Svårt att bestämma sig för om man ska fokusera på motion eller styrka. För två år sedan ungefär drack jag alkohol varenda dag och åt hur mycket skit som helst. Gick upp mycket i vikt och fick mycket fett runt magen så jag började motionera varenda dag och har gjort det sedan dess. Jag började också styrketräna i samma veva och jag har gått ner väldigt mycket i vikt men tycker att det har stannat av nu.
Ser väl ganska smal ut med kläder på (om jag drar in magen lite vilket har blivit en vana) men har en del fett runt magen som inte verkar vilja försvinna trots att jag tycker att jag äter väldigt lite om dagarna och motionerar varje dag. Jag har dock fått en påtaglig muskelökning. Inte så att jag är biff men man ser helt klart att jag spenderat en del tid på gymmet.
Känns som att jag står vid ett vägskäl nu där jag måste bestämma mig för om jag ska minska kosten ännu mer så att jag får bort fettet eller fortsätta med samma mat, eller äta ännu mer, för att fortsätta bygga muskler.
Trodde inte jag skulle se så pass bra muskelutveckling med tanke på att jag äter så lite men det finns säkert en gräns för hur mycket muskler jag kan bygga på denna kost.
Jävligt svårt val. Självförtroendet växer så det knakar vid styrketräning men känner samtidigt att jag skäms för att ta av mig tröjan inför folk pga fettet