Citat:
Ursprungligen postat av
Dafwid
Hej alla killar där ute!
Det här kanske är en konstig sak att skriva, men jag måste få ur mig det. På senare tid har jag enbart (nästan) uteslutande tänkt på siffran mellan 5 och 7. Kan inte få ur mig dessa tankar hur mycket jag än försöker. Jag är så grymt sugen på att testa på sex med en annan kille!! Men samtidigt är jag otroligt feg också och tror att jag ska bli utnyttjad, då jag är så naiv och godtrogen.
Vägrar att komma hem till någon helt okänd person för att "leka av mig" men inser samtidigt att valmöjligheterna inte är allt för många om man inte kan tänka sig något sådant. Ni ser ju vilket dilemma jag sitter i; å ena sidan vill jag inget hellre än att ha sex med en snubbe men å andra sidan är jag på tok för feg. Någon som känner igen sig?
Är bög så jag är inte enbart ute efter att bara testa killsex utan det är något jag drömt om sen jag kom ut 2012. Har aldrig haft sex med en kille (eller tjej för den delen heller) och känner att det är något jag vill testa på nu, för att se hur det känns, och inte bara i fantasin. Onanera kan man ju alltid göra, men det vore "kul" med den äkta varan också.
Ok grindr eller qruiser - och JA du ska vara litet försiktig. Börja med en jävla fika eller öl så fort du kan istället för långdraget chattande då ser du direkt vem det är och ni kan se om ni ÄR intresserade av varandra. Ett hett tips är att ha en kompis som ringer dig med en kass ursäkt så du kan säga om det går bra eller anus och om du behöver "räddas"
Sen är det ju covid och klubbar, barer mm är stängda men även där så kan det vara rätt svårt att ragga. Och om man känner sig litet feg så... ja då kan det vara tungt oberoende vad.
Jag vill slå ett slag för en pryl - att vara öppen (kanske i textform som är litet enklare) innan första och säga att du inte har nån erfarenhet, att du känner dig litet feg osv eftersom dom flesta snubbar som är svin inte tycker det är så roligt att knulla med nån som är oskuld och oerfaren och därför duckar en då. MEN som nån som en gång i tiden var i din sitts - det finns flera riktigt bra män därute som inte är as, som är erfarna nog att spela med brutalt öppna kort utan att vara sviniga eller otrevliga.
Det bittra är detta: vad som, så är det tyvärr så att du måste ta mod till dig. Snacka med nån, hänga på qruiser eller grindr och ju mer öppen du är "söker sex, inte relation, väldigt oerfaren" osv desto bättre sex kommer du få och det kommer ALLTID vara en risk.
Så är det för alla, homo och hetero, man som kvinna, det är en risk. Personen kan vara ett svin, personen kanske inte bryr sig ett skit om dig i sammanhanget, och det kan bli tungt om dom inte är beredda att dra det större lasset i sängen och vara litet behjälpliga. Sen är det inte helt ovanligt att personen man först har sex med ger en litet av en blixtförälskelse (fågelunge-effekten) mm mm mm.
Det viktiga här är att våga. Så fixa ett grindr eller qruiser eller vilket som konto nu, idag. Har du en kompis som kan hjälpa (tjejkompisar är aces på att hjälpa med detta så sikta på dom om du har dom) gör det ... och ja du kommer vara litet generad men det kommer du inte undan.
Snacka med heterokillkompisar också - dom har vart i samma sitts som dig och samma problem finns för dom med.
Du har detta.