2023-08-17, 11:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 25cm-slak
Vilket jag alltså inte har gjort.

Du sade att alla som inte rövkör varandra undvek aidsepidemin. Dvs, alla som har rumpsex har AIDS!

Du hatar bögar förmodligen för att du är en själv.
Citera
2023-08-17, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Viskdeu
Du sade att alla som inte rövkör varandra undvek aidsepidemin. Dvs, alla som har rumpsex har AIDS!

Du hatar bögar förmodligen för att du är en själv.

Citat?
Citera
2023-08-17, 11:34
Bannlyst
Citat:
När jag tänker efter, så kan det nog också vara så, att de äldre bögar som inte gillar analt, var de som överlevde aidsepidemin.

Citat:
Citat?

Du kan inte ljuga dig ut det här.

Varför kommer du inte bara ut?
Citera
2023-08-17, 11:57
Medlem
Citat:
Du kan inte ljuga dig ut det här.

Varför kommer du inte bara ut?

Helt klart är du inte född på 50-talet, eller ens 60-talet. Tyvärr var AIDS mycket vanligt bland bögarna på 80- och 90-talen. Att en del överlevde är faktiskt självklart, Jonas Gardell till exempel. Att det främst var de som inte gillar analt som klarade sig, är inte heller så konstigt.

Att du håller på och leker pajas, och kallar dig bög, är något annat. För övrigt finns det en egen tråd där du kan vara, som enbart går ut på att kalla varandra bögar.
Citera
2023-08-17, 12:45
Bannlyst
Citat:
Helt klart är du inte född på 50-talet, eller ens 60-talet. Tyvärr var AIDS mycket vanligt bland bögarna på 80- och 90-talen. Att en del överlevde är faktiskt självklart, Jonas Gardell till exempel. Att det främst var de som inte gillar analt som klarade sig, är inte heller så konstigt.

Att du håller på och leker pajas, och kallar dig bög, är något annat. För övrigt finns det en egen tråd där du kan vara, som enbart går ut på att kalla varandra bögar.

Vänta nu, är inte jag bög alltså? Det var som fan, kuken jag fick uppkörd i röven imorse säger annat!

Du säger ju att de som har rövsex har AIDS, dvs alla bögar. Jag har knullat över 150 snubbar i hela mitt liv. Både blivit körd i prutten och kört andra i bajshålet och inte fan har jag någon sjukdom alls. Vi bögar är faktiskt mycket renare och hygieniska än er!
Citera
2023-08-17, 14:56
Medlem
Citat:
Vänta nu, är inte jag bög alltså? Det var som fan, kuken jag fick uppkörd i röven imorse säger annat!

Du säger ju att de som har rövsex har AIDS, dvs alla bögar. Jag har knullat över 150 snubbar i hela mitt liv. Både blivit körd i prutten och kört andra i bajshålet och inte fan har jag någon sjukdom alls. Vi bögar är faktiskt mycket renare och hygieniska än er!

Om du anklagar mig för att vara bög, så får väl jag anklaga dig för att vara hetero. Skillnaden är att jag inte bryr mig det minsta om det. Har du ytterligare behov kan du välja skapa en egen tråd där du och andra kan anklaga varandra för att vara strejta.

Nu är tiderna annorlunda än de var, låt säga 1988. Då var du inte med. Men det var jag, även om jag förstod inte blev smittad, såg jag lite av det trauma epidemin gav. Vilket i samhället i stort inte märktes något särskilt.

Att du klarar dig från åtminstone HIV är inte konstigt, då det finns mycket mindre smitta. Men att förminska epidemin, genom att försöka påstå att du är "renare" och mer "hygienisk" är oförskämt.

Av respekt för de döda, och för de som överlevt, bör du ta och hålla käften och dra åt helvete.
Citera
2023-08-17, 15:16
Bannlyst
Citat:
Om du anklagar mig för att vara bög, så får väl jag anklaga dig för att vara hetero. Skillnaden är att jag inte bryr mig det minsta om det. Har du ytterligare behov kan du välja skapa en egen tråd där du och andra kan anklaga varandra för att vara strejta.

Nu är tiderna annorlunda än de var, låt säga 1988. Då var du inte med. Men det var jag, även om jag förstod inte blev smittad, såg jag lite av det trauma epidemin gav. Vilket i samhället i stort inte märktes något särskilt.

Att du klarar dig från åtminstone HIV är inte konstigt, då det finns mycket mindre smitta. Men att förminska epidemin, genom att försöka påstå att du är "renare" och mer "hygienisk" är oförskämt.

Av respekt för de döda, och för de som överlevt, bör du ta och hålla käften och dra åt helvete.

Hur kan bögen vara boven om bögtema?

De som dog av AIDS var lika många bögar som hetero.

Jag är bög. Jag både blir knullad och knullar. Jag suger av och blir avsugen och har aldrig haft eller känt någon som haft eller har HIV eller AIDS. Du ljuger för att få bögar att se ut som pesten.

Skärp dig och håll käft. Alltså skäms du inte?
Citera
2023-08-17, 15:55
Medlem
vonblixens avatar
Sluta tjafsa, det leder ingenstans och det ger ingenting för alla andra.
Citera
2023-08-17, 19:09
Medlem
Hur raggar ni utan att få en rak höger?
Citera
2023-08-17, 19:22
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av User3899
Hur raggar ni utan att få en rak höger?

Eh… fan vad sorgligt att som hetero bli så pass kränkt utav att en bög raggar på en att man smäller till denna.

Får väldigt ofta inviter. Tycker det är lite småcharmigt. Signalerar dock schyst men bestämt att jag inte är intresserad, sedan inget mer med det.
Citera
2023-08-17, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nextlife
Eh… fan vad sorgligt att som hetero bli så pass kränkt utav att en bög raggar på en att man smäller till denna.
.

Det var ingen värdefråga.
Citera
2023-08-17, 19:38
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av User3899
Det var ingen värdefråga.

De flesta ger ingen rak höger av den anledningen så att undvika det är inte särskilt svårt skulle jag tro.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in