Citat:
Ursprungligen postat av
Viskdeu
Vänta nu, är inte jag bög alltså? Det var som fan, kuken jag fick uppkörd i röven imorse säger annat!
Du säger ju att de som har rövsex har AIDS, dvs alla bögar. Jag har knullat över 150 snubbar i hela mitt liv. Både blivit körd i prutten och kört andra i bajshålet och inte fan har jag någon sjukdom alls. Vi bögar är faktiskt mycket renare och hygieniska än er!
Om du anklagar mig för att vara bög, så får väl jag anklaga dig för att vara hetero. Skillnaden är att jag inte bryr mig det minsta om det. Har du ytterligare behov kan du välja skapa en egen tråd där du och andra kan anklaga varandra för att vara strejta.
Nu är tiderna annorlunda än de var, låt säga 1988. Då var du inte med. Men det var jag, även om jag förstod inte blev smittad, såg jag lite av det trauma epidemin gav. Vilket i samhället i stort inte märktes något särskilt.
Att du klarar dig från åtminstone HIV är inte konstigt, då det finns mycket mindre smitta. Men att förminska epidemin, genom att försöka påstå att du är "renare" och mer "hygienisk" är oförskämt.
Av respekt för de döda, och för de som överlevt, bör du ta och hålla käften och dra åt helvete.