Citat:
Ursprungligen postat av
Skalman19xx
Hur ser ditt schema ut?
Det hjälper inte med koffein och mat tyvärr. Sömn är ditt främsta medel. Så försök få så mycket sömn som möjligt och träna efter jobbet de dagar det går från kväll till morgon.
Menar du jobbschemat eller träningsschemat? Försöker få 8 timmar sömn varje dag.
Citat:
Ursprungligen postat av
RollonHomie
Gör en extra matlåda som du slänger i dig 40-60 minuter innan träningen och sen du vänta med lunchmaten till en timme efter träningen.
Frukost för mig är en matlåda (tränar 05 innan jag sticker till jobbet) och sedan tar jag något lättare direkt efter träningen. En timme efter träning så blir det en matlåda till.
Banan och energidryck är = ingenting till frukost.
När jag skrev att jag har ungefär en och en halv timme till godo så är det alltså tiden från när jag vaknar till det att jag måste åka till jobbet. Om jag vill få mina 8 timmars sömn så är det den tiden jag har att jobba med
Försökte att träna efter jobbet även om det är sent men det gick i alla fall bättre än på förmiddagen så jag kanske får fortsätta med det. Orkade inte ge 100% men det är ju bara var tredje vecka jag jobbar dessa tider så det kanske fungerar ändå.