
2011-06-16, 13:49
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kebnekaisa
Hej,

Jag letar efter en tråd som behandlar var det är alkoholförbud på allmän plats i Sthlms stad. Det måste ha funnits fler som har haft samma funderingar tänker jag... Sthlms stads information om alkoholförbud är nämligen inte så lättförståelig och föreskrifterna ändras varje år.
Jag tror att en sådan tråd borde ligga i alkohol&dryck men hittade ej iaf.
Tack på förhand.

Mja snarare Juridik
Polisen m. fl. och alkohol på stan - Beslag/Väskor/Dricka etc. [Sammanfogad tråd]
Citera
2011-06-16, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Mja snarare Juridik
Polisen m. fl. och alkohol på stan - Beslag/Väskor/Dricka etc. [Sammanfogad tråd]

Ja, det verkar vara lite såna diskussioner i den tråden, fastän rubriken var lite otydlig, jag provar att droppa en fråga där! Cheers!
Citera
2011-06-16, 18:49
Medlem
Jag söker en tråd om världens tryggast land mot diverse faror.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in