tje kojnakor här igen som ni vet så har jag tröttnat på att vara så överviktig och nu dom här senast 1-2 veckorna så nu ser ju min mat schema ut så här typ,
Dagens Mat
frukost:: havregryns gröt ( jag tillsätter inget socker utan äter som den är ) + handfull av vindruvor
lunch :: 2 st findus spröda crispies + potatis
middag:: inte bestämd än men blir troligtvis köttfärs och snabb makaroner ( till mig blir det spagetti i stället )
vatten flaska på 0,65 L har jag som jag brukar tömma par gånger under dagen så vatten får jag
Motion:: vandring 30 min till 1 timme
men igår kväll blev det 2 pinnglassar en 88:an och en nogger så förstörde väll min fett förbränning lite där men fan hade varit ute en hel dag och gått o sprungit så tänkte att jag kunde unna mig lite
men annars låter det väl rätt bra va?? visst lite mer grönt borde jag lägga till,,
men i början när jag tog mina vandringar så fick jag ont i vänster sida av bröstet och armen börja pirra gör skum känsla var det men nu känns det mycket mycket bättre när jag är ute och går mina sträckor så ska försöka hålla mig till inget socker alls men gör svårt när man har fru och barn men det går framåt