Citat:
Ursprungligen postat av
knullJesus
Men om man börjar vrida och vända på det på den nivån lär det vara värt att tjacka ett gymkort.
Då har jag en fråga om gymkort, vad kostar det för en månad eller ett årskort på ett vettigt gym i Sverige idag? Har sett att de har erbjudande på tex FS för 99 kr/mån men det vetef.. om jag skulle klara att vara på ett av deras gym efter vad jag läst här och på andra ställen, jag kanske har fel?. Har väldigt liten erfarenhet av de större gymkedjorna i Sverige. Betalar idag runt 300 kr/mån inklusive PT i ca 1,5 timme per dag (ca 5 dagar/vecka) när jag vill och behöver det. Åker "hem" i april och vill inte släppa träningen nu när det går så bra.
Sålde min utrustning när jag flyttade från hus för ett par år sen så nu står jag utan eget gym. Som svar på CarrieFisher så kan man hitta mycket begagnad utrustning väldigt billigt så att köpa både hantlar och stång ska väl inte vara några problem. Var inte svårt att sälja mina grejor men fick inte speciellt mycket för en maskin och lite övrig utrustning.