2010-12-26, 18:44
Medlem
Boomshiggabangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silenoz
Är la inte så svårt eller? Gå till närmsta närbutik och köp ett sex-pack öl eller julmust?

+1
Citera
2010-12-26, 18:46
Medlem
Stolpskott finns det gott om.
Citera
2010-12-26, 18:49
Medlem
Om det tog 2 veckor skulle alla gå runt med magrutor. Suttit och läst för mycket på nätet från butiker med mirakelprodukter eller är du på allvar seriös?
Citera
2010-12-26, 19:22
Medlem
pezrulezhaakons avatar
filipdinho

Glöm ditt resultat på bara två veckor.
Citera
2010-12-27, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lingon_
Och hur mycket muskelmassa kommer han lägga på sig utan att bulka? Ligger han inte på överskott kommer det ju snarare bli tvärtom, muskelmassan öker inte ett skit samtidigt som han kommer ligga kvar eller gå ner ännu mer i vikt och se ut som ett benrangel.

Du måste verkligen inte bulka för att lägga på dig muskelmassa. Ha ett kontrolletat intag av protein så går det alldeles utmärkt att inte bulka och öka i muskler.
Citera
2010-12-27, 16:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Te
Du måste verkligen inte bulka för att lägga på dig muskelmassa. Ha ett kontrolletat intag av protein så går det alldeles utmärkt att inte bulka och öka i muskler.

Det krävs fortfarande ett adekvat energiöverskott för att bygga någon nämnvärd muskelmassa, än mer om du har samma utgångsläge som TS.
Citera
2010-12-27, 18:07
Medlem
pezrulezhaakons avatar
Mr.Te

Om du ligger på underskott så spelar det mindre roll att du ökar, eller har ett högt proteinintag. Kroppen är inte dummare än att använda det den får även till förbränning, så då ryker proteinet också.
Citera
2010-12-27, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pezrulezhaakon
Mr.Te

Om du ligger på underskott så spelar det mindre roll att du ökar, eller har ett högt proteinintag. Kroppen är inte dummare än att använda det den får även till förbränning, så då ryker proteinet också.

Är det här fel då? Eller har jag missuppfattat alltihopa då det trots allt står på engelska.

http://scoobysworkshop.com/bulkingAndCutting.htm
Citera
2010-12-27, 18:48
Medlem
evilkittys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Te
Är det här fel då? Eller har jag missuppfattat alltihopa då det trots allt står på engelska.

http://scoobysworkshop.com/bulkingAndCutting.htm

Orkar inte kolla länken men du har rätt i att man ska ligga på en hög mängd protein under deff (högre än bulk).
Citera
2010-12-27, 18:55
Medlem
Trollettrolles avatar
sånna här trådar får en bara att börja gråta. Alvarligt du kan inte få magrutor på 2 veckor hur kan det vara så jävla svårt att fatta det? Tror du att du kan springa till Ica och säga hej! jag vill ha 6 pack tack. ÅÅ aa här har du. Ät denna lunchen i 2 veckor sen ser du resultat! Om du ska ha magrutor gå till gymmet och träna för du kommer inte se någon skillnad på 2 veckor.

nu kan väll någon ny skapa ÖHH VILL BLI BIFF INNAN SOMMAREN HAR ALDRIG TRÄNAT INNAN HUR GÖR JAG?

jag vet detta är ett forum för frågor men jag anser att ni som skriver sådan här tråd inte har kollat runt nått på forumet.
Citera
2010-12-27, 18:59
Medlem
vaxduks avatar
handla på tv-shop dom har ju massa sån skit där du inte ens behöver träna för att få fina muskler på kort tid.. inte för att jag tror på sån skit men prova den vägen
Citera
2010-12-27, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vaxduk
handla på tv-shop dom har ju massa sån skit där du inte ens behöver träna för att få fina muskler på kort tid.. inte för att jag tror på sån skit men prova den vägen

Varför rekommenderar du någon något som du inte tror på själv?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in