2010-12-27, 21:18
Medlem
cornyxls avatar
Jo men ge det tid o ät riktigt.. O ja choklad är skit iom att det ger både fett o snabba kolhydrater vilket gör att fettet lagras, jo du kan ju kolla min länk, är ganska stolt har ju haft viss framgång
Citera
2010-12-27, 22:20
Medlem
pezrulezhaakons avatar
Mr.Te

Ett högt proteinintag verkar att spara något mer av din muskelmassa under deffen. Men Du kommer ändå inte kunna bygga nån nämnvärd total muskelmassa på ett kaloriunderskott.
Citera
2010-12-27, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lingon_
Och hur mycket muskelmassa kommer han lägga på sig utan att bulka? Ligger han inte på överskott kommer det ju snarare bli tvärtom, muskelmassan öker inte ett skit samtidigt som han kommer ligga kvar eller gå ner ännu mer i vikt och se ut som ett benrangel.

Ja men han ska fan inte deffa som många påstår!
Absolut kan man bulka för att öka, men man kan lika gärna ligga på plus minus noll och öka också.
Citera
2010-12-27, 23:15
Medlem
Variera konditions- och styrketräning, ät sunt och regelbundet, drick mycket vatten, krångla inte till det.
Citera
2010-12-27, 23:58
Medlem
filipdinhos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vaxduk
handla på tv-shop dom har ju massa sån skit där du inte ens behöver träna för att få fina muskler på kort tid.. inte för att jag tror på sån skit men prova den vägen

Hur mycket kostar det "bältet" då ? Har sett nån sån grej på reklam och ska vara så jävla bra,själv vt man inte
Citera
2010-12-28, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av filipdinho
Hur mycket kostar det "bältet" då ? Har sett nån sån grej på reklam och ska vara så jävla bra,själv vt man inte

Ge dig, sånt fungerar inte.
Citera
2010-12-28, 00:42
Medlem
Mr-andersons avatar
TS kamma dig för helvete.
Citera
2010-12-28, 00:44
Medlem
filipdinhos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-anderson
TS kamma dig för helvete.

Allt jag vill ha är Ett Six Pack på två veckor
Citera
2010-12-28, 01:00
Medlem
waggazees avatar
Citat:
Allt jag vill ha är Ett Six Pack på två veckor

Aftonbladet brukar sälja rätt mkt nummer strax innan sommaren om 2-3 veckors magrutor. Köpa en sån kanske? Dom vet hur man gör, fb kan inte sånt.

Varför ska du ha det inom 2-4 veckor? Dejt?
Citera
2010-12-28, 01:08
Medlem
filipdinhos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av waggazee
Aftonbladet brukar sälja rätt mkt nummer strax innan sommaren om 2-3 veckors magrutor. Köpa en sån kanske? Dom vet hur man gör, fb kan inte sånt.

Varför ska du ha det inom 2-4 veckor? Dejt?

Jag ska på en slags aktivitet med polare ( en del tjejer ).
Vill inte avslöja själva aktiviteten men jag kan säga att man inte har tröjor på sig
Då vill man ha Magrutor som jag hade för två år sen.
Citera
2010-12-28, 01:16
Medlem
waggazees avatar
Citat:
Jag ska på en slags aktivitet med polare ( en del tjejer ).
Vill inte avslöja själva aktiviteten men jag kan säga att man inte har tröjor på sig
Då vill man ha Magrutor som jag hade för två år sen.

Tur för dig att de flesta tjejerna inte går på utseendet då! Kunde du inte ha tänkt på det här LITE tidigare?
Citera
2010-12-28, 02:16
Medlem
pezrulezhaakons avatar
filipdinho

Har du ens varit och tränat än?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem