2024-11-12, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karlsson05
Jo men det finns för många experter som troligtvis inte har tränat mer än några månader då och då.
Nu ligger jag själv i det spannet nu-för-tiden, men att väga 75-85kg i bra form är inte så imponerande
Man är mest smal och det klarar alla om de äter ”bra”

Jag hade gissat på att de som påstår att de har svårt att bygga magmusklerna håller på med plankan och liknade övningar.

Du måste träna magen som alla andra muskler.
Själv ”kan” jag inte köra mage då rutorna och musklerna på sidan blir dominanta trotts att jag genetiskt har lite bredare axlar och lätt för att bygga bröst.

Asså dessa experter är youtuber som har mångårig träningsbakgrund bakom sig och själva har rutor som påstår att innan dom fick magrutor så var dom tvugna att göra viss typ av magövningar för att få fram dom.
Citera
2024-11-13, 06:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ProGBG
Asså dessa experter är youtuber som har mångårig träningsbakgrund bakom sig och själva har rutor som påstår att innan dom fick magrutor så var dom tvugna att göra viss typ av magövningar för att få fram dom.

Youtubers kan man väl inte ta så seriöst?
Citera
2024-11-13, 08:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnWicks
Youtubers kan man väl inte ta så seriöst?

Det är ju det som är den stora frågan. Jag tycker man borde kunna göra det beroende på vad det gäller. Det är ju klart folk överdriver för att locka tittare.
Citera
2024-11-13, 09:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ProGBG
Det är ju det som är den stora frågan. Jag tycker man borde kunna göra det beroende på vad det gäller. Det är ju klart folk överdriver för att locka tittare.

Mjo. Jag skulle aldrig lägga tid på sådant.
Citera
2024-11-13, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnWicks
Mjo. Jag skulle aldrig lägga tid på sådant.

Dessa motivera och peppa mig att kolla på deras videos. Dom är ju vältränade som sagt och borde veta vägen till framgång. Speciellt dom som, ständigt testar nya vägar att träna och äta på.

Sen är ju klart alla kroppar olika men i stort sett fungerar likadant.

Egentligen gillar jag omvandlings filmer bäst för dom om någon vet istället för någon som alltid har hållit på med sport osv. Har man inte varit i någons situation så är det svårt och sätta sig in även om man är expert.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in